![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Masters of Hardcore
![]() hoi
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
|
|
|
|
#153 |
|
AA
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
|
|
|
|
#155 |
|
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
WZV Forum Naam: FleX
Leeftijd: 20 Woonplaats: Amsterdam Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: Arsenal Favoriete Speler binnenland: Heb niet specifiek één speler die ik graag zie voetballen Favoriete speler buitenland: Diaby, Agüero Grootste ergernis: - Hier gekomen via: Google, ik lees al een tijdje mee zonder echt te posten en nu toch maar besloten om mij te registreren. |
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
||
|
|
|
|
|
#158 | |
|
||
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
#161 |
|
Niet aflaten schrikken door die kemphanen in het Ajax topic. Soms gaan ze een beetje te fur.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Ajax en Arsenal, het moet niet ellendiger worden.
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
WZV Forum Naam: Hero
Leeftijd: 21 Jaar Woonplaats: Almere Favoriete Club binnenland: AFC Ajax Favoriete Club Buitenland: FC Nantes & FC Bologna Favoriete Speler binnenland: Suarez Favoriete speler buitenland: Di Vaio Grootste ergernis: Zogenaamde hooligans Hier gekomen via Google, zocht een voetbalforum en deze leek voor mij de beste optie. __________________ Ajax / Manchester United / FC Bologna
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Weer iemand uit Almere
Maar goed welkom
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Ik woon in een groot huis met veel bewoners, we delen met zo'n 80 man dezelfde IP
. Sommige hebben zich hier ook geregistreerd, sommige zelfs drie keer want ze hadden problemen met het nieuwe forum. Ze hadden een account aangemaakt toen werd de switch gemaakt naar deze lay-out maar toen werkte niet alles en gingen jullie weer terug naar het oude domein. En uiteindelijk is het dit forum geworden.Bedankt. __________________ Ajax / Manchester United / FC Bologna
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Hopelijk wat mensen met een realistische kijk op het gebeuren, daar is hier vraag naar! Welkom.
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
|
|
|
#170 | |
![]() Om jou te compenseren zeker
|
||
|
|
|
|
|
#171 | |
__________________ Laatst gewijzigd door tjekkie; Gek word ik ervan ! Laatst gewijzigd door tjekkie; Laatst gewijzigd door tjekkie;..... |
||
|
|
|
|
|
#172 |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Hero, ben je familie van Raymania?
|
|
|
|
|
|
|
#174 |
|
|
|
|
|
#175 |
|
|
welkom in de familie nieuwelingen
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
Na een vriendelijke doorverwijzing van Acturus kom ik mij hier ook even voorstellen. Hey!
Al poosje meegelezen en besloten om maar eens mee te gaan praten. Dat het maar een mooi voetbalseizoen mag worden, met een mooi feestje aan het eind.... |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Welkom.
__________________ "Als je zwakheden hebt, betekent het niet dat je zwak bent, maar dat je compleet bent." "Geluk is degene willen zijn, die je bent." |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
||
|
|
|
|
|
#179 | |
.
__________________ Ajax / Manchester United / FC Bologna
|
||
|
|
|
|
|
#180 |
|
Di Vaio
|
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
WZV Forum Naam: Rene v Rijswijk
Favoriete Club binnenland: Geen voorkeur Favoriete Club Buitenland: Ook niet echt een voorkeur Favoriete Speler binnenland: Theo Janssen en Siem de Jong Favoriete speler buitenland: Alle culthelden die er bestaan Grootste ergernis: Als het openbaar vervoer weer eens op zijn gat ligt. Hier gekomen via internet.
Laatst gewijzigd door Rene v Rijswijk; 5 augustus 2010 om 15:15 |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Rene van Rijswijk
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Ja, wat een cultheld he...!
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Maarreuh, dat plaatje iedere keer meeposten is vrij irritant René
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
WZV Forum Naam: RaZz
Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: AC Milan Favoriete Speler binnenland: Suarez Favoriete speler buitenland: Pato Grootste ergernis: Diplomatiek gelul __________________ AFC Ajax & AC Milan
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Guest
|
WZV Forum Naam: Aapie
Favoriete Club : PSV Favoriete Speler : Ola Toivonen Interesse : PSV , Oranje , Pokeren , K1 , Koi , __________________ |
|
|
|
#188 |
|
De Toi gaat al naar Pool gek!
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Koi? wasda
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
|
|
|
|
#191 |
|
Guest
|
Ola gaat niet naar liverpool is alleen interesse,en koi zijn koikarpers.
Heb een koivijver in mijn tuin. zie filmpie hoop dat je nu begrijp wat koi is
|
|
|
|
#192 |
|
Welkom
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Hey, aapie, als ik een tip mag geven (ongenuanceerde spam): Gebruik Takazumi voer voor die vissen, al mijn bekenden doen het (stuk of 10 verschillende vijvers waar ik nu over spreek) en die dingen groeien als kool.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Guest
|
Ik gebruik saki hikari voor uit japan,maar bedankt voor de tip
![]()
|
|
|
|
#195 |
|
WZV Forum Naam: SuPaH.
Favoriete Club binnenland: Ajax. Favoriete Club Buitenland: Geen voorkeur. Favoriete Speler binnenland: Suarez. Favoriete speler buitenland: Berbatov. Grootste ergernis: Hooligans die het verpesten voor de echte voetballiefhebbers. |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
WZV Forum Naam: EaSy.
Favoriete Club binnenland: Ajax. Favoriete Club Buitenland: Arsenal. Favoriete Speler binnenland: Vertonghen. Favoriete speler buitenland: Vela en Krasic. Grootste ergernis: Leo Driessen en Piet de Visser. |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Ziet er prima uit EaSy!
![]() En welkom! __________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Mag ik vragen hoe je hier terecht bent gekomen?
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Vela
![]() Hopen dat hij zijn belofte in gaat lossen binnenkort |
|