|
|
#1 |
Laatst gewijzigd door Damzkie; 25-06-10 om 11:44 __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
TT.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Heb wel zin in een speklapje
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
404-error.
Mogguh! __________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ja alleen het nummer klopt niet
FAIL
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kun je zelf veranderen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ik zie nu pas dat mijn Lay-out best fucked is
Bij Laatste bericht staan aantal views van een topic, bij Notificaties het aantal berichten van een topic
__________________ AFCA Eyong Enoh ~ Soms moet je laten zien wie de baas is in het veld. Dan ga je misschien wel eens over een grens heen, maar dat geeft niet.\" |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ohja, ik doe nooit dat 'meer opties' aanvinken
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lalaa
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zin in bier.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Straks naar de kapper
![]() En ik heb met de kapper wat anderen mensen met de tandarts hebben
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Heeft iemand die eerste als ringtone?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zo, goedemiddag!
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Achterlijke Polen die gisteren in de stad waren
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Het is rustig rond de stok
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Mooi, ik doe wa heanig an denk
![]() En TR ik neem hem straks mee naar Borne. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Leg iets van een briefje neer dan bij dat bord
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ja, plak er een A4tje op met een tekst ofzo
![]() Wel lachen als ze je zien fietsen met dat ding in de hand
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
BBCQen
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Print gewoon een a4tje uit met de zwarte hand erop en leg dit bij dat verkeersbord
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
gefeliciteerd Riro.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Gisteren geBBQt, is nog vlees + bier over, dus vanavond weer
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Feli Riro
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Paarse middelvinger.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
BBQ altijd gezellig, maar ik word er altijd half ziek van
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Van harte, Riro!
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gefeliciteerd Orir
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Wel wachten tot het gaar is he
![]() Feli Riro trouwens. __________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gefeliciteerd Riro
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vetzucht noemen ze dat
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gefeliciteerd Riro.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ook al een mail van de Tubantia gekregen over de Lezerstour?
![]()
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
tubantia
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ik heb zin in vanmiddag
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Met lekker weer hoort lekkere muziek
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Pff, geen weer om te werken dit.
|
|
|