![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Stond jouw geboortejaar nog in de lijst dan
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
Wat Cohen natuurlijk wel merkwaardig vindt en ik met hem, is dat de PVV geen echte verantwoordelijkheid aandurft, niet in de regering gaat zitten en wel meepraat over het regeerakkoord en dan vat ik puinzooi 1 maar even heel kort samen. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
Heeft z'n sporen verdiend met het sympathieke BNR natuurlijk. Tijdens het forenzen de ideale zender om naartoe te zappen als Radio 1 weer eens verzandt in oeverloos gezwets.
|
|
|
|
|
|
#104 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
Naja, ik accepteer liever die reclame dan dat ik moet luisteren naar zo'n verslaggever die van overheidsgeld op pad wordt gestuurd om een reportage te maken over onverstaanbaar gedupeerde kokkelvissers in de Oosterschelde of iets dergelijks. Boeiend...
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
"Kapitalisme rules, stem rechts, fuck de overheid [...] We gaan even naar de reclame...." |
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Ja die Nike en Adidas items gevolgd door Nike en Adidas reclames beginnen me wel de keel uit te hangen.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Je maakt er een grapje van maar in essentie (als je de namen weg laat) is dat wel wat er m.i. gebeurt. BNR is één 24 uren durend reclameblok.
__________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Datzelfde kun je trouwens van de PO zeggen (incl. Pauw en Witteman). Dat is één groot reclameblok voor de Cultuuroorlog. Van extremistische moslims tot Albayrak, het is allemaal bedoeld om dit schisma verder uit te rekken.
__________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Als een extremist in een column schrijft dat het westen zich niet moet bemoeien met de mensenrechten in Iran dan is het toch goed om daar een normale moslim tegenover te zetten? Dat was eergisteren het geval bij P&W.
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Waarom zou je zo iemand uberhaupt uitnodigen? Waarom zou je een student een podium geven? Een podium voor meningkjes die niet bijster origineel zijn en door intelligentere extremisten zoals Enait eerder, tot vervelens toe, zijn verkondigd.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Die jongen is toch een Volkskrant columnist? Dan mag je wel een welbespraakt iemand verwachten. Bovendien heeft hij best een punt over de bemoeienissen van het westen, alleen niet in gevallen dat de mensenrechten worden geschonden.
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
De pest is dat de fanatieke anti-islam fundamentalist Jeroen Pauw die types altijd in een hoek drijft en tot uitspraken verleidt die niet zo handig zijn. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Femke ging trouwens een stuk feller op die knakker in. |
||
|
|
|
|
|
#116 |
|
Die jongen heeft alleen een stuk naar de Volkskrant gestuurd waarna opinieredactie van De Volkskrant besloot om dat idiote stuk te plaatsen. Overigens schijnt die opinieredactie onder leiding te staan van rechtse rakkers (kuitenbrouwer o.a.) dus dat verklaart wellicht het één en ander.
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Ik was het dus zowel oneens met emotionele, opgeheven vinger Halsema als die extremistische randdebiel. |
||
|
|
|
|
|
#118 |
|
Hafid Bouaza is helemaal geen moslim. Dat is juist iemand die vooraan staat om te verkondigen hoe de islamitische cultuur achterstanden cultiveert. In principe drukt Bouaza zich altijd zo genuanceerd uit dat het geen interessant kijkcijferkanon is. Tenzij het onderwerp er naadloos op aan sluit. Want het ging dit keer niet over integratie en binnenlandse aangelegenheden (indirect natuurlijk wel) maar over wat er gebeurt in het Midden Oosten.
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
|
Dat het in strijd is met jouw levensvisie, dat kan natuurlijk, maar je haat tegen kapitalisme begint wel paranoïde trekjes te vertonen. Wat wil jij dan: een staatszender à la Kim Jong FM, en een totaalverbod op commerciële frequenties? Get real, man.
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
Wat een onzin.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
|
Jeroen Pauw is eerder een nihilist met een antipathie van elke vorm van religie. Niet speciaal de islam hoor. Dan zou hij ook niks bij de SP te zoeken hebben.
__________________ It is only non-radical muslims who can struggle against the muslim radicals in their mids. But only if as a result of that real integration into a liberal European society is achieved as muslims accept the European civilization into which they would wish to integrate. Otherwise multiculturalism would mean the opposite of what it ideally wants to achieve. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Daar gaat het niet om natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Zijn EO en WNL vriendjes geworden? Gisteren had WNL een item over Wilders en de Moskee op Ground Zero, vandaag de EO over christenen die daar boos over zijn.
Dit bedoel ik nou met dat de aandacht voor moslims en Wilders niet meer normaal is. Nog vóórdat Wilders heeft gesproken is men al dagen in de ban. Absurd. Net zoals dat hele Moskee gedoe vanuit alle hoeken en gaten wordt belicht. Verschrikkelijk. __________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
__________________ Throw the rascals out! |
||
|
|
|
|
|
#126 |
CDA-dissidenten Ferrier en Koppejan blijven dwarsliggen Als dit waar is, gaan ze wel heel ver bij het CDA. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Van Verhagen verbaast me dat niets. Wat ik echter opvallend vind is de geilheid waarmee de VVD op weg is naar deze coalitie. Er is amper debat in die partij en critici worden als 'zuur', 'linkse kerk' of 'ondemocratisch' weggezet, dat blijft toch erg opmerkelijk.
|
|
|
|
|
|
#128 | |
Laatst gewijzigd door Plato; 10 september 2010 om 12:56 __________________ Throw the rascals out! |
||
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ik ben benieuwd naar de speech van Wilders! Hij zal erop tegen zijn, iets wat ik dondersgoed begrijp..
Juist daar een moskee, ben je helemaal gek geworden... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Drie blokken verderop, ik vind het juist prachtig. Jammer dat de intoleranten er weer een politiek slaatje uit slaan.
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Ik vind het buitengewoon kwalijk dat ook in de Nederlandse media over een moskee wordt gesproken OP Ground Zero. Wakker Nederland deed dat constant en Thijs van de Brink zei dat in de inleiding (in de reportage zelf werd het vervangen door het woordje 'naast').
Want het is dus niet eens een moskee met koepels en minaretten en dat gebouwtje komt zeker niet te staan 'op' of 'naast' Ground Zero. Gebruik dan het woordje 'nabij', dat is volstrekt subjectief maar dan lieg je tenminste niet. Maar dat Nieuw Rechts het tegenwoordig van overduidelijke leugens moet hebben is mij wel helder geworden. __________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Nog een leuke:
NOS Nieuws - Veel mensen komen niet uit armoede Maar Telegraaf maakt er van: Voor meeste mensen armoede tijdelijk - Telegraaf.nl - Nieuws, Sport, Financiën en Showbizz [Nieuws] Bedankt neoliberalisme
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
Drie blokken, tien blokken, whatever. Er zijn daar op dat stuk Manhattan 3000 onschuldigen geslachtofferd in de naam van Allah. Dit is trappen op de ziel van Newyorkers. Bouw die bukloods lekker een eindje verderop in town.
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Als je 10 blokken verder bent staan er zonder twijfel al de nodige moskee's, en dit wordt bovendien geen moskee, dus het klopt niet wat je zegt.
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
En wanneer is het 'verjaard' volgens jou? Wanneer is de tijd aangebroken dat het wel mag? Of verjaard het niet? Als dat laatste het antwoord is dan lust ik er nog wel een paar.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
Even gecheckt. Er zijn 2 'moskeeën' (quote New York Times "essentially one-room operations") in Lower Manhattan. Beide meer dan 2 blocks verwijderd van Ground Zero. Moet kunnen dacht ik zo. Waar we het hier over hebben is een gloednieuw Islamitisch cultureel centrum met daarin een moskee.
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ik hoorde trouwens dat de NOS morgen de speech van Wilders om 9 uur Nederlandse tijd (dus prime-time) op Nederland 2 gaat uitzenden.
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
||
|
|
|
|
|
#140 | |
Ik neem overigens aan dat je ook tegen de aanwezigheid van christelijke kerken in het oude Jeruzalem bent? __________________ Throw the rascals out! |
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
|
Nee, dat zeg ik niet dimwit. Die twee achterkamertjes-moskeeën die ik in m'n vorige post noem bestaan al sinds de jaren zeventig en tachtig. Toen stonden de Twin Towers nog fier overeind dacht ik... Wat ze daar nu willen vestigen is van een heel ander formaat en heeft door de loop van de geschiedenis een veel grotere impact.
|
|
|
|
|
|
#142 | |
En nog een vraag: wat vind je ervan dat op het moment dat de 3000 slachtoffers worden herdacht, precies op datzelfde moment, dat er dan gedemonstreerd wordt tegen dat islamitisch centrum. Vind je dat net als ik, een beetje ongepast. Had dat niet een dag later gekund, die speech van Wilders? __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#143 | |
|
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Owja Mugger, kun je aangeven wanneer zoiets verjaard? Want in circa 5000 jaar menselijke beschaving zijn op elk hoekje van de wereld misdaden gepleegd in naam van [vul in].
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Zou je deze vraag nog willen beantwoorden Mugger?
|
|
|
|
|
|
#146 | ||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
|
Ik geef alleen antwoord op relevante vragen. Jammer, boys.
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Het zijn wel relevante vragen in deze discussie, maar kennelijk passen ze niet in jouw straatje, duidelijk.
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Ik vind het gewoonweg toch een vorm van provocatie, je bent een struisvogel als je ontkent dat de plaats ronduit "onhandig" gekozen moet worden.
Leuk dat men de dialoog kan vormen dit en dat, wat een gelul. Je piept wel anders als je moslims daar ziet bidden met hun gezicht naar Mekka, met hun "eigen kledij" wetende dat zo'n "zelfde man" (want zo worden die in die kleding samengevoegd) een geliefde van je heeft vermoord. Daar kan je niet omheen als je daar voorbij loopt en je een man/vrou collega/vader verloren bent.Dat er een moskee of "cultureel centrum" komt helemaal prima, maar ik vind het nog al provocerend dat het er pal naast moet komen. Ik denk dat het een kwestie van tijd is dat er problemen gaan komen, maar mijn grootste probleem is dat je mensen dagelijks provoceerd door ze bloot te stellen aan een centrum dat gebouwd word op/naast de plek waar 3000 onschuldige mensen op de meest vreselijke manier die je kan bedenken vermoord....In de naam van Allah, en juist op die plek word Allah aanbeden....... ![]() Ik vind het naief om te denken dat het juist positief is zodat men daar de dialoog kan vinden... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Politiek #61 Rutte als speelbal van Wilders
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|