![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#151 |
|
Wat een super weer. Klinkt gek maar doordat me horloge kapot was ben ik de laatste weken niet meer geweest.
Nu werkt het weer goed, ga vandaag nog de 5 km proberen |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
20km vandaag, van Haarlem naar Bloemendaal, Zandvoort, Aerdenhout en weer terug. Nu lekker sport kijken.
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Ik zit goed op schema voor een PR op de 5km. Eergister 6 km in 26 minuten. Dus dat is voor mij gewoon prima.
Wist niet dat jij zoveel liep, Suijk. Ga je binnenkort halve marathon proberen? |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Ik liep altijd wel af en toe, maar altijd rond de 10km, eigenlijk pas sinds kort wat langer. En eigenlijk omdat je hier gewoon ontzettend mooie gebieden hebt. Halve marathon moet al wel lukken, maar dan wil je ook een beetje een fatsoenlijke tijd natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Sinds kort loopt er iemand met ons groepje mee met een te hoog basisniveau. Voornaamste slachtoffer: ik.
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Was dus vanmiddag gaan hardlopen 5 km.
Lekker weertje zeg, had wel wat pijn aan me linker voet. Maar toch wel zelf lekker gelopen, 35 minuten. |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Twee dagen op rij 11 km stond normaal garant voor aardig wat pijn, nu ging het perfect. Met dit weer erbij is het echt genieten.
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Echt in je eentje? En in welk tempo?
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Is het zo gek om alleen te lopen dan?
Ik loop altijd alleen, als ik me ga aanpassen aan het tempo van een ander loop ik niet lekker. |
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Nee tuurlijk niet, maar ik loop toch liever met andere mensen. Het is voor mij ook wel deels socializen. Al gaat het na verloop van tijd wel ieder voor zich op een bepaald moment.
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Ik loop ook alleen sinds een jaar, daarvoor met een vriend maar die woont nu helaas ergens anders.
Lekker ipod op onderweg met trance muziek
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Met meer mensen lopen vind ik juist kut. Je bent dan heel erg geneigd om in iemand anders' tempo te lopen. En of je loopt dan onder je kunnen of je blaast jezelf op. Ipod in de oren, shuffle erop en gaan met die banaan
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
||
|
|
|
|
|
#164 |
|
En het handje opsteken bij een ´collega´ ?
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Ik loop ook altijd alleen, stuk fijner om je eigen tempo te lopen inderdaad. Muziek in de oren doe ik ook niet aan, vind ik ook een storende factor.
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
ik loop altijd met nog iemand, hij kan wel een hoger tempo aan.. maar daar trek ik me altijd wel aan op.
alleen lopen vind ik saai. |
|
|
|
|
|
|
#167 | |
Idem hier. Zonder muziek en alleen. Ik vind een beetje 'de gedachten op een rijtje zetten' tijdens het lopen ook wel okay. ![]() Muziek verstoort mijn ritme enorm en met andere lopen doe ik niet omdat ik mijn eigen tempo aan wil houden. |
||
|
|
|
|
|
#168 |
|
Heb wel eens geprobeerd alleen zonder muziek te lopen, maar dan loop ik gewoon driekwartier tegen mezelf te zeggen hoe moe ik wel niet ben etc etc.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#169 | |
|
||
|
|
|
|
|
#170 | |
|
||
|
|
|
|
|
#171 |
Dit topic gaat een leuke kant op. Mijn conditie gaat omhoog als ik met anderen loop, omdat ik als ik alleen loop wel eens de neiging heb om een slappe zak te zijn en eerder op te geven. Ik ben alleen niet zo blij met die nieuwe persoon erbij. Ik was de minste van de 3 en nu trekt die ene persoon de andere 2 omhoog en ben ik de dupe. Eens zien wat ik ermee aan moet.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Wanneer lopen jullie trouwens het liefst?
Ik eigenlijk het liefst om een uur of 11 's-avonds. Heeft er bij mij vooral mee te maken dat dan het Vondelpark niet meer zo druk is. |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Ik loop meestal rond een uur of zeven a half 8. Het eten is gezakt omdat ik meestal vroeg eet op die dagen, het is nog lekker licht en warm.
|
|
|
|
|
|
|
#174 | |
Als ik alleen ga wil ik altijd wel na een tijdje gaan wandelen, zelf altijd voor mezelf excuses zoekend. (M'n benen moeten effe bruin worden, wil niet te snel thuis zijn, etc )Maar het is natuurlijk nog kutter als je zo'n strebertje bij je hebt lopen die je helemaal afbeult. |
||
|
|
|
|
|
#175 | |
|
||
|
|
|
|
|
#176 |
|
Als het donker begint te worden.. al wordt dat steeds later en later..
