![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Tanken bij Geaudenzeaun.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wageningen representz.
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vandaag officieel m'n propedeuse gehaald
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hopelijk dit jaar es beginnen aan mijn master...
Edit; dat is wel zeker trouwens, maar wanneer nog niet
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Heb zin in m'n master
![]() Eindelijk iets dat ik echt leuk vind |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Dat is ook mijn probleem. Komend jaar nog twee 2e jaars vakken. Marketing en Organisatie verandering
|
|
|
|
|
|
#7 | |
Opzich wel geinig, maar ik vind het niet leuk als je daarvoor rijtjes moet leren. Gelukkig wel een 7,2 voor gehaald in de herkansing
|
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Eindelijk echte student nu
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
4 september tijdens de meet weer
Die is in Utrecht dus kan je ook gelijk komen.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wij hebben alleen geen kennis of iemand die wij kennen die een kamer in Groningen heeft. Mijn nicht heeft er gestudeerd, en die had wel een kamer. Mijn ouders zitten nou te kijken of ze misschien een studio kunnen kopen voor d'r, want dan woont ze tenminste. Is dat nou duurder of goedkoper dan op een kamer met maandlasten?
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bijna weer beginnen inderdaad.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dadelijk naar Doetinchem voor een interview voor m'n scriptie. 2.5 uur reizen voor een half uur
Ook de laatste keer dat ik gebruik ga maken van mijn OV kaart
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Voor mijn zus. Stond al in deel 5, maar die was gesloten.
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
moest je met de bus?
__________________ Rihanna forever |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
350 euro waarvan 1 boek 160 kost.
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Robbie in de grote mensenwereld
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Verkeerde SC
Laatst gewijzigd door De KnikkerKoning; 21 augustus 2010 om 12:07 __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
mjaa, ik begin dus wat later aan de master Finance, maar heb al gehoord dat één boek voor 150e in de winkel in Groningen lag. Na een zoektocht op internet kwam dan ding voor 50e uit Maleisie, 3 dagen later wastie binnen.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nog een half jaartje en dan is mijn bachelor binnen als het goed is. In september 2011 beginnen met de master Accounting & Control.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En ik begin ook bijna.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik ben een enorme twijfelaar. Heb nog drie studies op het oog en heb al een 'voorinschrijving' gedaan, wat eigenlijk geen flikker waard is maargoed. Heb nog tot en met donderdag.
Waar? Het liefst zo dicht mogelijk bij Den Haag. Maargoed ik ga kiezen op studie en niet op locatie dus dat zien we dan wel weer. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Het zit er weer aan te komen ja
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
En ik woon in Utrecht
.Introkamp was heel vet. Alleen jammer dat we naar een of ander boerengehucht vlakbij Tilburg gingen . Wel veel leuke mensen leren kennen.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Hilvarenbeek?
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Alphen. De buschauffeur schrok toen we met een man of 60 in dat gehucht bij de bushalte naar Tilburg CS stonden. Had ie nog nooit meegemaakt.
Nee was prachtig. Morgen eerste college, een workshop en nog 2 lessen en dan vrijdag kroegentocht met de klas .
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ik HAAT kamperen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ach is best grappig. Kroegentocht was zeer lijp
. Onze klas was als laatst gebleven . Oja en ik ben nu al fan van Cafe Belgie .
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Oja, vanaf maandag mag ik me ook weer bij dit clubje paupers scharen.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
||
|
|
|
|
|
#37 | |
.Bevalt zeer goed hiero! Vandaag weer veel leren kennen en tot nu toe weinig te klagen over Kanaleneiland. Hou me daar ook niet mee bezig. |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vraagje hier:
We hebben in ons huis een gezamenlijke koelkast, maar deze rit ramvol en past geen bier meer in. Staat ook in de keuken en is een verdieping lager. Mij leek het zelf wel relaxed om een eigen koelkast te hebben zodat je op je kamer ook wat makkelijker bij je spul kan. M'n broer zei dat zo'n ding wel herrie begint te maken na verloop van tijd en zeker in een kleinere kamer heb je daar last van. Daarnaast zit ik wel in een echt woonhuis. Dus ook op die manier leven. Wat zouden jullie doen? Koelkast beneden opruimen of gewoon een eigen ding aanschaffen en het geluid voor lief nemen.. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik had vroegah een kleine koelkast 2 meter naast mn bed staan, die maakte echt geen herrie.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik heb er pas eentje voor mijn oudste zoon gekocht voor op zijn kamer, werkt prima en is geruisloos.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik wil m'n boeken van vorig jaar aan een maatje verkopen die dit jaar met dezelfde studie begint. Maar ik heb dus echt geen flauw idee wat een redelijke prijs is voor die boeken. Wat is redelijk om te vragen, in % van de nieuwprijs?
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Het gaat weer beginnen
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik heb gelukkig nog een week vrij
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik had vandaag introductiecollege van 9:15 - 10:00, ging echt nergens over
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Nog een weekje vrij, dan aan m'n master Nieuwe Geschiedenis beginnen.
__________________ A.F.C. Ajax |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Het nieuwe jaar begint en ik ben ziekjes
![]() Was helemaal verkleund en nat geregend met windkracht 9 erover heen gister op de tribune. Maar het was t waard
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Oh men wat een leuke vrouwen nu al
.Thanks voor de reacties over m'n koelkast btw. Heb 'm vanochtend in mijn kamertje gezet. Koud bier vanuit m'n bed nu . Ohja straks even de Super Nintendo installeren .
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Vandaag begonnen
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
[Studenten SC #6] Nieuwe jaar staat op de gang.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|