![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#101 |
|
Waar kan je evy downloaden?
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Voor het eerst dit jaar (hell, voor het eerst in 5 maanden
) weer eens wat activiteit in de benen gehad. +- 4km gelopen in 25min - dat is wel eens iets sneller gegaan .Hopelijk gaat het de komende weken wat regelmatiger en de afstand wat langer. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Gisteren +- 7.5 KM gelopen in iets meer dan 40 minuten. Niet denderend, maar ik had vanaf minuut 1 al slechte benen. Begin wel vertrouwen in de Dam tot Damloop te krijgen. Wil graag meedoen, maar wel op een acceptabele manier en niet zoals Silenus ergens eerder in dit topic deed.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Ik moet eens zorgen dat m'n Sportstracker werkt en dat ik weer fatsoenlijke hardloopschoenen heb.
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
||
|
|
|
|
|
#106 | |
Had deze week nog 4 km gelopen, maar had erg veel last van me hiel aan 1 been. Echt erg vervelend. Tijd was 25 minuten. |
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Deze week alweer 2 keer hardgelopen buiten. Wel slechte benen nog zeg.
Zondag 3.63 KM in 20.28 (10.65kmh) Dinsdag 5.13 KM in 30.23 (10.14kmh) Nog geen fractie in de buurt van mijn tijden van vroeger toen ik nog frisse spillebeentjes had Toen liep ik de 10 in 44 min tijdens triathlons
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#108 | ||
![]()
|
|||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Ik ben ook het prototype mooiweerloper. Nu is het mooi weer, en heb ik geen tijd
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Hardlopen is door blessures feitelijk nog de enige sport die ik kan beoefenen om op conditie te blijven. Inmiddels lijkt dit zelfs al een probleem te helpen. Wanneer ik loop krijg ik een soort kramp bij het gedeelte van m'n scheenbeen naar m'n voet. Het is vrij pijnlijk en ik heb daardoor geen controle meer over die voet, die hangt er verstijft bij.
Als ik stop met lopen gaat de pijn niet direct weg. Het voelt als een verstijving, maar ik krijg het gevoel niet weg door het strekken of naar me toetrekken van de enkel. Iemand die dit herkent en weet wat de oorzaak kan zijn? |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
Is het eindelijk mooi weer, heb ik mijn schoenen uitgeleend
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#112 | |
|
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
Doen jullie ook zo'n strakke broek aan?
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
Ik ga eens kijken wat ik er precies aan kan doen. Zal wel een andere steunzool worden. |
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
Shin splints, dan moet je eigenlijk vooral rusten.
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Ja ok, maar overbelasting kan het moeilijk zijn, heb al een hele tijd niet hardgelopen.
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
Vandaag weer een stukje gelopen, ideaal weer. |
||
|
|
|
|
|
#118 | |
|
||
|
|
|
|
|
#119 |
|
Vandaag voor het eerst in meer dan 8 maand de route van ongeveer 10,7 km gelopen. Kon geen moment in een lekker ritme komen, de tijd (47.04) me reuze mee.
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Gister mn eerste 5 km sinds 8 maanden ofzo. Op karakter hoor. Op karakter. Stond mênnus harde kopwind dus meer dan 28:50 kreeg ik er niet uit gepeuterd
|
|
|
|
|
|
|
#121 |
|
Eergisteren weer voor het eerst dit jaar hard gelopen. Pfff ben het compleet kwijt. Na 2km scheet ik bijna in mijn broek van vermoeidheid. Compleet verkeerd gestart, veel te snel hahaha.
Vandaag nog maar weer eens proberen. Ga vandaag voor de slowstart. FF 5km hardlopen. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Ik ben na een jaar blessureleed ook weer begonnen. Ook is was na 2 kilometer te moe. Heeft tijd nodig, ben blij dat ik weer kan hardlopen.
Wil toewerken richting de plaatselijke Rijsserbergloop, van 5km, door sowieso 2x per week te lopen.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Ik ga zo ook maar weer eens lopen, laatste keer was vorige zomer
![]() Eens kijken hoe of ik het vol hou. |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Gisteren in Rotterdam meegedaan, maar dan de 10km. Marathon gaat me nog niet lukken, maar wil ik ooit wel doen. Een tijd van 52 minuten. Kan een stuk beter, maar je kunt bijna nergens echt lekker je eigen tempo lopen omdat het zo druk is.
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Woensdag eindelijke nieuwe hardloopschoenen halen.
|
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
||
|
|
|
|
|
#128 | |
![]() Ik was wel aan het kijken voor Dam tot Dam loop enzo. Maar dat is gewoon nu al niet meer mogelijk. Maar City Pier City zit te vroeg in het jaar (volgend jaar maart) om goed voorbereid te kunnen zijn. Dus zal nog wel ff duren alvorens ik mijn eerste lange wedstrijd loop. |
||
|
|
|
|
|
#129 | |
|
||
|
|
|
|
|
#130 | |
|
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
52 minuten is acceptabel, maar je kunt inderdaad wel beter.
Een minuut of 48 zie ik jou wel lopen.Ik ben sinds 3 weken weer hardlopende, ben eindelijk verlost van een slepende voetblessure die wel 10 maand sporten heeft gekost. Het valt nu niet mee om weer op niveau te komen, maar wat is het heerlijk om mezelf weer af te beulen. Ik wil in de zomer wat 5kms in de regio meepakken. |
|
|
|
|
|
|
#132 | |
![]() Mizuno heb ik nu, prima dingen voor mij
|
||
|
|
|
|
|
#133 |
|
Ik heb Saucony's, ook perfecte schoen.
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Die heeft m'n pa ook, zelfde tijd zelfde winkel
|
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Was vandaag echt ideaal weer, ging lekker. Wind tegen in de eerste 3 kilometer om hem vervolgens 7 km in de rug te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Ik wil het nu trouwens best wat serieuzer gaan doen en ook een keer meedoen aan een wedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
5km's zijn altijd leuk. Goed te doen, leuke sfeer, fijne wedstrijdspanning voor de start.
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
Krijg er wel weer zin in, zeker met dit weer. |
||
|
|
|
|
|
#139 |
|
Ik heb helaas nogal een krakend en piepend lang lijf, dus langeafstandlopen zit er voor mij niet in. Ik ben blij dat ik het op het korte nog goed aan kan.
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Wat is eigk een beetje een gemiddelde tijd bij een wedstrijd van 5km? En de gemiddelde leeftijd?
Zou op zich ook wel eens mee willen doen, maar wil er niet vernederd worden.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#141 | |
Zelf gister 6 km in 31 minuten, dus ik kom aardig op schema voor mijn PR. Gister ook rechtstreeks van tafel gaan hardlopen, dat is ook niet bevorderlijk voor de pijntjes in de maagstreek ![]() Oh, en het moet stoppen met hard waaien
|
||
|
|
|
|
|
#142 | |
|
||
|
|
|
|
|
#143 |
|
Tof, ik heb m'n schoenen. Mizuno moet het gaan doen voor mij.
Nu even m'n knieblessure afwachten, dan kan ik ook fatsoenlijk gaan lopen. |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
||
|
|
|
|
|
#145 |
|
Net 4.5 km in 23 minuten gelopen, ging wel lekker, had ook het gevoel dat ik in rustig tempo er met gemak nog 3 bij kon lopen. Toch netjes aangezien ik eergisteren pas weer voor het eerst in 7 maand heb hardgelopen, of eigenlijk uberhaupt fatsoenlijk aan sport heb gedaan
|
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
||
|
|
|
|
|
#147 | |
|
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Niet handig geschreven, iets teveel ingekort. Een loopje na de kerst: veel echte lopers aan de start en met 22 minuten in het achterveld zitten. Loop in de zomer met veel mensen die voor de gein ook eens meelopen en geen atletiekverenigingachtergrond hebben: met 25 minuten loop je, zoals Breach zegt, ergens in het midden.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Aaah ok. Ik ben in het najaar juist op m'n best, dan heb ik de conditie van een zomer hollen, in plaats van een winter lang bier drinken, zoals in de zomer.
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Hmmm, zal het dan toch wel serieus gaan overwegen...
Vorige week voor het eerst echt precies vijf kilometer gelopen en kwam uit op een 25:13 ofzo. Had aan het einde echter nog zoveel lucht over, dat ik de laatste 2 minuten zowat aan het sprinten was... Misschien is de vijf kilometer wel te kort, aangezien ik altijd iets van 7 minuten nodig heb om in een lekker ritme te komen.. Ga in ieder geval de komende periode wekelijks vijf kilometer lopen en dan zie ik wel wat ik er nog allemaal van weet af te snoepen. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote Hardloop topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|