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
||
|
|
|
|
|
#178 | |
|
||
|
|
|
|
|
#179 |
|
Hoevaak lopen jullie per week dan?
Een oom van mij heeft jarenlang rotterdam marathon gelopen en die loopt nu met 50 jaar nog iedere dag bijna 5 of 10 km
|
|
|
|
|
|
|
#180 | |
En dat idee om te gaan wandelen heb ik altijd na een km of 2. Dan begint bij mij altijd 1-1,5 km alles pijn te doen. Als ik daar doorheen kom, en hey ik ben een bikkel, dan gaat het allemaal wel goed. Ik voel me altijd zo'n sukkeltje als ik in hardloopkleding aan het wandelen ben, dus dat doe ik dan ook maar niet
|
||
|
|
|
|
|
#181 | |
|
||
|
|
|
|
|
#182 |
|
1 of 2x per week. rond 18:30 altijd.
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
Ik loop meestal alleen omdat hier in de buurt niemand is die gaat sporten
als ik bij m'n ouders ben wil ik nog wel eens een rondje met m'n pa lopen.Conditie is nog wel kut maar goed, langzaamaan gaat het wel iets makkelijker. |
|
|
|
|
|
|
#184 | |
||
|
|
|
|
|
#185 |
|
Ik loop wel eens hard op de loopband in de fitness, vind het niets..ben er ook niet echt voor gebouwd met 2 meter en 100kg
![]() Ik fiets liever een half uurtje op snelheid of 20 min. crosstrainen
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
En loopt er iemand met een hartslagmeter ofzo? Ik wil eigenlijk wel eens zo'n ding aanschaffen. Maar je hebt zoveel verschillende...
|
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
||
|
|
|
|
|
#188 | |
Was wel interessant, maar ik schaf er niet snel weer een aan. Ik haalde ook makkelijk 185. Als ik alles gaf aan het eind tikte ik de 200 wel aan.
|
||
|
|
|
|
|
#189 | |
Vanmiddag gelopen in het heerlijke zonnetje, kon gewoon niet sneller lopen dan 35.16 en was helemaal kapot van de laatste 200 meter die ik ging sprinten ![]() Doen jullie dat ook altijd? |
||
|
|
|
|
|
#190 |
|
Heerlijk om 50 minuten te lopen en het gevoel te hebben dat je er nog makkelijk 50 bij kan doen.
![]() Helemaal als je er bij bedenkt dat ik een ruim halfjaar geleden moeite had met vijf minuten volmaken.
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Ik heb rond de 5 kilometer gelopen vanavond, wel in een relaxed tempo. Ongeveer een half uur over gedaan.
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Door een ongelukje na het stappen heb ik iets vaags aan mijn grote teen en kan ik moeilijk lopen. Das mooi kut want volgende week zaterdag is die 5km loop.
|
|
|
|
|
|
|
#193 | |
![]() Loop je door bos of in een stad/wijk? |
||
|
|
|
|
|
#194 |
|
Ik kan vanuit hier alle kanten op, bos en heuvelrijk, lange rechte wegen en weiland of gewoon door de bebouwde kom. Gisteren liep ik tussen de weilanden. Lekker weinig verkeer.
|
|
|
|
|
|
|
#195 | |
||
|
|
|
|
|
#196 |
|
Hoe gaat het met de hardlopers?
Had 2 weken terug nog 5 km gelopen met een tijd van 37 minuten, en toen daarna nog 45 minuten op de hometrainer gezeten. Gisteren ging ik met een vriend de zelfde 5 km lopen. Maar hij is veel sneller dan mij. Toch kon ik hem nog wel bijhouden en hadden we een tijd van 32 minuten, eigenlijk mijn snelste 5 km ooit. Is voor mij al knap ![]() Hij wil vanavond weer :d |
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
||
|
|
|
|
|
#198 | |
|
||
|
|
|
|
|
#199 |
|
Vanaf morgen weer oppakken. 6 Dagen per week een rondje van 6,5 km. Streeftijd is een 30.00.
|
|
|
|
|
|
|
#200 | |
En ik neem wat meer mee, dat is het verschil ![]()
|
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote Hardloop topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |