Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 29-07-10, 17:11 Standaard   #1
Tukker .

tjekkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik weet zeker dat iedereen dingen meemaakt in zijn leven die niet leuk zijn en misschien hier zijn hart wilt luchten .
Tenminste , ik heb dat vaak , maar heb hier niet zo 'n topic kunnen vinden en dus maak ik er zelf 1 .

Ik zal jullie een voorbeeld geven : Ik heb momenteel veel problemen op mijn werk en dan vooral met mijn baas . Ik vind dat je als werknemer een soort slaaf bent , want de werkgever heeft alles in hand en zij bepalen alles , terwijl jij met gebonden handen maar moet ja knikken . Ik heb bijv 185 uur aan vrije dagen over en kon aankomende week een weekje naar het Gardameer en heb dus vrij gevraagd en ik heb echt hemel en aarde bewogen om vrij te krijgen , maar volgens mijn baas kon dat niet , terwijl ik van mening ben dat het wel degelijk kan . Let wel : Ik werk bij dat bedrijf 11 jaar en weet heus wel of het kan of niet ..

Maar het oordeel van de baas is het eindoordeel en daar valt niet over te discussieren . Het bedrijf waar ik werk heeft ook een reglement gemaakt ( en dat mag ) buiten het CAO ( technische groothandel ) en daarin staat dat ik maar 38 uur naar het volgend jaar mag meebrengen . Ik weet zeker dat ze niet uit zullen betalen en ik weet zeker dat ik ook niet vrij kan krijgen .

Is er geen enkele drukmiddel dat ik kan uitoefenen ? Of moet ik maar jaren en jaren en jaren wachten op uitbetaling of dat ik ooit eens 5 weken kan vrijnemen ? ( Zal natuurlijk nooit en te nimmer gebeuren .. ) .

Misschien dat er hier op het forum niemand aawezig is om mijn vraag te beantwoorden , maar hier kun je gewoon allerlei zaken posten die je bezighoudt en vraag jullie om deze topic in ere te houden en daarmee bedoel ik vooral dat deze topic echt bedoeld is voor serieuze zaken .

Misschien is hier behoefte aan ....... misschien niet .....

Ik zie het wel ..

Peace .

Oud 29-07-10, 19:05 Standaard   #2
Schiet van afstand

Friggles's Voetbal Forum schermafbeelding

Wel vervelend voor je dit, maar ik kan ergens wel begrijpen dat je baas niet zomaar een werknemer een week kan missen. Misschien dat je je vrije dagen in delen moet opnemen dit jaar. Neem gewoon elke week een extra dagje vrij ofzo

Oud 29-07-10, 19:37 Standaard   #3
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Kut zeg Tjekkie, ik zal mijn vader eens vragen die is ook bedrijfsleider. Hij komt maandag weer van vakantie

Oud 29-07-10, 20:13 Standaard   #4

Hero's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door tjekkie Bekijk bericht
Ik weet zeker dat iedereen dingen meemaakt in zijn leven die niet leuk zijn en misschien hier zijn hart wilt luchten .
Tenminste , ik heb dat vaak , maar heb hier niet zo 'n topic kunnen vinden en dus maak ik er zelf 1 .

Ik zal jullie een voorbeeld geven : Ik heb momenteel veel problemen op mijn werk en dan vooral met mijn baas . Ik vind dat je als werknemer een soort slaaf bent , want de werkgever heeft alles in hand en zij bepalen alles , terwijl jij met gebonden handen maar moet ja knikken . Ik heb bijv 185 uur aan vrije dagen over en kon aankomende week een weekje naar het Gardameer en heb dus vrij gevraagd en ik heb echt hemel en aarde bewogen om vrij te krijgen , maar volgens mijn baas kon dat niet , terwijl ik van mening ben dat het wel degelijk kan . Let wel : Ik werk bij dat bedrijf 11 jaar en weet heus wel of het kan of niet ..

