![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
De editie van solar 2010 was echt de hardste tot nu toe.
UN POCO LOCO CANTINA DEL VAGO HOMBRADA’S at Whoop whoop! __________________ Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
KEI-week!
__________________ 'Ik ben blij met FC Groningen.' Exit Huistra |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Ik ga ook niet meer naar Decibel, kaarten zijn allemaal verkocht gister
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Helft haakte af ivm vakantie, en had zelf geen zin meer
![]() Scheelt me weer 160eur op een dag
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Vanavond naar Supertramp
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
We gaan met de mannen nog een keertje voor oldtime sake naar een feestje. Zitten nu te twijfelen tussen HouseQlassics in HMH of Thunderdome in de Jaarbeurs. Mijn voorkeur gaat uit naar HQ, vanwege de muziek, maar goed, ff kijken wat de rest wilt...
__________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Over 4 weken naar Thrillogy! En over 2 maandjes naar Qlimax! Heb er ontzettend zin in, Thrillogy gaat echt bruut worden, Qlimax gewoon een vette show
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Vanavond naar Cartel, NDSM-werf.
![]() Florian Meindl, Sven & Tettero! .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
/me heeft zin in zaterdag HouseQlassics...
![]() Eerste keer sinds 1,5 jaar weer een nachtfeestje, en we gaan met de hele oude bende (van ellende) __________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Nachtfeestjes zijn altijd vermoeiend
Kom je op zondag om 10 uur thuis, slaap je tot 5 uur. En dan kom je s'avonds pas om 1 uur in slaap om de dag erna weer om 7 uur op te staan.
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
HouseQlassics was geniaal, wat werd er lekker gedraaid!
![]() Goed sfeertje ook op 1 vechtpartijtje na... __________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
![]() Was een flinke vechtpartij daar bij de trap naar de rookruimte, werd wel ff behoorlijk grimmig. Gelukkig was 't in de zaal top
|
||
|
|
|
|
|
#168 |
|
Veel gasten bij Ajax gezien die in 1 keer door waren gegaan
Ze vonden het wel allemaal een topfeestje.
__________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
Al had ik beter sowieso kunnen blijven liggen.
|
||
|
|
|
|
|
#170 |
|
Livesetjes van Gizmo en Uzi zijn inmiddels binnen, nu nog ff wachten of die van Vince...
__________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Hier is die van Isaac, mocht je die ook willen.
Liveset: Isaac @ Houseqlassics 2010 - Liveset Database |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Thnx, die draaide ook wel een lekker setje!
Vond eigenlijk alleen Ruffneck iets minder! __________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#173 | |
En dat voor zo'n lelijke wedstrijd
||
|
|
|
|
|
#174 |
|
Laatst gewijzigd door Luni; 11-11-10 om 21:14 |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Nog mannen hier die naar London Calling gaan?
|
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Ik niet. Gisteren speelde Villagers op London Calling, misschien dat ik daar volgende week in Groningen nog even naar toe ga.
Gisteravond zelf bij The Tallest Man On Earth geweest in Groningen. Erg goed, net als het voorprogramma, Idiot Wind (z'n vriendin). Best wel een showmannetje, TTMOE, maar hij maakte het helemaal waar in een uitverkochte Vera. |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Gorillaz afgelopen maandag was veeeeeettttt!! Nog iemand geweest?
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Nee had m'n kaartje verkocht.. Had weinig tijd en weinig geld. Hoor echt verhalen van iedereen dat ik nu spijt heb. Maarja ik was dinsdag naar Fool's Gold, vanavond naar Prince, en morgen naar Les Savy Fav. Dus ik vermaak me wel.
Wel kut dat ik m'n arm geblesseerd heb bij London Calling, hopen dat dat snel over gaat |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Op naar STRP!
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Volgende week Lowlands al in de verkoop
|
|
|
|
|
|
#181 |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Tering Les Savy Fav was fucking lachen, die zanger is zon leipo. Eerst likt ie aan m'n schoenzool en voor de toegift kwam ie via het publiek naar het podium gereden in een kooi.
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Awakenings Festival sinds vanochtend in de verkoop gekken! Gaat snel uitverkocht.
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
De ekte bazen gaan natuurlijk naar Exit deze zomer
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Lijkt me ook vetjes, Sziget is de andere keuze.
Ben je al een keer op Exit geweest? Nog steeds goedkope bieries etc? Of al ingehaald door Westerse prijzen? __________________ Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
__________________ \'\'Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen\'\' (Fabio Capello)\" |
||
|
|
|
|
|
#187 |
|
Is niet duur. Sziget is ondanks dat het zo commercieel is geworden ook nog steeds niet duur. 900 HUF voor een halve liter of zo.
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Sta op de gastenlijst voor Thunderdome van volgende week in Utrecht
![]() Nu nog ff kijken of ik wel tijd heb dan .... |
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Vet! Dat gaat daar snoeihard aan toe
Ik ga zelf naar x-qlusive, heerlijk geluid in de HMH!
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Lowlands line-up:
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Alles geplanned voor Exit
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Gisteren naar Caro Emerald geweest in de HMH, erg goed optreden, en heerlijke relaxmuziek imho!
![]() Kaartje voor Solar ook reeds binnen... __________________ ROAD TRIP ITALIA 2010: Punta Marina - Ferrara - Ravenna - Parma - Bologna - Monopoli - Lecce - Gallipoli - Ostuni - Locorotondo - Alberobello - Materina - Sorrenta - Pompei - Vesuvius - Ercolano - Napoli - Monte de Lago - Spoleto - Montefalco - Spello - Assisi - San Gimignano - Gubbio - Perugia - Orvieto - Pienze - Montepulciano - Deiva Marina - La Spezia - Genova - Varse Ligure - Carrodano - Riomaggiore - Manarola - Corniglia - Vernanzza - Monterosso |
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Wat zijn de O&N plannen, mannen? Ik heb mijn tickets voor een wazige illegale binnen.
|
|
|
|
|
|
#195 |
|
2 April: Deerhunter
17 Mei: Animal Collective 18 Mei: The Tallest Man on Earth Staan al op de planning. __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Eens even kijken hoe het zit met de planning maar waarschijnlijk naar Mayday 2011.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Wel raar dat Mystery Land totaal geen datum bekend maakt nog waarop de kaartverkoop begint.
Vorig jaar was het ergens begin maart geloof ik, maar dat werd al eind december/begin januari aangekondigd. |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
hermes house band
__________________ Sheffield Wednesday | VVV-Venlo fútbol es un sentimiento, no puedo parar |
|
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Oh en laatst in nijmegen bij Sleigh Bells geweest, als voorprogramma 1 of andere lekkere wijven band en die zangeres van Sleigh Bells was ook best lekker. En live is het zulke lekkere muziek. |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Feestjes, Partijen en Concerten
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|