![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
![]() Welkom bij Het grote Hardloop topic #1 Wie van jullie loopt er weleens? Ik zelf ben begonnen in april van dit jaar, maar na de zomer ben ik weinig meer gaan lopen. Ik moet wel weer beginnen. Liep 5-8 km per keer.
__________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dat zijn ook de afstanden die ik tweewekelijks liep, voor mijn slepende kloteblessure aan. En dan ongeveer drie 5km hardloopwedstrijden per jaar.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leuk dat er nog iemand zich meld, moeten er meer zijn denk ik hier
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zeker. Ben sinds kort ook weer wat fanatieker begonnen, 3 a 4 keer per week. Soms een kilometer of 5, soms 10 of 15. Heb ook nog een tijdje bijgehouden op www.myasics.com hoeveel ik aflegde enzo, maar dat houd ik nooit vol.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Was een paar jaar terug fanatiek loper. Momenteel loop ik twee keer in de week een kilometertje of 8. Heb er momenteel niet meer echt tijd plus zin in, helaas.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nja, 2 keer 8km is toch uitstekend.
En Suijk is wel de loper bij uitstek hier, denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Er was een tijd dat ik zonder een greintje pijn een halve marathon kon lopen.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nah, niet echt fanatiek. Wel de Dam tot Dam nog gelopen dit jaar, lekker 16 km ongetraind rennen
Maar door voetbal heb ik wel een redelijke conditie, alleen die laatste 6 km ging ik negen keer dood ![]() Dat soort wedstrijden vind ik wel leuk om te doen, maar het trainen haat ik. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Present. Liep eerder tot 20km. Nu met chronische voorhoofdholte ontsteking nog max 10km rondjes, op 70% van de hartslag. Kalm aan dus. Gemiddeld 1 a 2 keer per week.
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Heb 2x getraind voor de Nike City Run in Hilversum, 10 KM. Maar ik vind dat trainen niets.
Hardlopen eigenlijk sowieso niet ![]() Al doe ik op m'n werk wel ieder jaar mee met de UMC Estafette, maar dan praat je over 2,8 KM
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik wil ermee gaan beginnen, zijn er nog goede beginnerstips?
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
Let op of de verkoper je gewicht vraagt, schoensel en gewicht houd verband ![]() Niet te snel lopen (te hoog tempo), je ideale tempo is de snelheid waarop het ook nog mogelijk is normaal een gesprek te voeren. Als je wil opbouwen, begin dan eerst met interval. Download "Start-to-Run met Evy blahblahbelgischevrouw". Dat gaat van 0-5 KM en deel II van 5-10 KM, interval en muziekjes. Vond wel lekker lopen zegmaar. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
|
![]() Ook die dingen komen in aanbiedingen enzo ... Volgens mij was ik een paar jaar terug ergens tussen de €50 en de €100 kwijt ![]() Opzich is het nog altijd goedkoper als een kunstknie
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
http://www.hardloopschema.nl/?p=hardlopen_nieuws_detail&detail=197
Hier kan je, volgens mij, gewoon dat Start to Run downloaden. ![]() Evy Gruyaert
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ik heb ze gekocht bij Runnersworld in Rotterdam, daar was Ferry Corsten toen in zn eigen tijd ook. Was ook schoenen aan het kopen.
Ik ga vanavond maar, eerst weer ff beginnen met 3 km __________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
|
![]() Zelf! ![]() In z'n eigen tijd! ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Hardlopers zijn doodlopers.
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik als Jood moet mij hier melden natuurlijk
![]() Maar goed, ben een 5km loper. Langer vind ik het niet echt leuk. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ah niet bijzonder hoor. 23.25 snelste tijd geloof ik.
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
||
|
|
|
|
|
#28 | |
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik plaats hier een post om me als ik weer eens te lui ben en het probeer te vergeten het me toch weer probeer te herinneren.
Hou het elke keer maar een week of 3 (redelijk) actief vol .
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Ik red het tegenwoordig niet sneller meer dan 25.00 Heb ooit de 10km tijdens een triathlon in 42.00 gelopen Goeie ouwe tijd
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#31 | |
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Een feyenoorder die een topic opent over weglopers.
Moet niet gekker worden. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Heb in het voorjaar redelijk veel gelopen, m'n eerste 10km in 55.14.
Daarna in mei de halve marathon van Leiden, maar dat was een...redelijk fiasco. ![]() Had maximaal 14 km getraind, de avond ervoor nog even in de kroeg gehangen en in Leiden achteraan gestart terwijl ik na 3 km al moest schijten. Dat ingehouden (anders zou ik de rest van de loop voor de bezemwagen uitmoeten) en na 10 km kwamen de eerste pijntjes al. Na 15 km was ik alleen maar bezig met overleven en de laatste kilometers kwam ik de bruggetjes/verkeersdrempels amper meer over. M'n gewrichten blokkeerden volledig, maar ik ben strompelend de finish overgekukeld in 2.08. Daarna twee dagen m'n knieën amper kunnen bewegen, moest zittend/kruipend van de trap af om te kunnen pissen. ![]() Toen was ik er wel even klaar mee, eigenlijk. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Nu de dagen weer korter worden en het weer weer kutter meld ik me hier ook maar.
Een paar weken terug heb ik d 4-mijl van Groningen ongetraind gelopen en het ging zo makkelijk dat ik, mede dankzij bovengenoemde omstandigheden de fiets gedeeltelijk inruil voor de hardloopschoenen. Niets zo lekker als in miezerig en koud weer hardlopen. |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
||
|
|
|
|
|
#39 | |
Heb zelf gisteren maar 3 km gelopen om weer te wennen. Was 15 minuten onderweg , maar ging er om dat het gewoon fijn was __________________ The moments you love deserve high definition. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ben je bezig met een pittig stukje, kijk je toevallig eens een keer in een geparkeerde auto, zie je ineens een mevrouw opduiken vanuit de chauffeurs kruis.
Midden in de bebouwde kom ook nog, geen recreatieplekjes of zo.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ben van plan om vandaag 3 of 5 km te lopen
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
||
|
|
|
|
|
#46 | |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vroeger liep ik wel regelmatig een rondje van 5/6 kilometer ofzo... nu al een hele poos niet meer maar ik moet het maar weer eens gaan doen. Conditie is nu 0,0 en het gewicht wat omhoog dus dat schema zal ik ook even mee bezig gaan dan
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jammer dat zo vroeg donker is
|