Maar het oordeel van de baas is het eindoordeel en daar valt niet over te discussieren . Het bedrijf waar ik werk heeft ook een reglement gemaakt ( en dat mag ) buiten het CAO ( technische groothandel ) en daarin staat dat ik maar 38 uur naar het volgend jaar mag meebrengen . Ik weet zeker dat ze niet uit zullen betalen en ik weet zeker dat ik ook niet vrij kan krijgen .

Is er geen enkele drukmiddel dat ik kan uitoefenen ? Of moet ik maar jaren en jaren en jaren wachten op uitbetaling of dat ik ooit eens 5 weken kan vrijnemen ? ( Zal natuurlijk nooit en te nimmer gebeuren .. ) .

Misschien dat er hier op het forum niemand aawezig is om mijn vraag te beantwoorden , maar hier kun je gewoon allerlei zaken posten die je bezighoudt en vraag jullie om deze topic in ere te houden en daarmee bedoel ik vooral dat deze topic echt bedoeld is voor serieuze zaken .

Misschien is hier behoefte aan ....... misschien niet .....

Ik zie het wel ..

Peace .
Dat is één van de redenen dat ik voor mezelf werk. Machtspelletjes, bah ...
Hero is offline   Met citaat reageren
Oud 29-07-10, 20:30 Standaard   #5

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

Mijn baas doet ook altijd moeilijk over dagen meenemen naar het volgende jaar

Oud 29-07-10, 20:55 Standaard   #6
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Heb je het er al met collega's over gehad? Samen sta je sterker, al is dat zeker in deze tijd van krapte denk ik niet genoeg om je baas van gedachten te laten veranderen. Verder kun je helaas weinig doen vrees ik.
Blawh is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-07-10, 07:09 wink   #7
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Robin Bekijk bericht
Kut zeg Tjekkie, ik zal mijn vader eens vragen die is ook bedrijfsleider. Hij komt maandag weer van vakantie
Leuke reakties allemaal en dit is nu wat ik bedoel . Er zijn altijd wel mensen die familie of vrienden hebben die er meer verstand van hebben dan ik .

En het is ook gewoon lekker om het van je af te schrijven ( over welk onderwerp dan ook ... ) .

Thanks people ..

Nou , ga nu maar weer naar mijn lieve baas ....

Oud 30-07-10, 08:28 Standaard   #8

Yeahinho's Voetbal Forum schermafbeelding

Erg herkenbaar tjekkie! ik heb nog zoveel verlofuren staan dat ik 9,5 week thuis kan blijven. Gelukkig kan ik ze (nog) meenemen naar het volgende jaar maar ieder keer zegt m'n baas weer: maak je uren eens op! En wanneer ik een keer vrij wil zijn, wordt me doodleuk medegedeeld dat ik niet gemist kan worden... Wat een klotebedrijf is het toch.
Yeahinho is nu online   Met citaat reageren
Oud 30-07-10, 08:38 Standaard   #9
Grolsch bier is gezond

9christensen's Voetbal Forum schermafbeelding

tja proberen zo vroeg mogelijk vrij te vragen, je hebt toch het recht om die vrije dagen op te nemen?
meer kan je niet doen vrees ik.

Oud 30-07-10, 09:04 Standaard   #10
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Vergeet niet dat jij als werknemer net zo veel rechten en plichten hebt als jouw werkgever. Dit betekent dat er ergens op papier moet staan hoe het vrij vragen geregeld is. Dat zou je in die afspraken eens na moeten zoeken. Staat dit nergens, dan zit jouw werkgever fout en kun je je daarop beroepen.

Oud 30-07-10, 09:07 Standaard   #11

Je mag altijd vrij hebben, mits je werkgever aan kan tonen dat hij zonder jou ABSOLUUT in de problemen komt. Mits op tijd aangevraagd volgens de regels natuurlijk.

Oud 30-07-10, 09:29 Standaard   #12

Klaphark's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik ken genoeg mensen die belachelijk veel verlofuren hebben staan, maar die het niet op mogen nemen. Dat wordt echter wel verplicht uitbetaald aan het eind van het jaar. Daarvan geef je natuurlijk wel de helft weer aan de belastingdienst

Anderen mogen het wel meenemen, maar niet tussentijds opnemen, en die werken dan een half jaar korter aan het eind van de rit. Dus maar tot hun 79e ipv 80e

Oud 30-07-10, 09:33 Standaard   #13
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Klaphark Bekijk bericht
Ik ken genoeg mensen die belachelijk veel verlofuren hebben staan, maar die het niet op mogen nemen. Dat wordt echter wel verplicht uitbetaald aan het eind van het jaar. Daarvan geef je natuurlijk wel de helft weer aan de belastingdienst

Anderen mogen het wel meenemen, maar niet tussentijds opnemen, en die werken dan een half jaar korter aan het eind van de rit. Dus maar tot hun 79e ipv 80e
Ach, als je het uit laat betalen heb je iig iets. Heb het ook ooit gedaan. Had ik een contract voor 20 uur in de week, maar daarbij werkte ik er standaard nog 20. Kon niet anders. Maar ik kon die uren dus niet opnemen, anders zou ik in een maand maar voor 20 uur betaald krijgen. Dan is de keuze makkelijk .

Oud 30-07-10, 18:13 Standaard   #14
Tukker .

Ik heb al goeie adviesen gehoord en 1 van die adviesen zal ik gelijk nakomen . Ik ga nu idd. al vrij vragen voor Kerst en in oktober , of november of december . Dat is een fout van mij geweest ... ik vraag het veel te laat aan ....

Mijn baas heeft nu 3 weken vakantie , maar als die terugkomt gaan wij om de tafel zitten hoe we dit probleem aan kunnen pakken . Ik ga echt niet jaren wachten op een eventuele belating of dat mijn uren steeds meer worden , want dat gaat gebeuren .

Ook al wordt die helemaal gek van mij , dat intereseert mij geen moer .. Ik breng trouwens boutjes en moertjes naar bedrijven toe met de vrachtwagen .

Ik hoor ook van die verhalen dat mensen 300 uur over hebben , maar vrolijk verder gaan met wat ze mee bezig waren , maar dat gaat mij niet gebeuren . Iedereen heeft zijn eigen redenen om toch maar niet al te hard te zijn t.o. v . van je baas en dat begrijp ik .

Ik heb 1 sterke punt en dat is dat ik niet bang ben om ontslagen te worden . ( Misschien komt mijn reden waarom nog wel een keer aan bod ) en 1 ding is zeker : Of zij betalen mij uit of ik wil alle uren opmaken .

Dank jullie wel en de verlofbriefjes ga ik nu al invullen ...

Peace .

Laatst gewijzigd door tjekkie; 06-09-10 om 20:01

Oud 30-07-10, 18:34 thumb up   #15
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Goed bezig tjekkie. Ik denk dat je er wel uit moet komen met je baas als je netjes blijft, maar wel duidelijk bent. En je ziet inderdaad dat je ook zelf kan proberen om het probleem kleiner te maken door eerder vrij te vragen.

Hou ons op de hoogte .

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 30-07-10, 18:42 Standaard   #16

Tjekkie, mag ik vragen welke groothandel dat is?

Oud 30-07-10, 20:27 Standaard   #17
Tukker .

CAO ( technische groothandel )

Oud 30-07-10, 20:40 Standaard   #18
Grolsch bier is gezond

9christensen's Voetbal Forum schermafbeelding

heb je nooit eerder uren opgespaard bij deze baas en hoe ging dat toen ? netjes uitbetaald gekregen of er dagen verlof voor terug gekregen?

