![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Dus..
|
Selby!!!
Heerlijke pot om naar te kijken! |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Dus..
|
jaaaa, selby door 11-13!
heerlijk ook die opluchting bij Selby, |
|
|
|
|
|
#53 |
|
13-11 Selby wint
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nou hoef ik hier ook niet meer naar te kijken
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Ziek gechoke in de decider bij Carter - Murphy
![]() Murphy die makkelijk roze mist bij 40-0. Daarna komt Carter terug en mist geel. Murphy krijgt het daarna klaar om die gele, die al zowat in de pocket ligt, er nog naast te mikken ![]() Carter door, Murphy eruit ![]() Robertson - Carter Dott - Selby |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Wow, mooie snookeravond.
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Hij kon het weer niet laten natuurlijk.
|
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Mooi halve finales! Ik gok op Carter-Selby...en dan Selby die het tournooi wint.
__________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Dat laatste frame bij Murphy - Carter gister
. Hoezo spanning .
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
![]() Was ik toch zomaar met m'n kop op de BBC afgelopen weekend (meteen links naast het hoofd van Dennis Taylor) Een maat van me was zo scherp om er even een foto van te maken.... __________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Met Parrott en Taylor op de foto
![]() Weet hier iemand hoe laat die rematch van 1985 is en of het wordt uitgezonden? |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Die fluke nu
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Robertson in de finale!
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Tegen Dott
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
oh men, dat zou echt zó fout zijn! Hoop maar dat het onzin is!
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Video van Higgins en z'n manager met wat mensen in gesprek op een kamer in Kiev: http://www.youtube.com/watch?v=NvBdq3A3Qpk
Hij ontkent trouwens. Stand in de finale is 5-3 voor Dott na de eerste sessie. Tweede sessie staat op het punt van beginnen, BBC2. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
8-6 Robertson nu.
Dat verhaal van Higgins is wel echt bizar zeg |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Uiteindelijk 9-7 Robertson. En wat Jasper zegt over Higgins: Bizar.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Higgins, wat een droeftoeter
.Denk wel dat er veel in zouden zijn getuind en wat dat betreft ben ik wel 'blij' dat ze Higgins pakken en niet Hendry, O'Sullivan of Selby. Robertson is wel geniaal hoor, die lag er bijna af in de tweede ronde .
|
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
||
|
|
|
|
|
#74 | |
Maar dan nog blijft het vreemd natuurlijk dat ze bij terugkomst in Engeland niet meteen de snookerbond hebben ingelicht. |
||
|
|
|
|
|
#75 | |
Hij heeft de schijn in ieder geval tegen. |
||
|
|
|
|
|
#76 | |
Vaag verhaal in ieder geval, we zullen het onderste uit de kan wel nooit horen. Ben benieuwd wat de consequenties zullen zijn |
||
|
|
|
|
|
#77 | |
Barry Hearn is ontzettend goed bezig om snooker populairder te maken. En dan krijgt ie dit voor zijn kiezen. Dat kan de definitieve nekslag betekenen voor snooker. |
||
|
|
|
|
|
#78 | |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
De finale is niet echt van een hoog niveau.
En nu is het 15-12, 3 frames marge voor Robertson. Hij heeft er nog 3 nodig. |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Klopt, mooi frame wel zonet
Helaas wel voor Robertson.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ben je voor Dott dan of wil je gewoon nog wat spanning?
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Beide
Sowieso geen groot liefhebber van Robertson en als het niveau niet zo hoog is, dan moet er tenminste wel wat spanning zijn.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Robertson en de linker onderpocket vandaag
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Dat gaat 'm niet echt lekker af inderdaad. Eerder al tot drie keer toe de roze daar gemist
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Is dat snooker eindelijk afgelopen? De hele dag is er niets anders op man
![]() Eurosport en snooker
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Nog een paar minuutjes.
Spanning is er inmiddels ook wel af. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Robertson is wereldkampioen
![]() 18-13 |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Wel duidelijk de betere in de finale
Had wel eens willen zien als Dott zondag niet zo goed als aan het slapen was, maar goed ![]() Robertson |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Ik heb hem afgezet om middernacht. Zelfs als diehard snookerfan was deze finale niet weg te kijken. Wel tof dat Robertson in één dag wereldkampioen snooker en papa wordt
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Weinig van meegekregen toch dit jaar, mede vanwege Koninginnedag. Tof dat Robertson gewonnen heeft, het werd wel weer tijd voor iemand buiten de Brits-Ierse eilanden.
Zag dit trouwens op AD: ![]() Van mij hoeft dat eigenlijk niet zo; het wordt prima verslagen op BBC en Eurosport. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Wat een verschrikkelijke finale zeg
. Echt, Crucible onwaardig.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Verrassende winnaar. Was vooraf toch niet een van de favorieten. Een knappe prestatie, zeker omdat het tegen Gould al bijna over was voor hem.
De finale zelf vond ik maar van laag niveau, maar dat past wel bij de rest van dit tournooi. Helaas was het allemaal niet zo spectaculair. __________________ "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Robertson was dit seizoen wel al heel goed bezig met de meeste centuries en de zege in de Grand Prix. Behoorde voor mij wel degelijk tot de kanshebbers maar had niet gedacht dat hij het WK dit jaar al zou winnen
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Higgins zien we niet meer terug --> http://www.newsoftheworld.co.uk/news/809542/How-John-Higgins-tried-to-bet-on-snooker-Championship.html
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
Pff...als het allemaal waar is...
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Wat een kneus
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Het is wel riooljournalistiek van de bovenste plank. Maar goed ik ben toch niet zo'n Higgins fan dus het maakt mij niet uit.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Tja News of the World als bron is sowieso niet sterk maar dat filmpje is echt en zegt gewoon genoeg. Ik hield eerst nog een slag om de arm maar hij is gewoon schuldig in mijn ogen. Wat er van dat verhaal van vandaag waar is, maakt eigenlijk al niks meer uit
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Snooker #2 Wie wint het WK?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |