|
|
#51 |
|
Dat is mooi - niet doen - Litmanen.
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Het is klote weer dus zal vandaag wel meevallen.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ik ben echt gebroken, afgelopen 2 nachten amper een oog dichtgedaan.. En vandaag weer een lange dag voor de boeg.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Ik ga full time werken en een avond school er bij doen dus dan heb ik niet zoveel aan een studentenrekening
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Wie heeft er een HI studentenvoordeel dinges? Schijnt dat als je student bent dikke korting krijgt bij HI.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Mag toch ook niet meer als je geen student bent?
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Op een studentenrekening moet stufi binnenkomen toch?
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Volgens mij maak dat niet zoveel uit, had 1,5 jaar een studentenrekening zonder te studeren.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Op een studentenrekening betaal je over het algemeen veel meer rente als je rood staat
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ja -niet doen-. Sta ik even te douchen, staan ze met een pakketje aan de deur. Moet ik weer een dag wachten
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Juist niet.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ik kreeg laatst een brief dat mijn rekening moest worden omgezet (ben al een jaar of 5 geen student meer), rente gaat nu omlaag volgens mij.
Denk dat banken meer vertrouwen in de cash-flow hebben bij het werkende volk |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Godver, zo schijtvak geven. Financieel rekenen
Laatst gewijzigd door Damzkie; 8 september 2010 om 13:53 __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Ik dacht dat jij alleen verstand had van ECDL
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Overzicht leningen - Lenen bij ABN AMRO is voordeliger dan u denkt! Bekijk onze rentetarieven __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ok, nou mss heb ik het verkeerd gelezen dan. Ik sta toch nooit rood
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Nee heur. Kopbal heeft 100% zeker gelijk.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Zou niet best zijn
![]() Heb net rekenvaardigheid gegeven 2x, nu financieel berekenen, daarna ECDL en morgen nog Sales
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
MBO Detailhandel?
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ik had wel gelijk over dat ik die brief kreeg
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Is Sjimmie op vakantie of zo?
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
quadpost
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Ik zie de laatste tijd weinig
meer als ik iets post. Dus het zou kunnen
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
C-C-COMBOBREAKER
edit: zelfs dat lukt me niet
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Jantje heeft vijf euro. Hij koopt een snoepje voor één euro. Hoeveel geld heeft Jantje nog over?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
MR X is gepakt.
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Klasiekkertje jonge. |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
4 euro en een zere aarsch door de buurman met de snoepjes.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
#83 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Had Espabilado dat gister ook niet? Een C-C-COMBOBREAKER.
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
God, dat is niet zo makkelijk te zeggen allemaal Wiebel. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
#88 |
|
NU WEER WERKEN
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Voor groep 8?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
||
|
|
|
|
|
#91 | |
![]() Vrouwen hebben het altijd koud. Altijd. __________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Klopt, ik hoorde dat hij op zoek was naar bananen.
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Bah, die vriend van me zijn pa (met kanker) is dus gisteravond/nacht overleden.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Heus wel. Krijg er ook schandalig veel vakantie voor om bij te komen
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Vreemd, bij mij hebben ze het juist altijd ontzettend heet.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Gecondoleerd man.
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Ja snap ik. Die krijgen het Spaans benauwd als ze jou alleen al maar zien.
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Das kut. Is nog snel gegaan ook dan?
|
|