![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
__________________ Wie dit leest is gek. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Wat een weertje
.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Het wordt 35 graden volgende week
.
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Veul te warm, 25 is genoeg
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Hier niet in Almelo volgens weeronline wordt het hier hoogstens 29gr.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Heeft de zomer te vroeg gepiekt
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Gewoon 24 graden hier vandaag.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Hier was het ook gewoon bijna 30 vanmorgen. Nu iets van 23/24 graden...
![]() En geen storm gezien trouwens, heel raar. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Wat een chaos was het hier in Hengelo
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Moet je nog even een paar uur wachten:
![]()
__________________ "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
zow das een best wolkje
__________________ FC Twente landskampioen 2009/2010 |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Godver.. Weer alle lol in het oosten!
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nah, denk dat het hele land nu krijgt.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nu maar even boodschappen nog doen op mijn slippertjes.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Hm dadelijk maar ff fietsen voordat het noodweer begint
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Hoewel ik er van geniet om binnen te zitten met een storm was maandag soms iets te gortig. Binnen een straal van 100 m van mij is een airco van het dak van een bedrijfspand gewaaid, het dak van het station gewaaid, meerdere ruiten ingewaaid en een verkeerslicht omgegaan. Normaal zie ik uit naar onweer, maar vanavond heb ik er niet zo'n zin in.
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
Zal wel komen door de hogere CO2 uitstoot in de randstad
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Bij onze buren heeft men alvast tornado waarschuwingen afgegeven....
Achtung: Tornado-Warnung für Deutschland! - RTL.de __________________ "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Genoeg eten ingeslagen om evt. Tornado's en Dijkdoorbraken te overleven.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
||
|
|
|
|
|
#72 |
__________________ "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Nou. er komt straks een lekkere verfrissende regenbui aan.
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Ah dan zet ik alles open
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
KOMT ER NOG WAT VAN DAT NOODWEER?!
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
kunnen alle bomen die hier na maandag nog half staan zo ook allemaal neer
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Hier is één tak afgebroken nu is het best rustig.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Beetje regen that's it
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Storm in een glas water.
mooie woordspeling .
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Dit was maandag
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Auw!
Maandag was het (hier in ieder geval) ook tien keer zo heftig. |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Teeeeeeeeeering
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Pfff, de tering, de tweede zondvloed is begonnen...
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Vandaag is het niet alleen nat maar er nog fris bij ook. Wat een tering'zomer'weer..
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Deze zomer slaat echt nergens op. Alleen rond het WK was het lekker weer, daarna ronduit bagger.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
dramatische zomer
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Geen drup regen gehad hier de afgelopen week...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|
|
#91 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Je weet dat de zomer in de laatste week van juni begint? Alleen juni (lente) tot rond de WK-finale was lekker weer (27-33 graden), daarna is het hier tenminste geen lekker zomerweer geweest.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Vandaag al weer net zo ernstig als donderdag, het komt alweer via de afvoerputjes het huis binnen.
![]() Wat zal het zijn? 300mm in twee dagen tijd?
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Hier gaat het echt nergens meer over. Het is zo verrekte heet dat het niet leuk meer is.
Temp. 23°C 28°C 25°C Feels Like 31 38 34 (ochtend, middag, avond) __________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Ik moest net krabben.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
L'hiver est là
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Tijd voor de winterslaap. Tot in april iedereen.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Ik ga maar eens een huis in een warm land zoeken voor winters
.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
Ik hoor in 1 keer iedereen erover dat het de koudste winter in 1000 gaat worden. De artikelen hebben het de hele tijd over Rusland, maar sommigen zeggen dat het ook in de omgeving van Rusland en zelfs Europa zo zou kunnen zijn.
Ik denk dat ik toch maar eens serieus een half jaartje overwinteren in Azie ga overwegen. Of anders een nieuwe winterjas met donsvulling aanschaffen en een overlevingspakket. Laatst gewijzigd door Sander; 20 oktober 2010 om 15:25 |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Lekker extralang in bed blijven met de vriendin!
Jammer dat ze naar school moet... __________________ Vitesse wil eigen identiteit behouden; die van eigenzinnige club met een historie die teruggaat tot 1892. "De club is altijd in beweging. Hier is altijd wat te doen, positief dan wel negatief. Vitesse is nooit saai. En dat willen we ook uitstralen." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het weer #3 Welkom winter...
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|