![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 | |
![]() Welkom! |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Verstikkende hoeveelheid Bosschenaren hiero.
!
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ik word gelukkig als ik de oprechte vrolijkheid van Tjekkie lees
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 | |
dat staat toch voor Fleringen
|
||
|
|
|
|
|
#58 | |
Edit: Do'h! |
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
||
|
|
|
|
|
#61 |
|
Guest
|
VBL Forum Naam: De Meester
![]() Leeftijd: 18 Woonplaats: Sittard Favoriete Club binnenland: Fortuna Sittard, PSV Favoriete Club Buitenland: FC Barcelona, Arsenal Favoriete Speler binnenland: Ramon Voorn, Otman Bakkal Favoriete speler buitenland: Lionel Messi, Francesc Fabregas Grootste ergernis: Mensen die bedriegen, en de club Roda JC. ![]() Hier gekomen via: Google |
|
|
|
#62 |
|
welkom
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Dezelfde als op FortunaHome
?We hebben in ieder geval dezelfde voorkeur qua Nederlandse clubs. Alhoewel bij mij de volgorde andersom is .
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Welkom allen!
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
De Meester zal geen vriendjes worden van Plato
|
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Guest
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Welkom!
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
VBL Forum Naam: Spiff
Leeftijd: 36 Woonplaats: Leiden Favoriete Club binnenland: PSV Favoriete Club Buitenland: Freiburg Favoriete Speler binnenland: Geert Arend Roorda Favoriete Speler buitenland: - Grootste ergernis: Geen BVO in Leiden Hier gekomen via: Google |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Nou, ik hoop dat het zin heeft gehad.
.Welkom in ieder geval, je woont best in de buurt! |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Opvallende voorkeur voor een buitenlandse club hoe is dat zo gekomen?
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Alweer een PSV-fan
. .
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
||
|
|
|
|
|
#73 | |
Sowieso een leuke stad en ze hebben het lekkerste bier van Duitsland ! |
||
|
|
|
|
|
#74 | |
Maar ik ben dus niet uniek?
|
||
|
|
|
|
|
#75 | |
Woon ondertussen al meer dan 10 jaar in Leiden.
|
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
Welkom Spiff!
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Guest
|
Forum Naam: Fortuna Home ( komt van de Fanatieke Site die wij hebben als Supporters) Leeftijd 22 jaar Favoriete club: dat is er maar een Fortuna Sittard Club Buitenland: ik ben ontzettend fan van Liverpool een geweldig club met een uitstekende sfeer op Anfield Road. Favoriete Speler binnenland: Jeremain Lens, Gregory van der Wiel, en Georginio Wijnaldum zijn jonge talenten waar ik echt van kan genieten op voetbalgebied moeten ze nog veel leren maar het worden straks hele goede voetballers. Favoriete speler buitenland: Messi, Christiano Ronaldo zijn spelers met een actie, en die een wedstrijd kunnen beslissen. Grootste ergernis: Analisten die niks toevoegen aan een voetbalprogramma en die maar wat roepen zoals: Wim Kieft, en Jan Mulder die maar wat loopt te schreeuwen. Analisten die wel goed zijn: Jan Van Halst, Ruud Gullit, Ronald Koeman, en Ron Jans zegt ook zinnige dingen over voetbal. Hier gekomen: eigenlijk heel toevallig!! |
|
|
|
|
#78 |
|
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
VBL Forum Naam: Soulwax
Leeftijd: 19 Woonplaats: Groningen Favoriete Club binnenland: Feyenoord, Go Ahead Eagles Favoriete Club Buitenland: Favoriete Speler binnenland: Leroy Fer Favoriete Speler buitenland: - Grootste ergernis: De huidige Oranjegekte, hooligans en (momenteel) tentamens... |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
hoi
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
VBL Forum Naam: Rood
Leeftijd: 28 Woonplaats: Amsterdam Favoriete Club binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: Arsenal Favoriete Speler binnenland: Favoriete speler buitenland: Grootste ergernis: Wim Kieft Hier gekomen via: VBLForum (lurken) En volgens mij voetbalde ik vroeger bij dezelfde voetbalvereniging als Nico. In het pittoreske Kinderdijk. |
|
|
|
|
|
|
#82 |
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#83 | |
![]() Verder komen we qua leeftijd, ergernissen en favorieten heel erg overeen!
|
||
|
|
|
|
|
#84 |
|
Klopt, de armste vereniging van NL ongeveer!
Zie PM.
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
__________________ Hier ligt mijn hart, mijn vreugde en mijn verdriet, een bett're club dan deze is er niet. |
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
#87 |
|
VBL Forum Naam: Suprema
Leeftijd: 19 Woonplaats: Almere Favoriete Club Binnenland: Ajax Favoriete Club Buitenland: Liverpool Favoriete Speler Binnenland: Suárez Favoriete speler Buitenland: Gerrard Grootste ergernis: Pierre van Hooijdonk en sinds gisteren de burgemeester van Den Haag, Jozias van Aartsen. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Guest
|
WZV Forum Naam: Wilfred Genee
Leeftijd: 18 Jaar Woonplaats: Leeuwarden Favoriete Club binnenland: Cambuur Leeuwarden. Favoriete Club Buitenland: Manchester United. Favoriete Speler binnenland: Ibrahim Afellay. Favoriete speler buitenland: Cambiasso Grootste ergernis: Ongevraagde telefoontjes en drukwerk in je brievenbus, Het eindeloze en oeverloze gebabbel van sportcommentatoren op TV, De lange wachtrij bij de kassa. |
|
|
|
#89 |
|
kom je echt uit LWD of dat niet?
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#91 |
|
Als je haar maar goed zit! Welkom.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
#94 |
|
VBL Forum Naam: DeLuXe.
Leeftijd: 19. Woonplaats: Almere. Favoriete Club Binnenland: Ajax. Favoriete Club Buitenland: Benfica. Favoriete Speler Binnenland: / Favoriete speler Buitenland: Gourcuff, Yaya Toure, Diaby. Grootste ergernis: Vuvuzela. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Welkom DeLuXe!
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoe je hier terecht bent gekomen? Je hebt Anders in je profiel, dus ben benieuwd wat dat dan is
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Dat is inderdaad ook een grote ergernis ja, als Kieft aan het woord is, mag je wat mij betreft wel op je vuvuzela toeteren.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
||
|
|
|