|
|
#201 | |
|
|
Robin heeft gister toch via zijn eigen account daar aangegeven dat hij die stok eventueel wel wil verplaatsen?
Laatst gewijzigd door witikvil; 24 juni 2010 om 19:14 |
|
|
|
|
|
|
#202 | |
Dus zo onlogisch is dat ook niet. Je ziet dat de stok in de buurt is, en je verplaatst hem weer
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
||
|
|
|
|
|
#203 |
|
Nee nu even wachten joh, de stok ligt toch niet op die plek ...
__________________ Zelfs mama weet dat alles wat ik doe voor een betere toekomst is |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
![]() Dan maak ik wel gauw effe wat pics als het moet. |
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
Zeg ik toch drietbuul, alleen als ze morgen rond 2en nog niet zijn geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Ah het stokverhaal leeft nog
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Zal niet lang duren voordat Ibor wordt ontmaskerd als Robin ben ik bang
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Haase is ook lekker bezig
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
5-2
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Heb jij zo'n woonlplaats bord in je tuin dan Damzkie?
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Ik ga ff de server een reboot geven in de hoop dat hij tijdens NL dan lekker blijft draaien
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Dat was m al
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Snel gebeurd.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Lekt de forum software geheugen ? Is de cpu overbelast ? Of is det netwerkcapiciteit niet genoeg ? Monitor je via de commandline onder Linux de server ? |
||
|
|
|
|
|
#217 |
|
Iedereen is bier aan het zoepen zeker?
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Nee geld is binnen maar hoeft niet in één keer weer op
Gov. Schwarzenegger - President Medvedev's (@KremlinRussia_E) message to Californians: I'll be back (his delivery is fantastic). - TwitVid President Medvedev
|
|
|
|
|
|
|
#219 | |
||
|
|
|
|
|
#220 |
|
hup!
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Neuh, maar Robin ook niet. Dr is er hier wel eentje vlakbij.
Borne is niet zo groot jewaids. |
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat moet monitoren. Ik ben een beetje nerd, maar meer qua softwaren en programmeren. Van servers en dat soort dingen weer ik niet zo heel veel.
|
||
|
|
|
|
|
#224 | |
__________________ “Think like a wise man but communicate in the language of the people.’’ |
||
|
|
|
|
|
#225 |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Nico wat kan je allemaal op de server? Kan je gewoon een RDP sessie opzetten naar de server of heb je daar de toegang niet voor?
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
uhm.. een wattes
![]() Ik heb gewoon ssh toegang in ieder geval. Maar daar kan ik zelf niet zoveel mee
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Bookmarked.. ga ik ff naar kijken als ik tijd heb! Dankje!
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Zijn ook opties om het echt te monitoring en weg te laten schrijven naar een html bestand, maar ik ga ff morgen kijken of ik je daar verder mee kan helpen. Nu naar m'n bedje.
|
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
weltruste! Ik ga ook!
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Wk 98 DVD opgezet. Wat een WK!
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
__________________ A.F.C. Ajax 'The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit.' - Richard Pryor, 1971 |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Die Clio reclame
|
|
|
|
|
|
#237 |
|
Ik ga ook sloape!!11 kalmaan
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
__________________ A.F.C. Ajax 'The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit.' - Richard Pryor, 1971 |
|
|
|
|
|
|
#239 | |
Maar ik mail wel. |
||
|
|
|
|
|
#240 |
|
Nog maar een biertje pakken.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
De nieuwe Iphone
![]() Ontvangst gaat zwaar achteruit als je bij het vasthouden, de zijkanten vast hebt.
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
25 juni.
22 jaar geleden werden we Europees kampioen 4 jaar geleden was NL - Portugal Vorig jaar overleed MJ. |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Poeh, werk zit erop. Nu naar bed.
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
wft is dat met die fok stok? leg uit aub....
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' |
|
|
|
|
|
|
#245 |
![]() 1958-2009 No one will ever fill his shoes Laatst gewijzigd door denthemen; 25 juni 2010 om 00:59 __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Is 1 of andere stok die de fokkers door heel Nederland verplaatsen. Geloof dat het de bedoeling is dat die stok met een slot word vast gemaakt aan een plaatsnaam bord en de sleutel daarbij in de buurt word verstopt. Robin had die sleutel als eerst gevonden, en later kwam die er achter dat er nog een stok bij hoorde. Die heeft die later dus meegenomen. Nu heeft Robin een foto gepost waar dat ding nu zou moeten liggen.
Alleen heeft Robin die stok gewoon thuis liggen. Nu is het wachten op de fok kneusjes die hem gaan zoeken. __________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Aardig kachel
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Terug van een examenfeest
(volgens mij typisch iets uit het oosten )
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
WZV SC #403
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|