![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Meh, klote sneeu
ijzel. Was net zo lekker bezig. ![]() Op asfalt loop ik mijn schenen aan gorten, dus dat is geen optie.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ik moet het ook weer gaan oppakken. Maar echt no way dat ik met die kou ga lopen. Dus zal wel ergens in Februari zijn ofzo.
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ik vind in de kou juist heerlijk lopen.
Alleen de sneeu ijzel vind ik kut maar qua temperatuur trek ik het echt beter.
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
In de kou vind ik het ook veel lekkerder. Gewoon korte mouwtjes ook, wel handschoenen (ziet er niet uit, i know) en gewoon gaan. Alleen als het echt -10 is ofzo, krijg ik wel last van mijn keel.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
Koude handen is echt kut met hardlopen. |
||
|
|
|
|
|
#57 |
|
Als het wat beter weer wordt ga ik weer beginnen. Meestal 2 x 5km per week.
Helaas altijd last van mijn lies, overgehouden van mijn intensieve voetbal carrière. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Ik loop alleen de eerste 5 minuten met handschoenen. Wel lange mouwen.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Netjes, ik zou ook wel willen.
Maar geen mentaliteit __________________ The moments you love deserve high definition. |
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
al een maand niet meer hard gelopen, dit is me net wat te koud..
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Vandaag de draad weer opgepakt. 5,5 km ging lekker, hopelijk blijft het de komende weken ruim boven 0.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
13 km vandaag, ging wel lekker.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ik ben ook van plan om de draad op te pakken.
Alleen hoe kan je goed een Ipod meenemen? Ik heb geen korte broek met zakken. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
||
|
|
|
|
|
#66 | |
![]() Ga vanaf volgende week weer even 3 maanden bikkelen om, tijdens de plaatselijke 5km loop hier, een PR te lopen
|
||
|
|
|
|
|
#67 | |
|
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ik ga het deze week eerst dan maar met een lange broek proberen
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Dit weekend weer schoenen gekocht, morgen maar even een broek kopen en dan weer een rondje doen met kutconditie
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Mja... schoenen. Loop op afgetrapte sneakers, gaat best goed eigenlijk, maar inmiddels vind ik het hardlopen zo leuk en neem ik het zo serieus dat ik eens op zoek ga..
Doelstelling is toch wel de dam tot damloop te lopen dit jaar. Moet lukken als ik geen blessures krijg of zo.. Werd laatst nog lekker getackeld door een paar puber-Ajaciedjes.. al was het meer voor de lol van ze, maar het is dat ik een snelle reflex heb, anders lag ik op mijn postzegel. Laat me lekker in mijn Feye-shirt lopen..
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
morgen ook weer beginnen
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Ik heb een lange broek van Umbro gekocht voor € 8,-
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Oei heel de dag regen, ga ik dan nog wel vanavond
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
||
|
|
|
|
|
#75 | |
En een mooie collectie Lonsdale kleding
|
||
|
|
|
|
|
#76 |
|
Blessure aan mijn been
![]() Ging net zo lekker de laatste paar weken. Loop nu 2x in de week 10km .
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Ik heb 2 cheap ass joggingbroeken gekocht voor 15 euro bij de Bristol, dikke prima
![]() Vandaag weer gelopen met Evy, kutconditie dus maar bij nummertje 4 begonnen... ging aardig nu alleen wel consequent door blijven lopen
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Inderdaad! Maar ik heb nu wel een echte Panther broek.
ik ben dit weekend pas weer in Leeuwarden gok ik dus vandaar :p |
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
TVP
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
||
|
|
|
|
|
#82 | |
|
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Ik weet niet wat het is, maar ik ben de afgelopen week door drie mensen gevraagd of ik mee wil doen aan de City-Pier-City-loop, alsof ik me daar nu nog goed op voor zou kunnen bereiden.
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Wat is dat Evy? Ken dat helemaal niet!
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
||
|
|
|
|
|
#87 | |
![]() Weet je, ik heb over het algemeen best een slechte conditie, maar als ik dan het hardlopen weer oppak kan ik altijd gelijk wel 5 km onafgebroken lopen... |
||
|
|
|
|
|
#88 |
|
Meh, mn Ipod shuffle heeft het begeven. Alweer.
![]() Wat heb je verder voor goede mp3-spelers, die ook erg handig zijn bij hardlopen? Bijvoorbeeld met zo'n schuifding om over je broekrand te schuiven.. __________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Ik heb bij Evy altijd het idee dat het vooral bedoeld is voor motorisch gestoorde vetkleppen, want volgens mij zit je bij les 10 pas rond zo'n laffe 5 km. Komop, daar begin je toch gewoon mee? Dat je af en toe wat moet wandelen, a la.
Maar dat 'minuutje rennen, minuutje wandelen' vind ik meer iets voor dikke puffende wijven (die je altijd in hun joggingoutfit ziet wandelen trouwens )Ik moet trouwens eens maar beginnen met trainen voor de 10 km op 5 april. Conditie is nu nul en wil 'm toch wel onder de 50 minuten lopen.
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Veel Ajacieden hier...
hihihi ![]() Of was een dergelijke kutgrap al gemaakt? |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
__________________ PSV | THFC |
||
|
|
|
|
|
#92 | |
En anders neem je gewoon een 8-track |
||
|
|
|
|
|
#93 | |
|
||
|
|
|
|
|
#94 |
|
Ik ga zo nog even. Regen of niet, lekker stukje hobbelen.
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
5 km in 1x , was lekker in de ochtend. |
||
|
|
|
|
|
#96 |
|
Als het weer een beetje boven de 10 graden wordt haal ik de hardloopschoentjes ook weer uit t vet. Dat vet is er op mn lichaam zo langzaamaan aan het bijkomen
__________________ Sponsor deze handtekening voor 5 kratten Warsteiner per maand :') |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
Maar ik moet mn conditie toch wel weer s ff op peil houden
|
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
Eigenlijk is dat Evy ook gedonder maar mijzelf kennende loop ik dan zo lang door tot ik 5 weken spierpijn heb
![]() Ik heb ook een lekker winterlaagje erbij jaarlijks cyclus lijkt het wel
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Vandaag voor heet eerst weer gelopen! Rustig begonnen met 3 km. Wel gelijk weer enigszins last van de lies...
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Ben afgelopen zaterdag ook begonnen, 6.5 km in 35 minuten ongeveer.
Tweede paasdag de 10 lopen, ga morgen weer zo'n rondje doen en zo langzaam m'n gewrichten eens laten wennen aan TOPSPORT. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het grote Hardloop topic #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|