Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 18 april 2010, 14:08   #151
Wat een super weer. Klinkt gek maar doordat me horloge kapot was ben ik de laatste weken niet meer geweest.

Nu werkt het weer goed, ga vandaag nog de 5 km proberen
jorienvdherik is offline   Met citaat reageren
(Verdwijnt na registratie)
Oud 18 april 2010, 15:36   #152

Suijk's Voetbal Forum schermafbeelding

20km vandaag, van Haarlem naar Bloemendaal, Zandvoort, Aerdenhout en weer terug. Nu lekker sport kijken.
Suijk is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2010, 15:57   #153

Breach's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik zit goed op schema voor een PR op de 5km. Eergister 6 km in 26 minuten. Dus dat is voor mij gewoon prima.

Wist niet dat jij zoveel liep, Suijk. Ga je binnenkort halve marathon proberen?
Breach is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2010, 17:02   #154

Ik liep altijd wel af en toe, maar altijd rond de 10km, eigenlijk pas sinds kort wat langer. En eigenlijk omdat je hier gewoon ontzettend mooie gebieden hebt. Halve marathon moet al wel lukken, maar dan wil je ook een beetje een fatsoenlijke tijd natuurlijk.
Oud 18 april 2010, 17:42   #155
Luis Bafiano

Vaduz's Voetbal Forum schermafbeelding

Sinds kort loopt er iemand met ons groepje mee met een te hoog basisniveau. Voornaamste slachtoffer: ik.
Vaduz is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2010, 17:47   #156
Was dus vanmiddag gaan hardlopen 5 km.
Lekker weertje zeg, had wel wat pijn aan me linker voet.

Maar toch wel zelf lekker gelopen, 35 minuten.
Oud 18 april 2010, 22:04   #157
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Twee dagen op rij 11 km stond normaal garant voor aardig wat pijn, nu ging het perfect. Met dit weer erbij is het echt genieten.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2010, 23:50 emo   #158
Luis Bafiano

Echt in je eentje? En in welk tempo?
Oud 18 april 2010, 23:51   #159
Is het zo gek om alleen te lopen dan?

Ik loop altijd alleen, als ik me ga aanpassen aan het tempo van een ander loop ik niet lekker.

Oud 19 april 2010, 01:25   #160
Luis Bafiano

Nee tuurlijk niet, maar ik loop toch liever met andere mensen. Het is voor mij ook wel deels socializen. Al gaat het na verloop van tijd wel ieder voor zich op een bepaald moment.
Oud 19 april 2010, 10:54   #161
Ik loop ook alleen sinds een jaar, daarvoor met een vriend maar die woont nu helaas ergens anders.

Lekker ipod op onderweg met trance muziek
Oud 19 april 2010, 10:59 emo   #162

Met meer mensen lopen vind ik juist kut. Je bent dan heel erg geneigd om in iemand anders' tempo te lopen. En of je loopt dan onder je kunnen of je blaast jezelf op. Ipod in de oren, shuffle erop en gaan met die banaan
Oud 19 april 2010, 11:01   #163

Damzkie's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Breach
Met meer mensen lopen vind ik juist kut. Je bent dan heel erg geneigd om in iemand anders' tempo te lopen. En of je loopt dan onder je kunnen of je blaast jezelf op. Ipod in de oren, shuffle erop en gaan met die banaan
Eens. Kletsen tijdens het lopen lukt me toch niet na 3 kilometer, dus dan loop ik ook liever alleen.

Oud 19 april 2010, 12:07 big smile   #164
En het handje opsteken bij een ´collega´ ?
Oud 19 april 2010, 12:17   #165
Prima Deluxe.

Blawh's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik loop ook altijd alleen, stuk fijner om je eigen tempo te lopen inderdaad. Muziek in de oren doe ik ook niet aan, vind ik ook een storende factor.
Blawh is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2010, 12:33   #166
Grolsch bier is gezond

9christensen's Voetbal Forum schermafbeelding

ik loop altijd met nog iemand, hij kan wel een hoger tempo aan.. maar daar trek ik me altijd wel aan op.

alleen lopen vind ik saai.
9christensen is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2010, 12:39 emo   #167

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Blawh
Ik loop ook altijd alleen, stuk fijner om je eigen tempo te lopen inderdaad. Muziek in de oren doe ik ook niet aan, vind ik ook een storende factor.

