![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 | |
|
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Whehe.. goeie reden!
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Guest
|
WZV Forum Naam: I, Robot
Leeftijd: 22 jaar Woonplaats: Eindhoven Favoriete Club binnenland: Ajax is mijn club heb een seizoenskaart ik zit op de F-Side. Favoriete Club Buitenland: Chelsea sinds dat Roman Abramovitsj de club heeft overgenomen Favoriete Speler binnenland: Urby Emanuelson Favoriete speler buitenland: Frank Lampard Grootste ergernis: Voetbalgeweld door Supporters. |
|
|
|
#105 |
|
Welkom!
__________________ Enschede! Onze stad! Ons domein! |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
In Eindhoven wonen en een seizoenkaart voor Ajax hebben en sinds Abramovitsj voor Chelsea zijn. Veel slechter kan bijna niet
![]() Toch welkom
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Guest
|
WZV Forum Naam: SpitsVilla
Leeftijd: 22 Jaar Woonplaats: Herkenbosch ( Limburg) Favoriete Club binnenland: Fortuna Sittard en Feyenoord dat zijn mijn Favoriete clubs Favoriete Club Buitenland: Barcelona Favoriete Speler binnenland: Doelman Danny Wintjens, Diego Biseswar Favoriete speler buitenland: David Villa Grootste ergernis: Trein met vertraging. Hier gekomen via Google |
|
|
|
#109 |
|
WTF, David Villa op ons forum !!!11!!1!1!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Welkom Villa.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#115 |
|
Robbie
.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Ik ben het met TR eens.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Lekker boeiend.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Voor jou misschien niet, jij gooit je naam zelf wel te grabbel. Maar ik heb een reputatie hoog te houden.
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
TR
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
|
bump
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Oeh fight! Wil de echte TR opstaan
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
WZV Forum Naam: SneaKy
Leeftijd: 19 Jaar Woonplaats: Flevoland Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club buitenland: Benfica Favoriete Speler binnenland: / Favoriete speler buitenland: Fabregas Grootste ergernis: Kan op dit moment niet iets bedenken wat mij mateloos irriteert |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Alweer een Cordozo fan?
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Loves C, R en M
|
Ik ben nieuw hier op Wij Zijn Voetbal. Leuke site.
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Je moet als newbie wel even het rijtje invullen Doc, incl. hoe je op dit forum terecht bent gekomen natuurlijk
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Had mij gisteren al geregistreerd maar kwam vandaag dit topic pas tegen. Beter laat dan nooit.
WZV Forum Naam: dReaMz Leeftijd: 19 Woonplaats: Amsterdam Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club buitenland: - Favoriete Speler binnenland: Suarez Favoriete speler buitenland: Messi Grootste ergernis: - |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Welkom!
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Guest
|
-ben je kloontjes zat aan het worden.-
|
|
|
|
#134 |
|
Need2009?
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Nee, geen flauw idee wie het is, maar hij heeft al een stuk of 10 van die kloontjes aangemaakt.
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
geen script ofzo dan?
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Nope.. komen nog reacties van ook regelmatig. Dus lijkt me niet.
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Is die Holland ook van hem dan
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Neen.. uniek IP..
|
|
|
|
|
|
#140 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#141 |
|
|
|
|
|
#142 |
|
WZV Forum Naam: Nero
Leeftijd: 18 Woonplaats: Amsterdam Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club buitenland: Heb geen favoriete club in het buitenland Favoriete Speler binnenland: Geen echte voorkeur Favoriete speler buitenland: Elmander |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
welcome broeder!
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Schilpad
tof
__________________ Rihanna forever |
|
|
|
|
|
|
#145 | |
!Nee, welkom
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
Elmander.
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Bedankt alle
.
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Welkom, welkom.
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
#150 |
|
WZV Forum Naam: MoH
Leeftijd: 19 Jaar Woonplaats: Almere Favoriete Club binnenland: AFC Ajax Favoriete Club Buitenland: Newcastle United Favoriete Speler binnenland: Favoriete speler buitenland: Zlatan Ibrahimovic Grootste ergernis: |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Ben je Nieuw? Stel je voor! #3
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|