![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Rijtje is als volgt:
WZV Forum Naam: Leeftijd: Woonplaats: Favoriete Club binnenland: Favoriete Club Buitenland: Favoriete Speler binnenland: Favoriete speler buitenland: Grootste ergernis: Hier gekomen via: Laatst gewijzigd door Nico; 13-06-10 om 15:47 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
VBL Forum Naam: SID.
Leeftijd: 20. Woonplaats: Almere. Favoriete Club binnenland: Ajax. Favoriete Club Buitenland: Newcastle United. Favoriete Speler binnenland: Suárez. Favoriete speler buitenland: Messi, Rooney. Grootste ergernis: De heren Mulder. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
waarom Sid eigenlijk :p?
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
VBL Forum Naam: SuFFz
Leeftijd: 19 Woonplaats: Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: SL Benfica Favoriete Speler binnenland: / Favoriete speler buitenland: Cardozo Grootste ergernis: / Ik vond al is de tijd om mij te registreren maar door werkdrukte geen tijd gevonden om ook echt te gaan posten. Ik ben nu klaar met het werk dus heb de tijd om mij te mengen in de voetbaldiscussies. Hoop wat toe te voegen aan het forum. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Cardozo, ook 1 van mijn favorieten
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
welkom
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
VBL Forum Naam: Huniddity
Leeftijd: 20 Woonplaats: Vught Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: Real Madrid en Manchester City Favoriete Speler binnenland: Vurnon Anita Favoriete speler buitenland: Cristiano Ronaldo Grootste ergernis: Domme commentators Hier gekomen via: Dat andere forum ![]() - Sinds een jaar zeer actief met voetbal kijken begonnen , dus heb nog veel te leren
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
VBL Forum Naam: Irene
Leeftijd: 46 Woonplaats: Eindhoven Favoriete Club binnenland: PSV Favoriete Club Buitenland: maakt niet zoveel uit voor mij. Favoriete Speler binnenland: ibrim affelay Favoriete speler buitenland: Wesley Snijder Grootste ergernis: Voetbalvandalisme en foute scheidsrechters Hier gekomen via Google |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hallo
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hallo Irene!
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Hoi,
Ben trouwens wel benieuwd of ik de enigste vrouw ben hierzo, alhoewel het tussen de mannen ook prima zal gaan hoor, of denken jullie dat vrouwen hier geen verstand van hebben?? Het voetbal is mij met de ''paplepel" ingegoten, ik ga hier niet opscheppen maar heb er best wel verstand van. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Er zitten hier wel een paar vrouwen Irene, maar inderdaad niet zo veel.
Ik ben natuurlijk geneigd te zeggen dat je als PSV-supportrice helemaal geen verstand van voetbal hebt. ![]() Maar ieder zijn/haar keuze
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
supportrice
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Je bent niet de enige hoor Irene.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
Waarom zou een vrouw geen verstand van voetbal hebben ? Kijk naar het vrouwen elftal van het Nederlands team en de Nederlandse competitie en je ziet ook steeds meer vrouwen in het stadion en dat is sowieso en beter gezicht dan mannnen met baarden . Om mij heen in het Twente stadion zitten er overal vrouwen en dat kan ik alleenmaar toejuichen , net als kinderen trouwens ... Ik zal op je letten Irene met je posts en bepaal dan wel of je verstand hebt van voetbal ![]() Maar ook al heb je die niet ..... Je bent altijd welkom hierzo ..... Kijk maar naar Silenus : Die heeft 0,0 verstand van voetbal , maar is wel 1 van de meest favoriete personen ... ![]() Heb een verjaardag en moet mijn kop wassen ... Doeggggg , klik ( weg) .
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Silenus diss
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hahaha
!
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Silenus je wordt gedisst.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
![]() ![]() ![]() Ik voel me nu zo'n kerel die in de kroeg staat met al z'n vrienden en die het dan probeert bij een chick...die me keihard een blauwtje laat lopen en dat al m'n vrienden dan zo om me heen staan, met zo'n gebalde vuist voor hun mond en OOHHHHWWWWW HAHAHAHAHA!! ![]() ![]() Haha, maar heb ik echt zo weinig verstand van voetbal?
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
koning.
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Episch
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
He maar waarom zegt niemand even dat ik wél verstand van voetbal heb? Heb verdomme twee jaar op rij de eredivisie-toto gewonnen. Zegt dat dan helemaal nÃÂ*ets meer vandaag de dag?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
De EK en WK pools worden bij ons ook altijd gewonnen door vrouwen die 3x per jaar voetbal kijken, dus zegt helemaal niets meer
![]() Nee hoor Silenus, jij hebt er verstand van. KK is degene die er weinig kijk op heeft
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Koning tjekkie strikes again!
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
Al een tijdje actief op dit forum en dat andere forum, maar meer gelezen dan gepost. Maar zal me even voorstellen:
VBL Forum Naam: Patje Leeftijd: 17 Woonplaats: Oisterwijk Favoriete Club binnenland: Feyenoord Favoriete Club Buitenland: Niet echt een, maar Liverpool vind ik wel een mooie club Favoriete Speler binnenland: Pierre van Hooijdonk en op dit moment Ron Vlaar Favoriete speler buitenland: Fernando Torres Grootste ergernis: Op dit moment de Oranje gekte en supporters Hier gekomen via: Fok |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Wat doen opeens al die mensen uit Oisterwijk hier zeg.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
![]() is het daar wat leuk wonen? |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
Haha, wie nog meer dan? (Knikkerkoning dus?)
EDIT: Zie het al in het facebook-topic. |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Welkom Patje
.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
VBL Forum Naam: Bolognesi.
Leeftijd: 19. Woonplaats: Lelystad. Favoriete Club binnenland: Ajax. Favoriete Club Buitenland: Bologna. Favoriete Speler binnenland: Favoriete speler buitenland: Santa Cruz, Robben. Grootste ergernis: Henk Spaan, Prem Radhakishun, Frank Lammers. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Roque Santa Cruz? Hoe kom je daar zo bij?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Die Tjekkie over Silenus
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ik lees die dis ook nu pas
, , .
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 | ||
|
|||
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Nick Wilke
VBL Forum Naam: nickwilke Leeftijd: 15 Woonplaats: 's-Hertogenbosch Favoriete Club binnenland: Ajax & Fc Den Bosch Favoriete Club Buitenland: Chelsea , Inter Milan , HSV en Arsenal Favoriete Speler binnenland: Suarez Favoriete speler buitenland: Drogba , Van Persie , C.Ronaldo , Rooney en Ronaldinho Grootste ergernis: De vele overtredingen Hier gekomen via: Google
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ben je Nieuw? Stel je voor! #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|