![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Herbert let echt niet op, het eten hebben ze daarnet al gepakt en zijn ze nu aan het opeten
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
'Alsof je Mordor binnen gaat'
Ducrot over de Pyreneen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Dit gaat een leuke etappe worden
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Mooi profiel over Contador.
Vreselijke beelden als je hem ziet stuip trekken op de grond.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Staat in het verkeerde subforum toch dit topic?
Hoe dan ook hopen op vuurwerk op de twee bergen straks! __________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Is dat van Contador ergens online te vinden? Heb t gemist...
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
was mooi stukje
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Is al een paar keer langsgekomen deze tour..kan het niet vinden online.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dit is 'm volgens mij: NOS Sport - Indrukwekkend portret Contador
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mooi van Ducrot, ik rij er nu met de auto nog omheen
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vandaag:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Er is er al 1, alleen moeten ze die nog verplaatsen...
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Juist nu moet ik durqen. Wat een klotetiming.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Lijkt mij niet verstandig om al bij de eerste berg volop de aanval de gaan als klassementsrenner. Risico is dan dat je opgebrand raakt en dat de rest weer allemaal terugkomt bij de afdaling. Beste is om je energie te bewaren tot de slotklim. Ik gok op Sammie Sanchez vandaag.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lijkt mij niet verstandig om al bij de eerste berg volop de aanval de gaan als klassementsrenner. Risico is dan dat je opgebrand raakt en dat de rest weer allemaal terugkomt bij de afdaling. Beste is om je energie te bewaren tot de slotklim. Ik gok op Sammie Sanchez vandaag.
__________________ Koekebakker: "Jij met je zielige rasputin gedrag en treiterij mag inderdaad aids krijgen als je dat zo graag toegewenst wil krijgen". |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Sammie Sanchez is mijn topfavoriet voor vandaag.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sastre kan wel gevaarlijk zijn voor de positie van Gesink en Menchov.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Laat Sastre maar aanvallen, gaat toch niks worden.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Wat doet Andy toch steeds? Blijf toch lekker voorin zitten man
![]() Armstrong alweer gelost trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wat een held die Andy
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ik vind het nog een beetje saai
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Indd, hopelijk gaat het de laatste klim los.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zoals verwacht voorlopig nog helemaal geen vuurwerk dus.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
We gaan nu beginnen aan de slotklim
.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gesink gaat er nu al af.
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Godver Gesink, ga 's ff wat doen, jong.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Moet hij er wel bij blijven.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij wordt besproeid door z'n ploegleider als ik Ducrot mag geloven.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gesink er af dus
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Contador moet nog wel wat gaan doen lijkt me?
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Oh en nu weer terug
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Rrrrrrrobbie Gesink
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Gesink
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Goed teruggekomen hoor.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
IT'S ON!!!!
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gaan ze toch
Menchov zat er direct goed bij. Gesink er nu wel weer af.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ga dan gewoon door Menchov gek.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Die Gesink hangt wel aan heel dun draadje...
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Riblon lijkt toch te gaan winnen, knap.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Menchov is echt heel goed, ga is door dan man komop zeg.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Menchov de beste van de rest imo. Hij moet nu straks zelf gaan.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Tour de France #7 Zware dagen!
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |