|
|
#1 |
|
|
En hier weer verder
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Niemand?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zal ik mijn (grote)kroost hier eens koesteren ?
Oudste Zoon & Ik (vorig jaar tijdens vakantie in Australië, waar hij woont) Jongste Zoon & Schoondochter vorig jaar, zij verwachten over een week of 5 hun 1e kindje. Dus binnenkort hier ook te koesteren, mijn 1e kleinkind
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
dubbel
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Laten we hier maar verder gaan, ondanks de leuke OP van die andere. Hier zitten de kids van Bluezz al
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mss kan de OP in deze OP.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat een verschil tussen je 2 zonen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Nou hier was de middelste toch behoorlijk ziek van de h1n1 griepprik
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Agossie
![]() Kortdurend Swets? |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
Was ie heel zielig?
|
||
|
|
|
|
|
#13 | |
Dus je wordt er niet echt 'ziek' van. Het staat niet in verhouding tot de mexgriep écht krijgen, geloof me. Het is wel goed dat je erop reageert, maar het moet niet té erg worden. Bovendien heb je in de periode dat je de antistoffen opbouwt ook weer minder weerstand, dus een ander virusje is er ook weer zo ingeslopen. Er zijn legio virussen in omloop waar je ziek van kan worden, en het is lastig vast te stellen tegen welk griepje je dan eigenlijk 'vecht'. snappie? |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
ja zuster
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Maar hij had wel behoorlijk koorts. Nienke had er veel minder last van. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ben net op kraambezoek geweest. Kleine Heerenveenfan van 2 weken
![]() Had de eerste dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ze had gepoept in het vruchtwater, de viezerik ![]() Wel kut, want mijn voetbalmaatje zal nu vast minder vaak mee kunnen
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Mijn dochter had een paar dagen last na de inenting van afgelopen dinsdag.
Vandaag waren ze beide nog erg aan het hoesten, maar ziek waren ze (gelukkig) niet. |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik poep nooit in het water
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Oma Bloes
![]() En hier heeft Kady echt nul last gehad van het prikje. Ze is echt heel stoer met prikken hoor. Glenn bleef maar zeggen dat hij zn volgende prik pas op zijn 12e zou krijgen en Kady loopt net niet op te scheppen dat ze over 3 weken weer een prik voor sterke spierballen krijgt. |
|
|
|
|
|
#21 |
|
EW
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Mag ik hier even melden dat doc een hele leuke stoere dochter heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
.M., je vader vindt mij een lompe schreeuwerige kutpuber maar verder wel OK.
lief he
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
M, doet je pa nog aan linedancing eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Loves C, R en M
|
![]() Je bent nog steeds blinde trien die het verschil niet ziet tussen motorrij laarsen en cowboy laarsen __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Loves C, R en M
|
Lijkt mij wel: die oudste ziet er namelijk best wel uit alsod het een toffe gast kan zijn, terwijl ik van die jongste weet dat het een pestventje is
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hij loopt
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 | |
Dat pestventje krijgt binnen nu en 4 weken een baby, hoe vind je dah
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Loves C, R en M
|
![]() jij gefeliciteerd alvast hoor
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#35 |
tnx
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Glenn zaterdag op de kerstmarkt in Dordt, toen we wat te eten gingen halen bij een Turkse broodjeszaak, al lezende "T...u...r...k...s....e.... P..i.ZZA!!!!!!!"
"Mamma ik wil Pizza!" Ja, maar dit is niet een pizza met mozzarella en zo hoor, waarschuwden we hem. Kreeg Glenn na een paar minuten z'n Turkse pizza, opgerold met het onderste stuk in de alu folie om vast te kunnen houden Glenn tegen die eigenaar: "Eten jullie in Turkije niet met bestek?" Je kon mij bijeen vegen, de eigenaar zelf ook overigens. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik had van het weekend m'n "kaboutertjes" eens meegenomen naar de Veluwe:
![]() Verstoppertje ![]() M'n prinsesje ![]() M'n look-a-like (helemaal qua karakter) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Vanmorgen om 11:30 uur geboren, onze kleinzoon Jess.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
![]() Gefelicteerd Bluezz en golfert. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gefeliciteerd Ouwe!!
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Loves C, R en M
|
Ongelovelijk dat dat pestventje een kind heeft
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Loves C, R en M
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hoe oud is ze Doc?
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Gefeliciteerd golfer!
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
Dat hoop je.
|
||
|
|
|
|
|
#47 | |
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 | |
Alleen die NL clubvoorkeur.... Nou ja, daar heeft ze dan nog ca. 20 jaar voor...
|
||
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Loves C, R en M
|
Misschien tegen de tijd dat ik jouw leeftijd heb
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Koester hier je kroost #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|