Idem hier. Zonder muziek en alleen.
Ik vind een beetje 'de gedachten op een rijtje zetten' tijdens het lopen ook wel okay.

Muziek verstoort mijn ritme enorm en met andere lopen doe ik niet omdat ik mijn eigen tempo aan wil houden.
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2010, 17:06 rainbow   #168
L'aeroplanino + Totti _O_

DMJN's Voetbal Forum schermafbeelding

Heb wel eens geprobeerd alleen zonder muziek te lopen, maar dan loop ik gewoon driekwartier tegen mezelf te zeggen hoe moe ik wel niet ben etc etc.

Oud 19 april 2010, 17:28   #169
Niet te sip!

Silenus's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door pfaf

Muziek verstoort mijn ritme enorm en met andere lopen doe ik niet omdat ik mijn eigen tempo aan wil houden.
Ik probeer altijd op de beat mee te lopen, totdat er ineens 2unlimited voorbij komt ofzo.
Silenus is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2010, 17:30 big smile   #170

pfaf's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Silenus

Ik probeer altijd op de beat mee te lopen, totdat er ineens 2unlimited voorbij komt ofzo.
Dat doe ik ook. Autistisch als ik ben ga ik zelfs 'tussenstapjes' toevoegen om maar de juiste beats te kunnen pakken. Hopeloos...
pfaf is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2010, 18:39   #171
Luis Bafiano

Dit topic gaat een leuke kant op. Mijn conditie gaat omhoog als ik met anderen loop, omdat ik als ik alleen loop wel eens de neiging heb om een slappe zak te zijn en eerder op te geven. Ik ben alleen niet zo blij met die nieuwe persoon erbij. Ik was de minste van de 3 en nu trekt die ene persoon de andere 2 omhoog en ben ik de dupe. Eens zien wat ik ermee aan moet.
Oud 19 april 2010, 18:41 emo   #172
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

Wanneer lopen jullie trouwens het liefst?
Ik eigenlijk het liefst om een uur of 11 's-avonds. Heeft er bij mij vooral mee te maken dat dan het Vondelpark niet meer zo druk is.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2010, 18:45   #173
Luis Bafiano

Ik loop meestal rond een uur of zeven a half 8. Het eten is gezakt omdat ik meestal vroeg eet op die dagen, het is nog lekker licht en warm.
Oud 19 april 2010, 18:48   #174
Niet te sip!

Oorspronkelijk geplaatst door Vaduz
Dit topic gaat een leuke kant op. Mijn conditie gaat omhoog als ik met anderen loop, omdat ik als ik alleen loop wel eens de neiging heb om een slappe zak te zijn en eerder op te geven. Ik ben alleen niet zo blij met die nieuwe persoon erbij. Ik was de minste van de 3 en nu trekt die ene persoon de andere 2 omhoog en ben ik de dupe. Eens zien wat ik ermee aan moet.
Eens.

Als ik alleen ga wil ik altijd wel na een tijdje gaan wandelen, zelf altijd voor mezelf excuses zoekend. (M'n benen moeten effe bruin worden, wil niet te snel thuis zijn, etc )

Maar het is natuurlijk nog kutter als je zo'n strebertje bij je hebt lopen die je helemaal afbeult.
Oud 19 april 2010, 20:37   #175

Zwoerd's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Ik eigenlijk het liefst om een uur of 11 's-avonds. Heeft er bij mij vooral mee te maken dat dan het Vondelpark niet meer zo druk is.
Uurtje of 8-9, als het iets koeler wordt buiten dus.
Zwoerd is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2010, 20:39   #176

Als het donker begint te worden.. al wordt dat steeds later en later..

Oud 19 april 2010, 22:18   #177
Luis Bafiano

Eens.