Oud 30-07-10, 20:43 Standaard   #19
Om van mijn stapel vrije dagen af te komen plan ik in het begin van het jaar altijd dagen in (b.v. af en toe op een vrijdag, dag na Hemelvaart, weekje in mei, enz.). Als ik dat niet doe dan komt, naast de zomer en kerstvakantie, het er toch niet van om vrij te nemen. Bovendien zijn ze op die manier al maanden van te voren ingepland met als gevolg dat de baas moeilijk nee kan zeggen (al is dat op mijn werk toch al geen probleem).
cornervlag is offline   Met citaat reageren
Oud 30-07-10, 21:24 Standaard   #20

Aanvoerder's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik had in Praag nooit teveel dagen over omdat Slavia vaak op maandag voetbalde en ik dus vaak een halve of hele dag kwijt was. En dan ook nog eens vrije dagen nemen om wedstrijden van Ajax in Nederland en in Hamburg te kijken. Die vakantiedagen van mij gingen allemaal op aan voetbal.
Aanvoerder is offline   Met citaat reageren
Oud 31-07-10, 08:24 Standaard   #21
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door 9christensen Bekijk bericht
heb je nooit eerder uren opgespaard bij deze baas en hoe ging dat toen ? netjes uitbetaald gekregen of er dagen verlof voor terug gekregen?
Ik heb nooit eerder zoveel uren opgebouwd , omdat wegens de crisis mijn baas heeft besloten om van uitbetaling naar het zogenaamde tijd voor de tijd te gaan , maar ja , dat werkt voor geen meter , want ik werk minimaal 8 uiur in de week over en dan gaat het snel . Als je vrachtwagen riujdt , werk je sowieso wat sneller over . 1 tripje naar Assen en je hebt zo 4 uur te pakken en dan praat ik maar over 1 adres .

Mijn collega die plant wel alles al heel lang vooruit en ik dacht vaak bijmezelf : Hoe kun je nu een jaar vooruit denken en vrij vragen voor volgend jaar Mei ?

Nou , ik ga nu ook zo denken , want anders kom ik nooit van die uren af . In het reglement staat ook dat een half jaar nadat die uren zijn gemaakt je met je baas om de tafel moet gaan zitten en een planning maken om die uren af te bouwen , want ook in de reglement staat dat ik maar 38 uur mee mag nemen naar het volgende jaar .

Nogmaals : Wat er ook gebeurt : Ik wil uitbetaling of ik wil vrij en ik ga niet , zoals zo veel mensen maar jaren en jaren doorsudderen met die uren .

Desnoods maak ik mijn baas helemaal gek , want de laatste gesprek was pittig , heel pittig , maar ben voor niemand bang en ben zeker niet bang voor onslag .

Dat ik niet bang ben voor ontslag heeft met mijn chronische ziekte te maken ( en dat is alles wat ik kwijt wil ) en eigenlijk hoef ik als ik het wil niet te werken ( natuurlijk zal ik altijd blijven werken zolang het kan , maar ik ben er van overtuigt dat in principe mij niemand kan dwingen om te gaan werken . Dat is gewoon onmogelijk .

Ik weet dat ik jullie een beetje in het ongewisse laat over wat ik heb , maar ik wil hier op het forum geen spempel krijgen op welk manier dan ook en dus hou ik dat prive . Een stempel ? Geef mij maar de stempel dat ik een gek figuur ben hier op het forum en dat kan ik begrijpen, want ik geef veel informatie door van mijn leven aan een forum , maar ik weet wel degelijk waar mijn grens ligt , al ligt die grens van mij hoog .

Ik weet ook dat veel mensen bijna niets weggeven van hun leven en dat vind ik ook best , maar zoals eerder gezegt : Ik ben voor geen enkele situatie bang en voor niemand ...

Peace .

Laatst gewijzigd door tjekkie; 06-09-10 om 20:02

Oud 31-07-10, 20:19 thumb up   #22

Goed bezig Tjekkie . Ik denk gedeeltelijk te begrijpen waarom je niet zo bang bent om ontslagen te worden. Maar door een goed (wellicht wat heet) gesprek met je baas kun je volgens mij sowieso niet ontslagen worden, toch? Ze moeten een goede reden hebben, want ik neem aan dat jij een vast contract hebt voor onbepaalde tijd.

Je bent inderdaad een gek figuur, maar wel een eerlijk mens die van zijn hart geen moordkuil maakt!
Oud 01-08-10, 19:49 Standaard   #23
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Yeahinho Bekijk bericht
Goed bezig Tjekkie . Ik denk gedeeltelijk te begrijpen waarom je niet zo bang bent om ontslagen te worden. Maar door een goed (wellicht wat heet) gesprek met je baas kun je volgens mij sowieso niet ontslagen worden, toch? Ze moeten een goede reden hebben, want ik neem aan dat jij een vast contract hebt voor onbepaalde tijd.

Je bent inderdaad een gek figuur, maar wel een eerlijk mens die van zijn hart geen moordkuil maakt!
Het is misschien raar om dat over jezelf te zeggen , maar ik leef eerlijk en ben eerlijk en daarom kan ik ook niet tegen onrecht . Ik zal ieder mens , maar dan ook ieder mens met respect behandelen zolang zij dat ook tegenover mij doen .

Zie ik geen respect ?

Is het klaar ..... helemaal klaar en zeg ook eerlijk wat ik van die mensen vind .

Wil je met mij omgaan ? Prachtig en dan heb je aan mij een goeie , een hele goeie , maar wil je dat niet .... Geen enkel probleem , dan scheidden onze wegen en hoeven we mekaar nooit meer te zien en te spreken .

Dat wordt een beetje moeilijk met mijn werk , maar prive ga ik zo te werk .

Mmmm ok, genoeg over mij ...

Oud 01-08-10, 23:44 Standaard   #24

TUFKAL's Voetbal Forum schermafbeelding

Mooi topic en respect voor de inhoud van Tjekkie.
Maar de titel prikkelde om mij er één te posten: mensen/users die "kanker" te pas en te onpas gebruiken raken mij persoonlijk.

Oud 02-08-10, 07:34 Standaard   #25
Tukker .

Weet je : de wereld is helaas niet perfekt , verre van dat , want wij leven in een samenleving waar gestolen , bedriegd , waar verkracht en waar vermoord wordt en dat is triest , heel triest en dus heb je ook in mindere ergere mate ( tuurlijk snap ik om welke reden dan ook dat je het erg vind en dat het je raakt ) zulke mensen erbij zitten die kanker hen nog niet persoonlijk hebben geraakt en dat kan vele redenen hebben zoals : jong en totaal niet nadenkend ( deze mensen neem ik het nog het minst kwalijk ) , maar je hebt ook mensen die gewoon de schijt aan de wereld hebben en zelf een asociaal leven leiden en dus maar alles vloeken en schelden wat God verboden heeft en van deze mensen moet je je voor afsluiten, want die zijn niet te helpen .

Mijn advies aan jou is : Probeer je van deze mensen af te sluiten , want jij kan de wereld niet redden en probeer zelf een goed en een rechtvaardig leven te leiden , dan doe je al genoeg .

Is mijn advies aan jou de hoop opgeven aan de wereld ?

Ik zeg van niet , want ik leid wel een rechtvaardig leven en ik steel niet , ik moord niet en heb respect voor ieder mens die respect heeft voor mij en dus draag ik mijn steentje bij aan een goede wereld en als jij je persoonlijk geraakt voelt door die uitspraken zegt mij dat jij op deze vlak ( respect voor ieder mens ) ook een goed leven wilt leiden en nogmaals : Jij hoeft de wereld niet te verbeteren ... als je zelf een goed leven leidt , doe je al genoeg en sluit je af van de mensen die je persoonlijk raken .

Peace .

Peace .

Oud 02-08-10, 12:05 Standaard   #26
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik scheld ook wel eens met kanker, maar dat is alleen uit frustratie zonder voorbedachte rade, bijvoorbeeld als ik een kans mis met Fifa in de 89e minuut, daar kan ik me namelijk echt zeer over opwinden . Te pas en te onpas het woord kanker gebruiken vind ik ook zeer irritant, want dan heb je eigenlijk ook geen respect voor je omgeving (die er dus eventueel helemaal niet tegen kan)

Oud 02-08-10, 12:12 Standaard   #27

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Op een of andere manier vind ik kanker als bijvoeglijk naamwoord vele malen meer storend dan als iemand het woord als scheldwoord gebruikt.

Oud 18-08-10, 23:01 Standaard   #28
Cool Daddy

DIGGER's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Mijn collega die plant wel alles al heel lang vooruit en ik dacht vaak bijmezelf : Hoe kun je nu een jaar vooruit denken en vrij vragen voor volgend jaar Mei ?

Veel mensen plannen ver vooruit, ik in elk geval wel omdat ik zit met kinderen, oppas en verplichte schoolvakanties. Wintersport in Februari is al geboekt, mei vakantie al mee bezig en de zomervakantie is doorgaans uiterlijk begin Januari al in kannen en kruiken.

Als jij dan een paar weken te voren komt, is de kans wel groter dat je baas dan aangeeft niet te kunnen.

Enorme hoeveelheden vrije dagen drukken zwaar op een bedrijf, daar moeten allemaal reserveringen voor gemaakt worden, een werkgever wordt daar ook niet vrolijk van lijkt me, crisis of geen crisis.

Oud 18-08-10, 23:08 thumb up   #29

Goeie kick. Ik wacht met smart op het moment dat Aapie huilend dit topic komt binnenvallen met de mededeling dat zijn rum op is en de winkels zijn gesloten .
Oud 06-09-10, 18:31 smile   #30
AFCA

Hoe is dit afgelopen tjekkie?

Oud 06-09-10, 19:59 Standaard   #31
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Riro Bekijk bericht
Nou : voorlopig kan ik niets doen , want mijn collega die mij vervangt moet woensdag geopereert worden aan de knie en dus kan ik niet vrijnemen , maar dat gesprek moet en zal er komen .

Het is nu 28 september en ik schrok me ter pletter !, maar wel in het goede zin van het woord . Mijn baas kwam naar me toe en zei zomaar uit de lucht : Tjekkie , over 2 weken mag je 2 weken vrijnemen !!!!!!

Yeaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, ik ben blij ....

Laatst gewijzigd door tjekkie; 28-09-10 om 16:37

Oud 28-09-10, 16:38 Standaard   #32
Tukker .

Quote selected Oorspronkelijk geplaatst door Riro

Nou : voorlopig kan ik niets doen , want mijn collega die mij vervangt moet woensdag geopereert worden aan de knie en dus kan ik niet vrijnemen , maar dat gesprek moet en zal er komen .

Het is nu 28 september en ik schrok me ter pletter !, maar wel in het goede zin van het woord . Mijn baas kwam naar me toe en zei zomaar uit de lucht : Tjekkie , over 2 weken mag je 2 weken vrijnemen !!!!!!

Yeaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, ik ben blij ....

--------------------------------------------------------------------------------
Laatst gewijzigd door tjekkie; Vandaag om 16:37

Oud 28-09-10, 17:56 thumb up   #33

Mike's Voetbal Forum schermafbeelding

Tof Tjekkie, al plannen gemaakt ?
Mike is offline   Met citaat reageren
Oud 28-09-10, 17:59 thumb up   #34
AFCA

Kijk, dat is mooi tjekkie! Heeft het toch geholpen allemaal.

Oud 28-09-10, 18:06 Standaard   #35
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Lang leve eigen baas zijn
Nog 2maandjes

Oud 28-09-10, 19:07 Standaard   #36
Tukker .

Thanks guys .... Ja, het heeft wat aarde verzet , maar uiteindelijk is men toch overstag gegaan .

Wat mijn plannen zijn in die 2 weken ?

1) uislapen ..

2) Laat naar bed .. heel laat ..

3) Lekker voetbal kijken .

4) met jullie chatten .

5) niet koken , alleenmaar bestellen .

Kortom .... gewoon 2 weken chillen en alleen dingen doen waar je zin aan hebt ...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk !

Oud 28-09-10, 19:41 Standaard   #37
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Thanks guys .... Ja, het heeft wat aarde verzet , maar uiteindelijk is men toch overstag gegaan .

Wat mijn plannen zijn in die 2 weken ?

1) uislapen ..

2) Laat naar bed .. heel laat ..

3) Lekker voetbal kijken .

4) met jullie chatten .

5) niet koken , alleenmaar bestellen .

Kortom .... gewoon 2 weken chillen en alleen dingen doen waar je zin aan hebt ...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk !
Trainingen van twente bezoeken?

Oud 01-10-10, 17:37 thumb up   #38
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood1988 Bekijk bericht
[...]

Trainingen van twente bezoeken?
Potver ! Dat is echt een goed iets en wat ik ook nooit eerder heb gedaan , maar ik ga het nu doen voor het eerst in mijn leven ..

Ik doe het echt en heb er ook wel zin aan ...

Cool Elwood .

Woord is woord ...

Oud 01-10-10, 17:46 thumb up   #39

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Wij zien graag foto's van jou met je helden Tjekkie!

Oud 01-10-10, 17:47 thumb up   #40
Banned

damsko's Voetbal Forum schermafbeelding

Op je lijstje mist bieren.

Oud 01-10-10, 17:54 thumb up   #41

Tjekkie, wat ben je ook een held .
Oud 02-10-10, 09:45 Standaard   #42
Tukker .

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeuke Bekijk bericht
Wij zien graag foto's van jou met je helden Tjekkie!
Ik zal wel een paar kliekjes maken . Moet deze week nog werken en dan ff de trainingstijden opzoeken . Zal even op het forum naar informatie vragen . Waar en wanneer ..

Oud 16-12-10, 21:33 Standaard   #43
Tukker .

Beste mensen : Het gaat er mij niet om , om deze topic weer naar boven te halen , maar ik heb gewoon een vraag die mij bezig houdt en wil graag weten of er meer mensen zijn die niets krijgen van hun werkgever voor Kerst .

Zelfs geen kerstpakket ..

Vorig jaar al noppes , maar dit jaar ook ..

Trouwens : als je wel iets krijgt van je werkgever mag je het ook hier plaatsen . Ik wil gewoon weten of mijn situatie uitzonderlijk is of niet ..

Laatst gewijzigd door tjekkie; 16-12-10 om 21:36

Oud 16-12-10, 21:39 Standaard   #44
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Wij krijgen altijd een waardecheque en daarmee kunnen we dingen uitzoeken. Je kunt er echter ook voor kiezen om het weg te geven en dat heb ik dit jaar gedaan. Ik zit niet te wachten op allerlei troep of op een cadeaubon van de V&D, dus ik heb het volledige bedrag aan de kankerbestrijding laten doneren.

Oud 16-12-10, 21:40 Standaard   #45

Ik kreeg de laatste jaren een kerstpakketje en een enveloppe met € 30,-

13e maand zit er helaas ook niet in

Oud 16-12-10, 21:41 big smile   #46
Ik niet!

Een 13e maand heb ik ook gehad, die heb ik niet weggegeven.

Oud 16-12-10, 21:42 emo   #47

Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Een 13e maand heb ik ook gehad, die heb ik niet weggegeven.
OK, ik stel me beschikbaar

Oud 16-12-10, 21:53 big smile   #48
Ik niet!

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
[...]

OK, ik stel me beschikbaar
Je bent net te laat, ik had al een ander doel gevonden.

Oud 16-12-10, 21:54 sunglasses   #49

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik krijg én een dertiende maand en een kerstgratificatie en een kerstpakket.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 16-12-10, 21:55 thumb up   #50

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik geef dat geld dat het kerstpakket gekost heeft trouwens ook liever aan een goed doel. Ik zal het eens opgooien in de OR volgend jaar.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site