|
|
#101 |
|
Beetje achteraf pronken hebben we zo weinig aan he
![]() 10/10 Ajax -2,5 - Willem II @1.91 BWIN 6/10 Heerenveen - 1,5 - Vitesse @2,10 BWIN 5./10 Barcelona -2,5 - Hercules @1,75 BWIN 5/10 West Ham United - Chelsea -1,5 @1,95 Tipico 5/10 Fc Kopenhagen -1,5 - Silkeborg @1,83 BWIN __________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Weet ik ook wel....
Ik ga trouwens vol voor Ajax met handicap |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Snel gegaan dan zeg
![]() Die 1,91 was echt bizar hoog want ik zag het bij een andere bookie voor 1,50 staan
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Hup Holland!
|
Heb er maar een combo van gemaakt.. wilde nog 1 keer tilten op Ajax, maar zie te weinig value in de odd nu
West Ham United - Chelsea FC (Handicap 1:0) Chelsea FC FC Barcelona - Hercules (Handicap 0:2) FC Barcelona Hamburger SV - 1. FC Nürnberg (Handicap 0:1) Hamburger SV Real Madrid - Osasuna (Handicap 0:1) Real Madrid Ajax Amsterdam - Willem II Tilburg (Handicap 0:2) Ajax Amsterdam @15.88 |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Mijn funcombo voor het weekend
![]()
__________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Tegen beter weten in combo:
Bosnië-Herzegovina - Frankrijk 2 Noorwegen - Portugal 2 Zwitserland - Engeland 2 @ 12.17 |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Ik zit op Robredo en Querrey, single
Robredo was gokje aangezien Youz natuurlijk favoriet was maar Robredo heeft nog bijna geen inspanning geleverd. 2-1 Youzhny in sets nu maar momentum terug bij Robredo, we zien het wel. Ik zit juist op Bosnië DurQ ![]() @2,70 |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Portugal ook meegepakt, die laten zich geen 2e keer ringeloren denk ik
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Portugal
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Hup Holland!
|
![]() Anders 6000 euro dus (getallen helemaal rechts zijn de odds, daarvoor de stake) ![]() Go ahead, laugh. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Zonde, maar ik begrijp niet waarom je Nederland in je combo's zet.Het Nederlands elftal onder Van Marwijk is nou niet echt een doelpuntenmachine.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
7/10 Ajax - Willem II Ajax wint beide helften @2,10 BWIN
Gisteren al gepakt en staat nu op 1,95 wat volgens mij nog steeds een heel aardige odd is. __________________ Hattrick : Het Goede Doel (810972) http://www.last.fm/user/Zappie78 |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Hup Holland!
|
Wel extra zuur dat Duitsland tot de 45e minuut op 1-0 stond en ik zoiets had van 'naja combo was dus sowieso fout anders' en ze binnen 1 minuut 2 goals maakten en alsnog 3 maakten voor rust waardoor alleen het gekut van Oranje mij zesduizend euro scheelt
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Hup Holland!
|
Ook bets waarvan je denkt ''die kunnen toch haast niet fout gaan'' gaan fout in deze rampenmaanden. Had in een combo Barcelona HT/FT... staan ze achter bij rust
Dag combo
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Alles los spelen, combo's bij 3 stuks of meer zijn altijd
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Hup Holland!
|
Vooral Barca zeg.. wat een faal
Laatst gewijzigd door Espabilado; 11-09-10 om 20:51 |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Ben blij dat ik niet voor de over 3,5 op Ajax ben gegaan
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Barca
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Twente - Inter 2 @ 1.80
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Ik heb vanavond Inter @2,00 maar ze hebben me al vaker genaaid
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Inter al op 2,3 op UB nu
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Hup Holland!
|
Ik heb inter @ 2 in combo met Chelsea 2/2 @ 1.78 samen @ 3.56
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Hup Holland!
|
Inter DNB @ 1.56 is ook lekker hoor... mocht je 'm verliezen heeft Twente iig 3 punten; ook heel mooi
Bij betfair is Inter zelfs al 2.42 en de DNB 1.67
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Ik pak inderdaad de DNB mee @ 1,56 (8/10)
Temeer omdat ik niet zeker weet of Inter er wel helemaal vol voor gaat en een gelijkspel er goed inzit. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Hup Holland!
|
1e keer in tijden dat ik niet wed op Barca 3 goals voor rust en dan flikken ze het natuurlijk wel
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Hup Holland!
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Man U verprutst mijn combo met Lyon, Benfica, Barcelona en Valencia..
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Inter
|
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Als er in de wedstrijd van Sparta vandaag alweer minimaal 3 doelpunten vallen ga ik er volgende week dik op inzetten
-dit was een gratis tip- |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Feyenoord -roda X2 @2 tipico 6/10
Feyenoord -Roda 2 @5 tipico 5/10 |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
dat is bijna een safe bet Zappie
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Ik zit mijn geld nu al te tellen
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Kut roda
Nou ja speel ik in ieder geval kiet, baal wel gigantisch dat ik geen geld op Newcastle gezet heb, hele middag getwijfeld en toch maar niet gedaan
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Als ik zo die eindstanden /tussenstanden zie had je een hele mooie combo kunnen maken met Mainz , Man City , WBA.
pff dan had je een leuke vakantie gehad. Maar ja als je alles van te voren weet
__________________ winnaar Premier League Toto 2010/2011 |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ben er ook weer eens aan begonnen, had tijdje terug wat geld op Toto (jaja ik weet t) gepleurd voor Feijenoord - Ajax. Gister gewonnen, maar blijkbaar had ik aangevinkt dat ze dat direct moesten uitkeren. Nu staat er bij status dat het geregeld is, maar ik heb nog niets. Iemand enig idee hoe lang dat duurt bij Toto?
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Niemand meer aan het gokken?
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Klose meer goals dan Podolski @3,50 en Klose 2 doelpunten of meer @5,50 voor mij morgen
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Iemand die weet bij Toto hoe het zit met gestaakte wedstrijden?
is me blaadje dan naar de knoppes ofwa
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Had een funbet afgesloten. Winst voor Chelsea, Real Madrid, Ajax, Arsenal, Bayern en Braga. Ongelooflijk
.
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Welke site is eigelijk het beste om te gebruiken voor het gokken?
Ik heb nu een account op bwin, maar ik vind de uitbetalingsmogelijkheden een beetje vaag. |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Betfair.
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Geen gezeik met bookies, vraag en aanbod komen daar bij elkaar itt Unibet etc. Dat zijn gewoon bookies die de noteringen bepalen.
Ook kun je bij Betfair tijdens de wedstrijd backen en layen zodat je een surewin kunt creeren. __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
maar weer eens wat ingezet, combo:
Twente - Excelsior (0-1) Borrusia - Bayern under 4.5 Man Utd - Wolves (0-1) @3.03 |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Lage odd
Via waar?
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
|
|
![]() |
![]() |