![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Nee, echt.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lekker 30 graden in Madrid next week.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ja gast ga je dat nu in elk topic vertellen?
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volgende week zit Jasza lekker met 30 graden in Madrid.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
10-10-2010Amsterdam - Cairo
11-10-2010Cairo 12-10-2010Cairo, excursie Memphis, Sakkara en Gizeh 13-10-2010Cairo - slaaptrein naar Aswan 14-10-2010Aswan, excursie Philae 15-10-2010Aswan 16-10-2010Aswan 17-10-2010Aswan, begin zeiltocht 18-10-2010aankomst Kom Ombo - Edfu - Luxor 19-10-2010Luxor 20-10-2010Luxor, excursie Thebe 21-10-2010Luxor 22-10-2010Luxor - vlucht naar Sharm El Sheikh - Dahab 23-10-2010Dahab 24-10-2010Dahab 25-10-2010Dahab 26-10-2010Dahab - St. Catharina 27-10-2010St. Catharina - Cairo 28-10-2010Cairo, excursie Alexandrië 29-10-2010Cairo 30-10-2010Cairo - Amsterdam __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
In Yaaruugiin Huryee is het vandaag half tot zwaar bewolkt.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Een tip, blijf lekker in je nest als de rest die tyfusberg gaat beklimmen. Het is een hel.
|
|
|
|
|
|
#11 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ook de groep die niet had gezopen had het zwaar, al zat daar ook een Chinees van 1,50m bij die zijn foto-camerastatief van 6 kilo mee de berg op wilde zeulen.
Die gast is echt zes keer gestorven op die berg.En zorg dat je niet aan de schijterij bent als je de berg beklimt, een vriend van me kon halverwege niet meer ophouden en heeft de Heilige Berg compleet ondergekletterd. Die komt nooit meer in de hemel. __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik ga met mn pa trouwens... Ben benieuwd hoe dat gaat. Vorig jaar 2,5 week naar de VS met hem geweest en dat ging wonderbaarlijk prima.
|
|
|
|
|
|
#15 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#16 | |
![]() Dat was je eigenlijk zelf hé? __________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
'. En dan dat héle tyfuseind weer naar beneden, waarna je (denk ik) in een busje in 8/9 uur naar Cairo rijdt. En omdat je zo naar de klote bent zie je niks van de mooie omgeving . (=alleen maar zand )
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
hehehe. Dat dacht ik ook al
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Om het plaatje compleet te maken: groepsfoto van dronken brakke mongolen op een tyfusberg.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mooie muts heb je op.
|
|
|
|
|
|
#22 |
Die had Jessica ook gezien
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hahaha sukkel
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Zo heb ik me ook wel eens op een terras gedragen toen ik dacht dat er een duif op me afvloog.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
In spoiler voor de zekerheid
. Aanvoerder?Spoiler
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
hij kijkt weer zo semi interessant
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Heb je dat plaatje ook in groter formaat, Superheld?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Whehehe
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ik wil Pownews zien, maar hij is als enige niet te bekijken op uitzendinggemist. Staaltje damage control?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Snap er echt geen kut van, werd pas een keer om half 2 wakker...
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja die 'hardcore' die hier voorbij komt, verschrikkelijk. Nu heb ik sowieso meer met techno/electro, gitaren of zwarte muziek... Maar ik zat net even op een ander forum, en daar kwamen dan allemaal klappers voorbij uit de 90s. Zulke hardcore kan ik dan 2x per jaar echt waarderen, heerlijke sound.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
.
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nja meningen verschillen natuurlijk, maar ik vind het helemaal niks. Na de promo-files had ik het wel gezien.
Al die MoH meuk, nope thanx. __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
.
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nja als muziek 'beuken' wordt vind ik het sowieso al niks meer aan. Al was dat nummer nog redelijk vernieuwend destijds.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ja, TOA was een hele tijd leuk. Veel gezien op feesten. Ook de drum 'n bass van Hidden enzo. Sowieso, drum 'n bass, heel tof.
Maar rond 2007 heb ik al die hardcore/industrial en zelfs breakcore dingen achter me gelaten, ik vroeg me echt af wat ik er eigenlijk deed. Volk werd ook steeds minder relaxed, zoals met elke stroming zodra iets populair wordt. Iemand hier wel eens op Smackdown, PRSPCT, Digital Assault, Club r_AW geweest ? __________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Drum 'n bass is dan weer niet zo heel erg aan mij besteed
.
|
|
|
|
|
|
#41 | |
![]() Smackdown wel een paar keer geweest ja, vond het altijd wel relaxed. Maar dat is Roosje sowieso wel... __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#42 |
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ja Doornroosje was altijd cool, maar zelfs daar kwam gewoon kutvolk op de feestjes af. Kistenhenkies, agressieve junkies, kiddo's met een fetish voor alles wat alternative was en zich op deze manier met de krakers-mentaliteit wilden identificeren. Zo irritant.
|
|
|
|
|
|
#44 | |
Met de hedendaagse hardcore heb ik ook niet zo heel veel meer. Daarom ben ik wel nog benieuwd naar club r_aw deze maand, toch een tijdje eruit geweest zeg maar. DnB/ industrial blijven gewoon tof imo
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ja ik snap het wel, het is ook best lekkere muziek, maar ik ben er gewoon uitgegroeid. Ging ook nooit met m'n eigen vrienden, maar altijd met mensen die je leert kennen op die feestjes. En dat stond me op den duur ook tegen, ondanks dat het gewoon relaxte gasten waren.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Prima ontwikkeling
![]() Teken van evolutie ook natuurlijk. Vrouwtjes met een flinke boezem krijgen makkelijker een mannetjes, beter voortplanten blabla
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Goedendag
|
|
|