![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Met m'n telefoon. Ik weet niet of er ook een OP enzo was.
Laatst gewijzigd door Sybrand; 09-10-10 om 17:08 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gesink niet naar het WK.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gek. Het is en blijft toch gewoon het WK.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ricco heeft getekend bij Vaconsoleil. Die ploeg timmert aardig aan de weg.
Jammer en raar dat Gesink niet naar het wk gaat. __________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kut Ricco
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kreuziger naar Astana overigens.
WK had toch een parcours waar Gesink weinig te zoeken had dus zo'n vreemde keuze vind ik het niet. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nja is wel zo. Maar dan toch, het lijkt me dat je een WK altijd wilt rijden.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ricco.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
McEwen wint de eerste etappe in de Eneco Tour in de sprint voor Haedo en Davis.
Boasson Hagen kwam veel te vroeg op kop. Vuelta-selectie Rabobank: Menchov, Ten Dam, Langeveld, Garate, Freire, Nuyens, Niermann, Kozontsjoek, Ardila |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Toch vind ik het jammer dat Gesink de Vuelta niet rijdt. Dat was top vorig jaar.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wel een sterk team bergop. Hopen dat ze lekker de aanval kiezen, en als Menchov in de situatie komt misschien een goed klassement scoren.
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
[
Volgend jaar alles op Gesink zetten. __________________ A New Dawn |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Met Gesink en Mollema heeft Rabobank potentie genoeg voor de komende jaren
![]() Daarnaast een pak goede tijdrijders en wat eendagscoureurs van Nederlandse bodem, Rabo is goed bezig. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ik verwacht wel wat van Breschel volgend jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
.
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
de berggeit weg.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Over een uurtje de bus in op weg naar Frankrijk, waar zondag de Mont Ventoux wacht. Ondanks het besef dat ik helemaal naar de klote ga, heb ik er toch enorm veel zin in!
Au revoir! __________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Moerenhout wint vandaag...
Succes / sterkte / veel plezier! __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Koos
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Allan Davis dacht dat hij won, hij werd echter derde
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Rabo's waren wel als bazen aan het coursen vandaag. Vooral toen ze met drie man het hele peleton stil legden,
__________________ Tottenham - v. der Vaart || Liverpool - Suarez || Schalke04 - Huntelaar || Bayern - Robben || Everton - Heitinga || ACMilan - Emanuelson |
|
|
|
|
|
|
#22 |
Koos ![]() In ieder geval een ritzege, eindwinst was sowieso al lastig geworden met Boasson Hagen in deze vorm, nu is Martin waarschijnlijk niet meer in te halen. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Na Pieter Weening en Robert Gesink ook Bauke Mollema niet naar het WK, vanwege z'n sleutelbeenbreuk.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat een misperen de afgelopen dagen van Hagen zeg
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
McEwen is niet geselecteerd voor het WK.
Die gaan vol voor Davis en Haussler dus. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hij trok gewoon de sprint aan voor Henderson hoor..
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Terpstra naar Quick-Step.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Posthuma zou naar Team Schleck gaan.
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
WK selecties
Duitsland: Greipel, Martin, Sieberg, Burghardt, Wegmann, Hondo, Lang, Grabsch, Knees. Tijdrit: Grabsch, Martin Australië Baden Cooke, Allan Davis, Cadel Evans, Simon Gerrans, Matthew Goss, Mathew Hayman, Stuart O'grady, Michael Rogers, Wesley Sulzberger Geen McEwen zoals hij zelf al bekendmaakte, Renshaw en Haussler (zelf afgemeld) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Andy Schleck heeft zich ook afgemeld
Ronde van Lombardije heeft voor hem prioriteit, net als voor Gesink dus. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ook Kreuziger is out.
- Gesink - Mollema - Weening - Boonen - Vd Broeck - McEwen - Haussler - Renshaw - Kreuziger - A. Schleck |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Net terug uit Frankrijk. Bedoin - Mt. Ventoux in één uur en 55 minuten bedwongen. Het bos was zwaar killing met 36 graden...
__________________ VVV-Venlo - SSC Napoli - 1.FC Köln |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
.
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Held
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Jammer van Moerenhout gister, maar Martin was gewoon net een maatje te groot.
Komend weekend weer Vuelta
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vuelta ja.
geen idee wie ik daar als favoriet moet zien eigenlijk. Valverde, SamSan, Gesink ontbreken natuurlijk Wat hebben we dan. Sastre? Anton? Kreuziger? Menchov? Lovkvist? J. Rodriguez? F. Schleck? Mosquera Lijkt me een lekker open koers
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Sleutelbeenbreuk
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ah dacht dat hij het nog kon redden? Of ging dat over het WK?
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
WK doet ie ook niet mee
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
|
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Johnny kopman
.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nou, dat wordt een behoorlijke bijrol voor de oranjehemden.
Doet Koos nog mee? Kruiswijk zal ook wel meedoen, Posthuma, Johnny, Kroon (?) Wie vult aan? __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Langeveld, Ten Dam, Tjallingi, Boom, Moerenhout, Terpstra
Gewoon aanvallen, dat moet het motto zijn. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Juist. Ik ben er effe uit geweest. Die 9 dus? Of is het nog niet definitief?
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Moet nog een selectie bekend worden gemaakt maar een groot deel van die namen zal er wel bij zitten denk ik.
Je hebt eventueel ook nog een Kreder, die de Vuelta rijdt. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
-
- Langeveld - Hoogerland - Maaskant - - Kroon - Tjallingii - Boom - Leezer - Clement - Terpstra - Veelers - Mouris - Posthuma - Pronk - Westra - Moerenhout - - - Ten Dam - Kreder |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Wielertopic #6 Op naar de najaarsklassiekers
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|