![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#201 |
|
Zocht een site om simpelweg over voetbal te kunnen discussiëren, deze leek voor mij het beste. Lay-out ziet er strak en overzichtelijk uit.
Vela komt er wel. Over 4 jaar tijdens het WK in Brazilië, Vela & Hernandez. |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Ok, via google dan? Maar bedankt voor de complimenten over de layout
![]() Hopelijk blijf je lekker hangen, maar je doet al lekker mee in ieder geval. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
#204 | |
|
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
Daarom haalde ik die er ook uit
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
|
WZV Forum Naam: thespecialone
Leeftijd: 20 Woonplaats: Terneuzen Favoriete Club binnenland: Feyenoord Favoriete Club Buitenland: Barcelona Favoriete Speler binnenland: John Dahl Tomasson Favoriete speler buitenland: Messi Grootste ergernis: Youri Mulder |
|
|
|
|
|
#207 |
|
Welkom.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Goede middag !
Ik zal me even voorstellen. Mijn nickname is JanBaapbal en mijn hart gaat sneller kloppen van Feyenoord. Niet vanwege het spel van de laatste jaren uiteraard, maar daar doe je niks aan. Feyenoorder ben je niet voor je lol ![]() Verder ben ik erg gecharmeerd van Engels voetbal, met Sunderland in het bijzonder. Probeer ieder jaar ook weer een wedstrijd te bezoeken in Engeland, waarvan 23 oktober 2010 weer de eerstvolgende is. Er is eigenlijk maar 1 favoriete speler die ik heb en dat is Steven Gerrard. Er zijn in mijn ogen weinig spelers die zo hard knokken, altijd blijven gaan, en boven alles; trouw zijn aan hun club. Geen loze beloftes of uitspraken, maar gewoon hard werken! Mijn grootste ergernis is dan ook mensen die niet zichzelf zijn, of arrogant. Dan ben ik snel met je uitgepraat. Ik ben actief op andere voetbalfora, maar omdat het op 1 forum momenteel een teringbende is, ben ik is wat rond gaan kijken. Hopelijk dat dit een blijvertje is ![]() Need to say more? |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Hopelijk ben jij ook een blijvertje! Welkom in ieder geval en hopelijk vermaak je je
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Welkom!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Goeie nickname in ieder geval
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
|
#213 | |
Sunderland #1 The Black Cats |
||
|
|
|
|
|
#214 | |
![]() 23 oktober ben ik bij Sunderland-Aston Villa. Ik ben overigens geen groot fan van Sunderland, maar vind het gewoon een gave club in Engeland, dus volg ze wel op de voet. Ik ben eerder naar Tottenham, Everton, Chelsea (in uitvak met Everton) en Birmingham geweest. Nu dus voor het eerst naar Sunderland, ben erg benieuwd ! Is er hier geen groundhoppers-topic trouwens, of heb ik nog niet goed gekeken ? |
||
|
|
|
|
|
#215 | |
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/v...=groundhoppers |
||
|
|
|
|
|
#216 |
|
Paar Feyenoorders erbij is altijd goed voor de sfeer
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Dankje! Verder niet echt topics waar reis/fotoverslagen staan o.i.d ? Enkel lijstjes ?
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Hoeven Kopbal en Keltie niet meer alleen te rellen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Welkom.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Ik ben mitt,
soort van nieuw
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
WZV Forum Naam: Robar
Leeftijd: 30+ Woonplaats: Kopdorp Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: Barcelona Favoriete Speler binnenland: Suarez Favoriete speler buitenland: Gerrard Grootste ergernis: Schwalbes Hier gekomen via: FOK!
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Prima lijstje Robar
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
|
|
|
|
#226 |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Nog een vraagje. Ik heb een paar keer (met succes) een avatar geupload, maar krijg deze steeds niet te zien bij mijn posts..Iemand enig idee ?
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Je moet het bij schermafbeelding uploaden als je 'm naast je posts terug wil zien.
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
|
|
|
|
#231 |
|
|
|
|
|
#232 |
|
|
|
|
|
#233 |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Tsja, het is stil aan de overkant hè.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
|
WZV Forum Naam: Dagon
Leeftijd: 20 Woonplaats: Lelystad Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: Manchester United Favoriete Speler binnenland: Suarez Favoriete speler buitenland: Hamsik Grootste ergernis: Studio voetbal Paar dagen geleden had ik mij al geregistreerd maar had niet de tijd gevonden om te posten, vanaf nu dus. |
|
|
|
|
|
#236 |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Ben hier alweer een tijdje (maand of 3
) maar had me nog nooit voorgesteld, dus bij deze onder het mom van Beter laat dan ooit!WZV Forum Naam: Hendril Leeftijd: 22 Woonplaats: Deventer Favoriete Club binnenland: Vitesse Favoriete Club Buitenland: Liverpool FC en AS Roma Favoriete Speler binnenland: Theo Janssen Favoriete speler buitenland: Gerrard Grootste ergernis: Hendril __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Eens met die ergernis.
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Als je uit Deventer komp...
|
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
|
|
|
|
#241 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#242 |
|
WZV Forum Naam: Jeffrey-H
Leeftijd: 19 Woonplaats: Almere Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: Liverpool Favoriete Speler binnenland: Suarez Favoriete speler buitenland: Gerrard Grootste ergernis: Sportverslaggevers in Nederland Kijk al een tijd mee en had eigenlijk nooit de moeite genomen om een account aan te maken, bij deze dus wel. |
|
|
|
|
|
|
#243 | |
|
||
|
|
|
|
|
#244 |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Lijkt wel een soort virus inderdaad.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Zijn er eigenlijk NEC fans op dit forum?
Hoop van niet natuurlijk! __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
WZV Forum Naam: Done
Leeftijd: 19 Woonplaats: Emmeloord Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: Geen voorkeur Favoriete Speler binnenland: El Hamdaoui Favoriete speler buitenland: Messi |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Jouw username doet me denken aan The Wishmaster
|
|
|