![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | |
![]() Iedere maandag presenteert Wilfried de Jong de actuele sportshow met publiek, rechtstreeks vanuit studio Plantage in Amsterdam. Met goede gesprekken, actie in de studio en mooie filmpjes in de Holland Sport Bioscoop. Dat alles live muzikaal begeleid door huisband Ocobar. In alweer het zevende seizoen introduceert Holland Sport een boekenrubriek. Maar ook vertrouwde items als het fietsspel en de Petje Op Petje Af Quiz keren terug. Iedere maandagavond om 20.30 uur op Ned 3. Herhaling op dinsdag om 13.20u, Ned. 2.
|
||
|
|
|
|
|
#2 | |
|
|
Wat een sport is het ook ...
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hoogerland
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Petje op
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Holland Sport
![]() Vanavond weer effe kijken. .
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Begint!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Henk Lubberding.
![]() Die zou co commentator moeten worden ipv Herbert Dijkstra. En ik ben serieus.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
"Ze hebbe nooit eht rustih herreeje"
.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Op dat stuk waar Johnny demarreerde stond Johnny zijn vader ook tussen het Hollandvolk op dat plein. Die is het podium op gesprongen, de microfoon gepakt en heeft geroepen: "Mensen, mijn zoon is zojuist gedemmareerd, hij komt hier zo langs, en die gaan we met z'n allen aanmoedigen!" Twee tellen later reed Hoogerland daar, je snapt zelf wel wat een gekkenhuis dat werd
.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hij zegt het niet, maar zijn ogen verraden alles. "De Waalse Klassiekers. En de Amstel Gold Race". En dan hoor je hem denken: "En die wil ik nog gaan winnen ook".
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hij was weer fijn.
.Lubberding is toch echt een prachtvent. "Ik stond bijna te kwijlen!" .
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vorm had zowaar meer te melden dan standaard ingestudeerde media-training cliches !
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Petje af
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
shit weer geen sporttas
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
50% van de penalties gestopt gewoon. Da's niet verkeerd. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Heerlijk die maandagavond, eerst Holland Sport en daarna VI.
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Leuke uitzending gisteren, Boom en Hoogerland die de wil om te slagen echt uitstralen, daarna Henk Lubberding die mooi vertelde over de fiets van Cancellara.
Vorm begint steeds op echt goede keeper te lijken, goede uitstraling, erg kalm en had eeng goed verhaal. Wel mooi dat ie zelfs nog wist in welke minuut de penalties waren. Abdelkader Benali vertelde ook erg enthousiast over het hardlopen trouwens, die mag wel vaker terug komen wat bij betreft. __________________ Liverpool FC || Pittsburgh Penguins |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik kijk Holland sport meestal via uitzendinggemist.
Omdat ik na andere zender kijk op dat tijdstip. |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Wat was die bobsleëer zenuwachtig net!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Leuk deze uitzending.
Leuk met FC Twente kwis, ik had 2 vragen fout, de bijnaam van Jan Jeuring en van Prins Poli, in de negentig jaren volgde ik Twente niet echt. En Torres zag er anders uit in mijn tijd, maar Halvar was blond. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
Of bedoel je Arend Glas met zijn glazen oog.
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Goeie uitzending weer.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Volgens mij zat Dekker daar echt tegen zijn wil zeg
__________________ A New Dawn |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Irritant mannetje die Dekker.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Dekker liegt dat ie barst. Heeft ie eens de kans schoon schip te maken, gaat ie zo'n lulverhaal zitten ophangen. Als ie dadelijk weer kan fietsen, is ie binnen een jaar weer de sjaak.
Eikel. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Het was idd niet het meest betrouwbare verhaal dat ik ooit gehoord heb
.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
Als ik Silence-Lotto was, had ie morgen een dagvaarding aan zn broek. Wat een galbak. Enige wat je hem niet kan verwijten, is dat ie niet eerlijk is. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Toen hij dat zei - en inderdaad vooral de manier waarop - keek ik ook wel even verbaasd
!!
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|Dekker was tenekrommend inderdaad, die Skeletor-gozert met z'n Wii was wel grappig inderdaad.
Die Zijspan coureur had het op het laatst ff zwaar, over z'n broer ! |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Maar leuk idee, de FC Twente-quiz. Dat moeten ze elke week doen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ook het enige?
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
voor wie het gemist heeft...de herhaling is net begonnen op ned 3
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Manon Flier is zonder al die make-up leuker...
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Een badmintonner, paardensport en nog iets.
Weinig boeiends verwacht ik zo .
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Welke badmintonner?
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
godsamme
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Toch maar even kijken, door de manier waar op het programma gemaakt wordt is het ook juist leuk om sporten/sporters te zien waar je eigenlijk niks mee hebt.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
Dicky Palyama
|
||
|
|
|
|
|
#44 | |
Maar en badminton en vrouwenboksen en paardensport. Kom op zeg .
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wat een slechte verliezer zeg (die bokster dus)
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Naar om het hier over te hebben, zo'n vreselijke blessure.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dicky dus gast, gaaf.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Fijn, die overtreding van Witsel nog effe lekker in beeld. Tot nu toe had ik 'm vakkundig ontweken wegens gebrek aan behoefte om het te zien.
.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ik vind die muziek achter de filmpjes altijd zo vreselijk.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Holland Sport: Het beste sportprogramma van NL.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|