![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Jeruzalem is ooit veroverd door kruisvaarders en daarbij is de islamitische bevolking van de stad grotendeels afgeslacht, als je consequent zou zijn dan zou je dus tegen de aanwezigheid van christelijke kerken in Jeruzalem moeten zijn.
__________________ Throw the rascals out! |
|
|
|
|
|
|
#152 | |
![]() Jezus dwalen we niet erg ver af nu? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#153 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
We dwalen helemaal niet af, maar jij snapt mijn punt niet.
|
|
|
|
|
|
#155 | ||
|
Na de rellen rond Rodney King stonden blank en zwart ook tegenover elkaar. Nu zijn het de Amerikanen vs de Islamieten.... Heb je de film "My name is Khan" gezien?
Erg goede film trouwens ![]() die heel duidelijk liet zien hoe een "geaccepteerd" moslim gezin na die aanslag werd aanschouwd als een van de daders, das absoluut oneerlijk, maar tis wel begrijpelijk denk ik.Nou op basis van die denkwijze van de Amerikanen denk ik dan, ja idd niet handig om op GZ een Moskee/Cultureel Centrum neer te plempen. __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|||
|
|
|
|
|
#156 | |
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
De Duitse ambassadeur is ook niet verantwoordelijk voor de Nederlandse slachtoffers in de oorlog, maar die staat op 4 mei ook niet op de Dam. Er zal vast wel iets over barmhartigheid in de Koran staan neem ik aan. Geldt dat niet voor de nabestaanden van 9/11?
|
|
|
|
|
|
#158 | |
Verder kennen jullie mijn visie op Wilders en die is minstens net zo slecht als Wilders denkt over de Islam . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#159 | |
Bovendien waren er ook veel moslims onder de slachtoffers. En zat er ook al een gebedsruimte in 1 van de 2 torens. Laatst gewijzigd door SCH; 10 september 2010 om 23:41 __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Owja en ook een deel van de slachtoffers was moslim en er leven nog steeds veel moslims in New York, waren en zijn zij niet veel meer NewYorkers dan mensen als Wilders die daar enkel heengaan om herrie te schoppen? |
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
dubbel
|
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
||
|
|
|
|
|
#163 |
|
Het is gewoon allemaal afleidingstactiek. Nu het al dagen in elk programma daarover gaat, dan gaat het niet over de afbraak van het (publieke) onderwijs, het vakkundig slopen van het pensioensysteem (o.a. door al die ZZP'ers die niks meer betalen) enzovoorts.
__________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
||
|
|
|
|
|
#165 | |
|
|
SpitsNieuws : 'Jezusbeelden vernield, Bijbels verbrand' Een incidentje natuurlijk? __________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
|
#166 | |
||
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Ik ben geen tegenstander van het gebouw, maar dit moet haast wel het slapste argument zijn dat ik in deze discussie heb gezien. Zeker van jou had ik beter verwacht, Plato. __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
||
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
Nee hoor. Waar het me om gaat is dat er nogal krampachtig gereageerd wordt op dit soort dingen. "Het zijn paar een paar gekken" et cetera. Terwijl dit in bepaalde moslimlanden (in dit geval de regio Gaza, waar zelfs Palestijnse Fatah-leden op bruiloften kapot worden geschoten) helemaal niet het geval is. Daar is de steun voor dit soort dingen enorm, en gaat er een hele organisatie vooraf aan dit soort geintjes.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#169 | |
||
|
|
|
|
|
#170 |
|
Als een paar Moslimbroeders en Jemenitische salafisten zelf zo'n moskee zouden openen dan zou ik er ook moeite mee hebben. Maar dat is dus geen moskee, dit wordt niet op ground zero gebouwd en de hele filosofie daarachter is er één van intermenselijk respect, waardering en begrip.
__________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Niks pardon, ik persoonlijk ben er van overtuigd dat het bewust wordt gesloopt en politici terug willen naar de situatie van voor de jaren 30: dat iedereen maar lekker zelf belastingvrij geld op een spaarrekening zet. De erfenis van de jaren 30 heeft gezorgd voor het huidige pensioensysteem. Als men daadwerkelijk daar nog oog voor had dan waren bijvoorbeeld al die pensioenfondsen niet geprivatiseerd, of liet men het wel uit hun hoofd om te graaien in de pensioenkassen.
|
|
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Maar ik kan het me wel voorstellen dat mensen het er niet willen. Het is na 9 jaar namelijk een regelrechte provocatie. En dat in Jeruzalem dus niet. Er zal namelijk geen Jood of Moslim zo een goed geheugen hebben dat hij zich nog kan herinneren hoe hij als kind toe heeft moeten zien hoe Christelijke Kruisvaarders zich tot de knieën door het bloed in de straten van Jeruzalem heen bewogen. Namelijk omdat het 900 jaar terug is. 11 September is 9 jaar terug en er zijn genoeg mensen die die aanslagen van dichtbij hebben meegemaakt, er zijn genoeg overlevenden en genoeg nabestaanden die dit als een regelrechte provocatie zullen zien. Iets dat het in zekere zin ook is, het is spugen op het graf van de overledenen van die dag. Dat juist vlakbij Ground Zero een Islamitisch Cultureel Centrum geopend wordt, kan door heel erg veel islamitische extremisten als een overwinning gezien worden. __________________ Det zoel waal ens groëte wazel kinne zien. |
||
|
|
|
|
|
#174 |
|
Het is helemaal geen provocatie, integendeel. Dat culturele centrum heeft sowieso helemaal niets te maken met de radicale fundamentalisten die verantwoordelijk zijn voor de aanslagen van 11 september.
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
zag ik op tv __________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Je weet toch well dat er ook moslims zijn omgekomen bij de aanslagen Harige IerseMan. En dat er een gebedsruimte in de Twin Towers zat.
Als het een provocatie zou zijn, zouden ze een moskee met minaretten neerzetten. Maar dit is helemaal geen moskee. Het is een ontmoetingscentrum en er zit ook een gebedstruimte in. Bovendien is het al heel lang bekend en was er nauwelijks weerstand tegen. Het is uiteindelijk door een paar fanatieke Republikeinen tot een media-event verheven en nu moet iedereen er ineens een mening over hebbne. Ik blijf het zelf schandalige en zeer kwetsend vinden dat er gedemonstreerd wordt op het moment dat de slachtoffers worden herdacht. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
|
MEMRI: California State University Professor As'ad Abu Khalil Says Building Islamic Center Near Ground Zero Will Increase Hatred of Islam in the US, "Which Is No Different than Other Ideologies of Hatred, Like the Nazi Hostility toward the Jews" Wilders' speech lijkt vanavond bondgenoten uit onverwachte hoek te krijgen
.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#178 | |
||
|
|
|
|
|
#179 |
|
|
De radicalen die op dezelfde lijn als Wilders zitten t.o.v. een islamitisch centrum, dat is tamelijk verrassend niet waar? Howard Dean, Barack Obama, en Abdul Rauf worden hevig bekritiseerd door deze types.
|
|
|
|
|
#180 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
Waar heb je het over?
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Wat is er verrassend aan?
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
Je zou er vanuit kunnen gaan dat iedere vorm van islamitische gebiedsuitbreiding toegejuicht wordt door dit soort lieden. Uiteindelijk streven ze toch een Ummah na. Maar blijkbaar zien deze heren Rauf als een soort puppet van de decadente Westers-zionistische (of iets van gelijke strekking, gezien het voorspelbare idioom van die types) agenda
. Ik zie een parallel tussen hen en Wilders. Alleen verschillen hun lijdende voorwerpen van naam.
|
|
|
|
|
#184 |
|
|
Die vent die na de prof in beeld komt. Die dikke met z'n driedagenbaard. Hij bekritiseert Obama vanwege het uitnodigen van gay muslims op een ramadanmaaltijd, en hij zet een aantal moslimleiders weg als softies omdat ze een bezoekje aan Auschwitz hadden gebracht in plaats van Gaza onder de aandacht te brengen.
|
|
|
|
|
|
#185 | |
||
|
|
|
|
|
#186 |
|
En om in Wilderstermen te spreken, ik hoop dat ze hem daar op deze dag van herdenking met pek en veren van ground zero afjagen. Deze demonstratie op wat een dag van herdenking voor alle New Yorkers zou moeten zijn is een schande in mijn ogen. Ze zouden op die plek bij elkaar moeten komen en de slachtoffers herdenken in plaats van een politieke strijd uitvechten met hulp van vreemde troepen, dat laatste kan ook prima een week later.
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
De speech van Wilders viel dus weer verschikkelijk mee al die ophef om niets waar hebben we dat eerder gezien
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Jammer, kennelijk wil hij echt regeren. Ik vrees dat het kabinet-Wilders nu niet meer te voorkomen valt, tenzij Ferrier en Koppejan heel sterk in hun schoenen staan.
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Voor de liefhebber de hele speech
Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Wilders die over Dutch tolerance spreekt, alsof hij daar zelf het lichtend voorbeeld van is.
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Gaat ie Lincoln quoten: "“Those who deny freedom to others, deserve it not for themselves."
Hypocrite alert. |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Dat zal nog vaak tegen hem gebruikt worden als hij weer eens met een bizar verbodsvoorstel komt.
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
|
Tweebeeke is echt een aanwinst voor de publieke omroep trouwens. Jammer van het rommelige concept Nieuwsuur.
|
|
|
|
|
#194 |
|
Ik ben er ook nog niet kapot van, sowieso moet de sport weer los.
|
|
|
|
|
|
#195 | |
![]() Maar goed, dit noemen we tegenwoordig gematigd, kun je nagaan hoe zeer we gewend zijn geraakt aan de retoriek
||
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Deze reactie van Don Verhagen raakt dan weer kant noch wal.
||
|
|
|
|
|
#197 |
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Sowieso vind ik dat hele nieuwsuur iets klinisch en zakelijks uitstralen en daardoor per definitie niet neutraal. |
||
|
|
|
|
|
#199 |
|
Het was niet doorspekt met "Obama is Chamberlain" en massadeportaties. Maar het blijft een verschrikkelijke speech. In combinatie met zijn andere teksten (bijvoorbeeld over Israel; dat het de eerste verdedigingslinie van het vrije westen is) maakt hij klaarhelder dat de Islam de vijand is. Als je het goed na leest dan wordt andermaal duidelijk dat zijn standaardexcuus ("ik heb kritiek op een ideologie, niet op mensen") niet is vol te houden.
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Polak is inderdaad een prima presentatrice die gewoon had moeten blijven, het feit dat ze vanwege haar zogeheten linkse imago aan de kant gezet is, is ronduit schandalig.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Politiek #61 Rutte als speelbal van Wilders
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |