![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
vraag het de nerds.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heb de update uitgezet, pc werkt nu (voor zijn doen) als een zonnetje. Thx merkie en Mike.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik heb een laptop met draadloze router. Zo'n drie jaar werkte het snel een probleemloos maar sinds een maand of twee wordt de verbinding steeds slomer en klapt internet er soms zelfs uit
![]() Hoe kan dat? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb een excel (OpenOffice) bestand. 4 kolommen in gebruik. boven elke kolom kan ik een selectie maken. Gaat om films: dus heb bijvoorbeeld in een kolom staan gezien: ja of nee.
Nou update ik deze lijst ook natuurlijk, alleen wordt dan de nieuwe invoer niet meegenomen voor de selectie. Snapt iemand wat ik bedoel, en kan iemand dat zo maken voor me dat nieuwe invoer automatisch binnen de selectie valt? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Na veranderen kanaal nog steeds even bout, erger zelfs..
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
als je je laptop met een utp-kabeltje aansluit, is de verbinding wel stabiel/sneller?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Misschien moet ik de router maar hierheen halen dan. Volgens mij gaat dat trouwens niet want het zit weer vast aan iets van de TV of zo.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Zo kom ik op mijn werk, heb ik eidnelijk mijn nieuwe 22 inch scherm.
Maar wat is nou de ideale resolutie? Voor bijvoorbeeld 2 documenten naast elkaar? Tevens wil mijn SQL database niet meewerken, krijg hem ook niet beeld vullend |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
de ideale resolutie is wat je beeldscherm aan kan?
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
dat staat op je monitor ergens, zet hier neer want je hebt heel verschillende. Voor LCD schermen heb je een vaste resolutie die je moet pakken anders dan bij CRT.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
gewoon breedbeeld LCD
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Heb je andere, draadloze apparaten staan? Ik noem een headset oid? Die willen de bende ook nog weleens verstoren.
Heb je meerdere kanalen geprobeerd? Zo niet, raad ik dat wel even aan om te doen. Ook als er verschillende WiFi dingen in de buurt op hetzelfde kanaal staan kan dat de bende verneuken. (heb het zelf ingesteld op kanaal 7 meen ik). __________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Krijg morgen een nieuwe voeding, ben ik eindelijk van de melding af dat ik niet genoeg stroom heb voor m'n pc
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
patat ofzo? |
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Troll!! Topic report gedaan.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Klopt het dat de XP update van gister (13 updates!) allemaal meuk heeft geïnstalleerd? Zoals Silverlight en zo?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Als je de optionele updates ook allemaal hebt gepakt zou dat kunnen. Silverlight is niet nieuw ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik krijg op mijn Windows 7 machien (laptop) vaak een melding 'beperkte internettoegang', waarbij zo'n uitroeptekentje bij de verbinding komt te staan. Dan moet ik de router opnieuw starten voordat ie het weer doet. Bedraad Xboxen werkt dan nog wel, dus dat moet aan de wireless liggen.
Kanaal is al goed ingesteld, dus daar ligt het niet aan. Heb het gevoel dat t aan de laptop zelf ligt, want op vakantie had ik het ook een paar keer via een ander draadloos netwerk. Toen hielp alleen rebooten. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Heb een probleem met mijn telefoon. Ik kan een vriend van mij niet bellen of smsen, dan krijg ik gelijk ''verbinding verbroken''. Bij andere mensen werkt het prima en hij kan mij wel bereiken. Hij is niet geblokt ofzo, wat kan het zijn?
Kheb een Nokia. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Euh waar kan ik dat checken?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
Dan zou het na een router herstart niet veel beter moeten gaan?
Maar goed, kan eventueel op te lossen zijn door via Start -> Uitvoeren -> CMD en dan in de DOS-prompt: ipconfig /release [Enter] en ipconfig /renew [Enter]. Dan gooit'ie eerst de ip-configuratie weg en vernieuwd'ie het. (werkt alleen bij een dynamisch ip, maar dat is logisch..) __________________ X360 Gametag: DutchKeltie "Komen wij Rotterdam?" Nee. "Ken je dat niet horen dan?" Ja. |
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nog zo gehoopt dat ik hier nooit in zou hoeven posten
. Maar nu dus wel.... Het volgende is namelijk mis met mijn pc:Bij het opstarten kom ik bij het standaard blauwe Windows XP-opstartscherm. Daar kan je dus kiezen uit de Gebruikersaccounts. Met een beetje geluk kan ik daar sinds vanavond gewoon op de mijne (of op die van een der familieleden) klikken, het wachtwoord invullen en op Enter drukken, maar dan loopt ie dus plotseling vast . De cursor beweegt dan soms nog wel, maar klikken heeft geen nut en Ctrl-Alt-Del werkt ook niet. Ik kan de pc dan alleen maar uitzetten met de aan-/uitknop. En keer op keer dus weer hetzelfde verhaal als ik em weer aanzwengel.Nu heb ik (na tientallen keren proberen) éindelijk weer een keer in kunnen loggen en kan ik 'gewoon' alles doen op mijn eigen account. Maar ik ga nu naar bed en durf de pc dus niet eens uit te schakelen, omdat ik bang ben dat ik er nooit meer op kom . Wie gaat me helpen dit probleem te fixen? Want ik kan deze bak natuurlijk niet eeuwig laten pruttelen en heb ook geen zin om een nieuwe te moeten kopen omdat ie niet meer mee wil werken .
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Systeemherstel kun je proberen met de windows-cd.
Of even je windows terugzetten naar een herstelpunt van een datum dat je weet dat alles nog werkte. Of een re-install. (wel alle data redden die je wilt houden) __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Waardoor kan dit ineens komen dan? Voorheen nooit last van gehad en niks speciaals gedaan gister..
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medegebruikers die onveilige sites hebben bezocht, wellicht.
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kan gebeuren.. mijn windows hield er ook zomaar ineens mee op na 2 jaar trouwe dienst. Na een re-install alles weer in orde.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tja Windows XP... die heeft vaker rare kuren. Vaak zat dat ik blue screens kreeg
Maar ik had altijd een backup dus binnen een half uurtje stond alles er weer op
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Een computer is een mooi iets en vandaag de dag is het eigenlijk onmisbaar geworden . Zelfs de simpelste leek in het hele computergebeuren ( namelijk ik ..) doet steeds meer met de computer . Telefoon bestellen ? ..computer . Gegevens wijzigen bij allerlei instanties ? ..computer .
Internetbankieren ? Prive mailen ? Contact met de internetwereld ? Loonstrook ? eten bestellen? Allemaal computer en brieven verdwijnen langzaam van onze samenleving , maar de computer heeft ook zijn nadelen en tenzij je echt iets af weet van computers ben je soms geneigd om die blok met chips het raam uit te goooien . Was er een paar keer dichtbij , maar toch doe je het niet , want ja , anders kun je weer 800 euro uitgeven he ? Heb mijn PC nu 3 jaar of zo en heb hem maar 1 keer weg hoeven te brengen , maar ik weet ook dat die dingen ongelooflijk kwetsbaar zijn . Te warm ? Kapot , te stoffig ? Kapot . Verkeerde site ? Kapot . En zelfs al doe je helemaal niets .... dan nog kan er een virus in je PC belanden . Mja .... Tis niet anders : Als deze kapot gaat zal ik wel weer een nieuwe kopen , al heb ik sinds 3 jaar geleden altijd zonder gekund . Nee, het is een uitlaatklep naar de buitenwereld geworden en gemak , puur gemak . __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Hij doet het weer
. *klop*klop*klop*Maar ik roep niet te hard....
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Hopelijk blijft die goed Yeahinho ... __________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Komt vast goed tjekkie! En mocht het weer mis gaan dan roep ik gewoon jou en je broer erbij!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hee, ik heb dus een Ipod Touch. Weet iemand hoe ik al die apps gratis kan downloaden/krijgen?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik vrees dat je pc niet meer te redden valt.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Why?
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#39 |
![]() Kheb er net een nieuwe voeding ingezet met 50 watt meer dan eerst en nog steeds dit probleem, wtf ![]() Ik heb deze melding ook gehad. Make sure the extra molex is properly secured to your videocard and make sure you got enough power coming from your power supply. Wat is molex? ![]() En ik heb echt een systeem van 6 jaar oud ofzo, met 250 watt zou ik ook wel genoeg hebben
Laatst gewijzigd door De KnikkerKoning; 21-09-10 om 16:07 __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
Graag vermeld ik hier nog even dat ik geen last meer heb gehad van bovenstaand probleem
. *klop* *klop* *klop*
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
ah, je was er zelf al achter. Dit is een molex:
![]() (je hebt mannetjes en vrouwtjes) __________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Als die niet goed zit dan heeft ie toch helemaal geen stroom of...?
Er zit geen molex in, hij zit in het moederbord. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
hoe bedoel je in het moederbord? On-board of is het een pci-e/api kaartje?
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hij zit gewoon in het moederbord geklikt en er zit geen molex op de videokaart.
Geforce 9600 GS Silent btw. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
heb je toevallig een kabeltje bij de videokaart gehad? Het kan zijn dat je een kabel erbij heb gekregen die de 2 4pinnige molexjes converteert naar een kleinere 6 pins molex (die wel op je videokaart past).
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nee, heb de videokaart van een maat gekregen en daar zat niks bij op cd's na.
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Zag bij toeval dat er wel zo'n molexingang op zit, hij werkt nu dus goed
|
|
|
|
|
|
#49 | |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kheb een virus opgelopen door een torrent
![]() Nu alles scannen maar ben bang dat ik alles opnieuw moet installen !tr/crypt.xpack.gen Dat virus __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote help mijn computer is kapot ;( #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|