Als ik alleen ga wil ik altijd wel na een tijdje gaan wandelen, zelf altijd voor mezelf excuses zoekend. (M'n benen moeten effe bruin worden, wil niet te snel thuis zijn, etc )

Maar het is natuurlijk nog kutter als je zo'n strebertje bij je hebt lopen die je helemaal afbeult.
Voordeel is wel dat als ik een route vooraf bedacht heb ik die wel in z'n geheel uitloop. En dan het liefst zonder onderbreking.
Oud 19 april 2010, 22:28   #178

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie
Ja, Vondelpark is wel druk. In het weekend loop ik het liefst in de ochtend, dan ben je de rest van de dag wel energiek. Je hebt alleen nog niet echt power om ver te lopen, dat merk ik echt. Doordeweeks ga ik het liefst rond een uur of 7, alleen eet ik dan weer zo laat en heb ik na het hardlopen totaal geen honger meer.
Oud 20 april 2010, 09:10   #179
Hoevaak lopen jullie per week dan?
Een oom van mij heeft jarenlang rotterdam marathon gelopen en die loopt nu met 50 jaar nog iedere dag bijna 5 of 10 km
Oud 20 april 2010, 09:12   #180

Eens.

Ik heb het juist andersom. In mn eentje kan ik mezelf helemaal afmatten. Dat gaat dan gepaard met een hoop getuf en gehijg. Dat zou ik niet doen wanneer ik met iemand anders loop.

En dat idee om te gaan wandelen heb ik altijd na een km of 2. Dan begint bij mij altijd 1-1,5 km alles pijn te doen. Als ik daar doorheen kom, en hey ik ben een bikkel, dan gaat het allemaal wel goed. Ik voel me altijd zo'n sukkeltje als ik in hardloopkleding aan het wandelen ben, dus dat doe ik dan ook maar niet
Oud 20 april 2010, 12:01   #181
Luis Bafiano

Oorspronkelijk geplaatst door jorienvdherik
Hoevaak lopen jullie per week dan?
Een oom van mij heeft jarenlang rotterdam marathon gelopen en die loopt nu met 50 jaar nog iedere dag bijna 5 of 10 km
Ik 2x per week. Dit is voor mij ook wel de max voor mijn lichaam. Marathons of halve marathons zullen jammer genoeg niet aan mij besteed zijn.
Oud 20 april 2010, 12:03   #182
Grolsch bier is gezond

1 of 2x per week. rond 18:30 altijd.
Oud 20 april 2010, 19:18   #183
Genot

Ricky's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik loop meestal alleen omdat hier in de buurt niemand is die gaat sporten als ik bij m'n ouders ben wil ik nog wel eens een rondje met m'n pa lopen.
Conditie is nog wel kut maar goed, langzaamaan gaat het wel iets makkelijker.
Ricky is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2010, 22:58 wink   #184

Oorspronkelijk geplaatst door DMJN
Vorige week voor het eerst echt precies vijf kilometer gelopen en kwam uit op een 25:13 ofzo. Had aan het einde echter nog zoveel lucht over, dat ik de laatste 2 minuten zowat aan het sprinten was...

Ga in ieder geval de komende periode wekelijks vijf kilometer lopen en dan zie ik wel wat ik er nog allemaal van weet af te snoepen.
24:06 vandaag.

Oud 21 april 2010, 23:20   #185
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Ik loop wel eens hard op de loopband in de fitness, vind het niets..ben er ook niet echt voor gebouwd met 2 meter en 100kg

Ik fiets liever een half uurtje op snelheid of 20 min. crosstrainen
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2010, 10:46   #186

En loopt er iemand met een hartslagmeter ofzo? Ik wil eigenlijk wel eens zo'n ding aanschaffen. Maar je hebt zoveel verschillende...
Oud 22 april 2010, 10:54   #187

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk
En loopt er iemand met een hartslagmeter ofzo? Ik wil eigenlijk wel eens zo'n ding aanschaffen. Maar je hebt zoveel verschillende...
Zie er het nu niet van in eigenlijk. Wat ik wel heel apart vind is dat ik mijn hartslag niet boven de 170 krijg. Ik weet niet of dat een goed of slecht teken is. Maar maatjes halen met 'gemak' 185..
Oud 22 april 2010, 13:32   #188
Luis Bafiano

Oorspronkelijk geplaatst door Suijk
Wel een tijdje gedaan (en de gegevens bijgehouden op de computer), tot het ding het opgaf. Ik had er een van 50 euro met band, vond ik niet zo geweldig zitten. Verder schrok ik af en toe wel van de hartslag. Was wel interessant, maar ik schaf er niet snel weer een aan. Ik haalde ook makkelijk 185. Als ik alles gaf aan het eind tikte ik de 200 wel aan.
Oud 23 april 2010, 16:41   #189

Wow, wat een tijd.

Vanmiddag gelopen in het heerlijke zonnetje, kon gewoon niet sneller lopen dan 35.16 en was helemaal kapot van de laatste 200 meter die ik ging sprinten

Doen jullie dat ook altijd?
Oud 26 april 2010, 23:53   #190

Heerlijk om 50 minuten te lopen en het gevoel te hebben dat je er nog makkelijk 50 bij kan doen.

Helemaal als je er bij bedenkt dat ik een ruim halfjaar geleden moeite had met vijf minuten volmaken.

Oud 27 april 2010, 00:11   #191
Luis Bafiano

Ik heb rond de 5 kilometer gelopen vanavond, wel in een relaxed tempo. Ongeveer een half uur over gedaan.
Oud 27 april 2010, 09:36 hearth   #192

Door een ongelukje na het stappen heb ik iets vaags aan mijn grote teen en kan ik moeilijk lopen. Das mooi kut want volgende week zaterdag is die 5km loop.
Oud 27 april 2010, 10:13   #193
Oorspronkelijk geplaatst door Vaduz
Ik heb rond de 5 kilometer gelopen vanavond, wel in een relaxed tempo. Ongeveer een half uur over gedaan.
Leuk hoor
Loop je door bos of in een stad/wijk?
Oud 27 april 2010, 12:41   #194
Luis Bafiano

Ik kan vanuit hier alle kanten op, bos en heuvelrijk, lange rechte wegen en weiland of gewoon door de bebouwde kom. Gisteren liep ik tussen de weilanden. Lekker weinig verkeer.
Oud 9 mei 2010, 23:15 wink   #195

23:18, ondanks erg matig benen.

Oud 7 juni 2010, 14:24   #196
Hoe gaat het met de hardlopers?

Had 2 weken terug nog 5 km gelopen met een tijd van 37 minuten, en toen daarna nog 45 minuten op de hometrainer gezeten.

Gisteren ging ik met een vriend de zelfde 5 km lopen. Maar hij is veel sneller dan mij. Toch kon ik hem nog wel bijhouden en hadden we een tijd van 32 minuten, eigenlijk mijn snelste 5 km ooit. Is voor mij al knap

Hij wil vanavond weer :d
Oud 7 juni 2010, 14:30   #197
Niet te sip!

Had 2 weken terug nog 5 km gelopen met een tijd van 37 minuten,
Serieus, dan wándel je toch ongeveer of ben ik nou gek?
Oud 7 juni 2010, 14:31   #198
Grolsch bier is gezond

Hoe gaat het met de hardlopers?

Had 2 weken terug nog 5 km gelopen met een tijd van 37 minuten, en toen daarna nog 45 minuten op de hometrainer gezeten.

Gisteren ging ik met een vriend de zelfde 5 km lopen. Maar hij is veel sneller dan mij. Toch kon ik hem nog wel bijhouden en hadden we een tijd van 32 minuten, eigenlijk mijn snelste 5 km ooit. Is voor mij al knap

Hij wil vanavond weer :d
dan loop je ook niet hard. ik doe er 26 min. over
Oud 7 juni 2010, 14:33   #199

Vanaf morgen weer oppakken. 6 Dagen per week een rondje van 6,5 km. Streeftijd is een 30.00.
Oud 7 juni 2010, 14:47   #200
Oorspronkelijk geplaatst door Breach
Vanaf morgen weer oppakken. 6 Dagen per week een rondje van 6,5 km. Streeftijd is een 30.00.
Is dat verstandig iedere dag lopen?

En ik neem wat meer mee, dat is het verschil
Discussie gesloten

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief De Derde Helft

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site