|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gaat snel.
Stats? __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife" (Alanis Morissette) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pf ik heb net gewoon de verwarming aangezet..
![]() Nu zal Breach wel weer komen met vrouwen en kou enzo, maar dit zijn toch geen temperaturen.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nu koud hebben in Amsterdam
![]() Ik loop hier naakt rond en heb nog steeds een stijve zónder verwarming. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Nu krijgt Riro het ook wel warm KK
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Krijg er eerder de bibbers van.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Het is nu echt weer zo'n tijd dat het onder de dekens straks 15 graden warmer is dan daarbuiten.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wat een treurige zomer
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
. Toen ik er was was het 36 graden, dan is 30 eigenlijk nog lekkerder, maar het was sowieso beter dan hier.Was zaterdag weer in savoy trouwens, echt zo'n geniale tent blijft dat.
|
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Haha om soms te komen wel geinig ja, als je er elk weekend komt betekend het dat je echt naar de klote bent.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
-niet doen-, -niet doen-, -niet doen-, -niet doen- wissel
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hoi!
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Goed,
Ik zie het wel zitten. Heb zelfs alle lessen nog gevolgd ![]() Nu naar school
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
jo
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
trein gemist
@ almelo geen pizza's bestellen daar graag. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dat denk ik ook. Mooi interview ook na afloop. Nog drie van zulke wedstrijden en hij bedankt onder v. Marwijk.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
-niet doen- moe
![]() Vanavond vroeger op bed...... |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Haha sukkel.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
rOBIN WEER FLINK AAN DE STUDIE!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kut, CAPS
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nou, we zijn weer aanwezig
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
mogguh
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Wanneer begint je nieuwe baan Nico?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nieuwe contract gaat officieel 1 oktober in, maar mijn nieuwe baas ziet me graag eerder beginnen. Zelf ook niet echt bezwaar tegen overigens...
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Griep, nog steeds dikke administratieve achterstand van de vakantie. En denk dat ik het de komenden maanden nog niet ga inghalen ook.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Zeker.. Nieuwe baas is ook wel een toffe gast. Zit de hele tijd te zeggen dat mijn gloednieuwe mac op me staat te wachten enzo
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Heu
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Zandmannetje
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
kut engels, ik was hier op de havo al geen ster in maar dit is nog 6 keer moeilijker.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() Een van mijn stokpaardjes over de rariteiten van het vrouwmens. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Moguh!
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Weet iemand wat een normale prijs is voor een APK + kleine onderhoudsbeurt? Het is voor mij de eerste keer dat ik dat moet regelen maar heb daar echt de ballen verstand van..
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
APK moet met 25 euro wel lukken. Ik ben voor die kutcuore meestal tegen de 100 euro kwijt totaal. Maar dan moet er een nieuw olie&luchtfilter in, olie moet ververst worden en vaak paar nieuwe bougies. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Zo rond half 3 eens online inchecken en dan richting Schiphol.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Dan kost het je 50 euro ofzo dacht ik...
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
PALMBOOM IK BEN HIER MAN
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Godver
![]() Nog niet klaar!
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Heeft er iemand een Proofing Tool (Dutch) voor Word 2007? Kan nu geen spelling checken
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Moet vanmiddag naar de naar de bank om mijn studentenrekening om te zetten in een betaal rekening gaat dus weer uren duren aangezien het altijd - niet doen- druk is daar
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #510 dus..
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|