![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Wout Poels, ook nog een optie
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ik zou Westra meenemen. Aanvallen is echt je enige kans.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Toch fijn dat we negen man mogen meenemen. Met nog meer afzeggingen kunnen we straks bij de junioren kijken wie er nog mee gaan.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
Tja, waar er zoveel nieuwe teams bijkomen, moeten er ook enkele afvallen natuurlijk. Al moet ik zeggen dat ik dan niet meteen aan Cervélo had gedacht. Maar als je kijkt wat ze na dit seizoen aan renners overhouden dan valt dat natuurlijk wel tegen. Hushovd is ook geen 26 meer.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Het zou goed zijn voor Theo Bos om zich dan goed te laten zien deze Vuelta.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Zeker, maar hij zal waarschijnlijk gewoon voor Hushovd moeten werken
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ha, Hutarovich voor Cavendish, Farrar en Petacchi
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Hmm nice
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
mooi die klootzak van een Cavendish wint niet.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Edit verkeerde topique.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Freire had nog nooit van Hutarovich gehoord.
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ach, Freire
![]() Vandaag direct de eerste bergetappe, Niki Tersptra als bestgeklasseerde in de kopgroep. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Heb sowieso wel het idee dat de wereld af en toe gewoon aan Freire voorbij gaat, zonder dat 'ie het beseft.
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Mooi figuur inderdaad, voor zover ik dat kan beoordelen op interviews. Was ie dit jaar in de Tour ook niet z'n schoenen een keer vergeten ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
||
|
|
|
|
|
#67 |
|
Vlakke etap vandaag in de Vuelta zeggen ze dan
.![]() ![]() Steilste stuk vanmiddag 27% .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Fignon overleden
![]() 50. alvleesklierkanker. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Fignon
.
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
Jean Nelissen overleden
__________________ Quote by Need2009: Tja, als je het zo gaat bekijken, dan hoefden Davids en Seedorf ook niet in Oranje, die zijn in Suriname geboren. Ééntje kan wel, kijk maar eens naar Duitsland of Portugal, daar lopen de meerdere. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
RIP
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Opnieuw Cervelo-renners naar Garmin (dat Garmin-Cervelo wordt)
Na Hushovd nu ook Haussler, Hammond, Klier, Lancaster, Lloyd en Rasch. Flinke concurrentie in de klassiekers voor Maaskant... |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Het gaat godverdomme wel lekker zeg
.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Hele tijd die sjonnie walker in beeld
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Luis Leon Sanchez naar Rabobank
Wielernieuws: Rabo bevestigt komst Luis Leon Sanchez - wielerupdate.nl |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Goede aankoop van Rabo.
Maar zul je zien dat ie nu geen klap meer presteert opeens
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Zou wel typisch zijn he
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ze zouden gisteren na het avondeten wat zijn gaan drinken
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Dat geeft ie zelf ook toe inderdaad:
Verder is Rodriguez voorbij Anton in het klassement, omdat ie onderweg twee bonificatieseconden heeft gepakt. |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Alleen maar voordelig voor Anton, anders kon ie morgen weer z'n ploeg gaan oproken
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Hoogerland niet mee naar WK. Ten Dam, Kruijswijk en De Kort krijgen de laatste drie startbewijzen.
Werkelijk onbegrijpelijk. Enorme blunder als je het mij vraagt. __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Zelfde geldt voor Lieuwe Westra, die had ik daar ook graag zien rijden.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
God mozes die Menchov. Laat ie de halve dag z'n ploeg rijden, gaat het een beetje omhoog, dondert ie er af. Wat een verschrikkelijke renner toch.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Hoeveel is Menvchov binnengekomen?
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Mooie rit wel!
Oscarwaardige toneelprestatie an Anton, de hele tijd achterin het peloton zitten doen alsof het zo moeilijk gaat ![]() En Rodriguez trok vlak voor het eind wel erg hard aan de noodrem. |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Ha, Niki Terpstra opnieuw in de kopgroep. Nu met Millar en Zabriskie en ze gaan het peloton misschien voorblijven. 14.gif Hangt er vanaf of ze dat bergje aankunnen.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Igor Anton gevallen
Net voor de voet van de berg, helemaal onder het bloed en kettingvet. Jammer.
|
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Hup Holland!
|
Dit kan best gunstig zijn voor Terpstra
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Terpstra (weer) alleen voorop, erg knap
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Roy Sentjens test positief op EPO en stopt nu met zijn wielercarriere.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Zonde van Anton
![]() En Sentjens
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Gesink wint de GP van Montreal
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
|
|
|
#98 |
|
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Knap van Gesink inderdaad, zeker als ik lees hoe die overwinning tot stand is gekomen. Met mannen als Samuel Sanchez, Hesjedal en Sagan achter je aan
Morgen maar even ergens een samenvatting opzoeken.
|
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
||
|
|