|
|
#251 |
|
Ja
Er is wel e.e.a. veranderd zie ik hier qua layout. Even rondneuzen hoor! |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Doorgegeven
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
terror rudy
|
je gaat toch geen foto's van je kindje op het forum zetten
triest
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Leuk juist
|
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Rudy is onze clown. Negeren joh.
|
|
|
|
|
|
|
#256 | ||
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|||
|
|
|
|
|
#257 |
|
|
|
|
|
#258 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Erg leuk Digger.
![]() Zo te zien is ie uit de kopgroep ontsnapt. En die bochtentechniek. ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Ja geweldige filmpjes Digger
![]() Hier een filmpje van Oma Bloes met J.
Laatst gewijzigd door Bluezz; 17-02-12 om 20:57 |
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Ik heb ze beide dagen dit weekend echt van het ijs moeten trekken - wegens invallende duisternis - nadat ze telkens al in de ochtend begonnen waren. En elke doordeweekse dag ook al geschaatst hadden. Ze hebben dan ook echt een top conditie
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
terror rudy
|
LOL
|
|
|
|
|
|
|
#265 | |
||
|
|
|
|
|
#266 |
|
Yups
Al post ik niet in de vbl gerelateerde topics
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
terror rudy
|
huh kansloos
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
terror rudy
|
ja is prive maar het kindje komt sowieso
ik zoek nog een opas
|
|
|
|
|
|
#270 |
|
Pas maar O dan ruudepuut....
__________________ For those involved, No explanation is necessary For those who are not, No explanation is possible |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
|
|
|
|
#272 |
|
|
|
|
|
#273 |
|
terror rudy
|
ik wil eigenlijk een meisje als opPas zo ongeveer 15 jaar oud
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
|
|
|
|
#275 |
|
Mijn zusje mag je voor 10 euro in het uur en als ik erachter kom dat je aan haar zit ben je dood.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Wat ga je doen dan? Onder een bankje liggen in zn voortuin?
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Zo rond de leeftijd die Rudy graag wil. Ben jij Alberto Stegeman????
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Ja en dan in bed pissen waar een Brabo naast ligt
|
|
|
|
|
|
#280 | |
![]() Alberto wie?! __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
||
|
|
|
|
|
#282 |
|
Lijkt wel fok hier? Zijn er wel mods die topics een beetje schoon houden?
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Die zijn post naar Servie aan het fietsen.
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Helaas een koortslip, maar al helemaal klaar voor Paddy's day morgen:
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Zo mooi dat je nog even meepakt dat hij in de zak van de trainer schiet
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Hij heeft talent Digger
![]() En het einde is geweldig ![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Laatst gewijzigd door DIGGER; 20-04-12 om 23:06 __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Talentje
![]() Je mag trots zijn ![]()
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Tegenstander geblesseerd door de Zidane-shuffle in het bovenste filmpje. Al leek me dat een schwalbe.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#291 |
|
Leuk Digger,
.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#292 |
|
Dat was zeker een schwalbe
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
![]() ![]() Ze zijn nu bezig met de voorbereiding al op komend seizoen - hoewel het huidige elftal nog 4 toernooien te gaan heeft, zaterdag beginnend in Kinderdijk - en in die voorbereiding spelen ze nu op de maandagavond tegen andere toekomstige F1 elftallen van de grotere clubs uit de regio. Gisteren de 1e pot, 5-4 gewonnen, 2 maal scorend. Fysiek iets minder, nog minder gewend aan het positiespel maar technisch superieur. Volgende week een zware, uit bij Drechtstreek. __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Leuk hoor !
Maud vanmiddag softbal-toernooi van school. Ben benieuwd __________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Zet 'm op Maud
![]()
|
|
|
|
|
|
#296 | |
Die zien we over een jaar of 15 terug in het eerste van ADO
|
||
|
|
|
|
|
#297 |
|
Ik hoop wel dat ie op zijn moeder lijkt. Wel een mooi menneke
![]()
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Loves C, R en M
|
M is vanavond voor de 4e keer in 5 jaar kampioen geworden met de C1M. Rechtstreeks van schoolkamp (dus amper slapen) na 45 km fietsen - naar voetbal (uit) - scoren - kampioen. Heuh!
Ook met schoolvoetbal regio-kampioen (7 uit 7 gewonnen) in haar leeftijdsklasse (2e en 3e klas VO). Kan slechter
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#299 |
|
Je bent dus druk met het vergroten van de prijzenkast zie ik al.
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Hebben jullie er geen beeld (foto/video) bij Bjoro, Doc? EN ook anderen (Dylan Dog?????).
Hier Glenn gisteravond op de voetbalschool: __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Koester hier je kroost #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|