|
|
#251 |
|
Als het rond deze tijd al afgelopen is wel ja. Hier in het zuiden gaan we langer door...
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Ik heb het einde niet meegemaakt, ik heb mijn vriendin thuisgebracht omdat ze moe was en ben zelf ook naar huis gegaan.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Ook typisch oosters, hier sla je je wijf totdat ze tot het einde blijft of zet je haar op de taxi.
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Dan kan ik net zo goed geen vriendin hebben. Scheelt geld, tijd en je hebt meer diversiteit
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Oh, en het begon al om 7u omdat daar het Nederlands elftal op een groot scherm was (tijd om in te drinken enzo
). Natuurlijk weinig van gezien. Maar mede hierdoor ben ik kapot en ga ik naar bed. Morgen weer werken __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Ik ben net weer uit.
Slapen wou niet lukken. |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Morning.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Moggeuh, pff zere kop
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Zo, weer naar bed, trusten!
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Jezus sloaperds.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Muil houwe niet d-k of Ritmo.
|
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Mocht je er nog op na de pizza Ekim?
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Sta je droog?
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
heujjjjj, vrij vandaag
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Dood hier.
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
waarom sturen die hoeren nu weer een rapport
ouders net zo boos.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
|
|
|
|
#269 |
|
Ik was rond 5 uur gewoon anderhalf wakker
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Nadorst 13.gif al een pak melk en 2 pakken ice tea leeg
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Ik allen nog een mok koffie, ben wel ontnuchtert vannacht toen ik thuis kwam en ik het rapport van OM zag.
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
En geven ze je een goed cijfer?
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Voor vrije tijd besteding kreeg ik een -6.
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Ja heb je nou geneukt Mike?
Of was het zo'n gevalletje niet geneukt toch genaaid
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
TR waarom plaats je van die trieste post 's nachts.
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Natuurlijk Robbie, denk je dat ik m'n bierzuip schema om ga gooien om alleen een filmpje te kijken
|
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
heeeujjjjj
knoflook
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
|
|
|
|
#280 | |
(krabbels kan ik niet lezen) __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#281 |
|
Dan hebben we geen connecties, houden zo
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Nee
![]() De enige die ik van dit forum heb is Rirootje En dat wil ik graag zo houden.
Laatst gewijzigd door TR; 25 juni 2010 om 12:05 |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Uitgeslapen.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Hopen dat Riro mij accepteert dan.
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
|
|
|
|
#287 |
|
Mijn broertje komt zo met 3 chicks thuis en zijn vriendin zit er niet tussen.
Hmm dat wordt batsen zo voor mij. __________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
TR en Robin show
|
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Morgen TT van Assen
|
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Zijn ze met zijn allen achter die stok aan ofzo, wat is het rustig hier
|
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Ohnee ze zijn lelijk.
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
|
|
|
|
#293 |
|
Lol Robin, je hebt me nog echt toegevoegd ook
Laatst gewijzigd door TR; 25 juni 2010 om 12:12 |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Tuurlijk, en Riro ook echt
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Eitje bakken
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
|
|
|
|
#297 |
|
Hoi!
![]() Nog een paar uurtjes werken.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#298 | |
||
|
|
|
|
|
#299 |
|
ei over je ei?
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #403
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|