|
|
#1 |
|
Gewoon een geniaal programma.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Maandag 13 september, 22.00 uur: Aflevering 3 - Grad Damen
GRAD DAMEN . Dat MOET wel episch worden. Grotere kampermuziek is er bijna niet!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kan nauwelijks wachten.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Maar je verbaast je toch echt over waar die mensen allemaal leven in Nederland. Want ik kan in mijn omgeving echt NIEMAND bedenken die voldoet aan zo'n debiel profiel als die mensen die je voorbij ziet komen. Ongekend.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ow jongens Hart van Nederland staat hier nog even op. De politie in Friesland is op zoek naar een 'vrouw met een zwarte fiets met lage instap'.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Die batties van Lady Gaga
![]() Zo gauw ik m'n beeld even wegklik lijkt het gewoon alsof je naar Margreet Dolman aan het luisteren bent. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hadden vandaag de 3JS in de uitzending en kwamen ook van die bakvissen op af waar het woord bakvis voor uit is gevonden. Heb het vaker meegemaakt dat je de artiesten ziet denken: "oh nee he".
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Was de GaGa aflevering nog wat? Helemaal vergeten te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Oke het is legendarisch. Wat een figuren tering...
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Okay, ik ga ook effe die FANS terugkijken van Gaga.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
'Je kan d'r de knuffel geven maar dat helpt geen zak meer'
Wat een losers tering he
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hahhahaa. Dan ben je een fan en zeg je dat Lady Gaga in 1984 is geboren.
Simpele check op Wikipedia en daar staat 1986 .
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Waarom trek jij zoiets in twijfel en ga je het opzoeken?
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ja maar wat een loser fans zijn het ook, haar nu pas voor het eerst zien terwijl ze ook al eens in de Paradiso & Melkweg stond en volgens mij daarvoor ook nog een keer in nederland was.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Volgens mij kan het die kale ook niet zo veel schelen, die moet gewoon mee van z'n wijf (die andere gay dus)
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Plaatsvervangende schaamte, allejezus.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Zijn er al voorstukjes?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
GAAT ZO BEGINNEN!
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wat een ontzettend grafprogramma nu.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nog geen leuke stukken in de intro
?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zo zeg, lekker ding.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
OOK GEEN KAMPER. Ik vind het nu al kut.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hé wat geil een Marlies Deckers-bh.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Godverdomme wat is zij intens lelijk zeg.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gaat dit over Grad of Mark?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ik bedenk me nu pas dat ze hem gaat vragen. Normaal gebeurt het dus andersom
.Zal niet voor niks zijn.. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ze zouden die dingen eigenlijk niet in modellen > Cup D moet maken.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Die pa is niet te verstaan
.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ze werd echt paars toen ze het over die verliefdheid hadden
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Oefenen.
OMG
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Van wie zijn de fans fan??
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Grad Damen! Gast dat hoor je toch aan de achtergrondmuziek!
( )
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Waarom hebben die dikke wijven altijd van die vieze natte krullen
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Zweet zij zo of is dat make up?
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
#47 |
|
ahhhhh
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Wat denk je zelf. Ze is verdomme 2 keer die trap op en neer geweest.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Hihihi gratmager damen hihihi
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Oh Grad raakt altijd zo de gevoelige snaar met die liedjes he.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
FANS! op SBS6 #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|