![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#251 |
|
Maar ff niet kijken vandaag, al die oude beelden altijd zo op t eind van het jaar
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
|
Hier ben ik niet zo gelukkig mee, afijn ik kies toch voor HS jammer ik vond het altijd ideaal op maandag.
Het programma Voetbal International van RTL7 krijgt een steeds prominentere plek ok de zender. Vorige week werd de vrijdaguitzending door het wegvallen van de live-wedstrijden al vervroegd en verlengd, nu gaat RTL ook op maandag schuiven met de talkshow. Wilfred Genee en Johan Derksen zijn voortaan al om 20.30 uur te zien, ook anderhalf uur lang. |
|
|
|
|
|
#253 |
|
kijk HS wel terug dan via internet
|
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Vanaf 1 maart pas weer
.
|
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
||
|
|
|
|
|
#256 |
|
Jammer dat het nu tegelijk met VI is.
|
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Holland Sport ontvangt Anni Friesinger en Marianne Timmer. Wilfried praat met de schaatsters over hun goede vriendschap en over hun recent verschenen fotoboek Oog Om Oog. Ook te gast is atleet Patrick van Luijk. De Nederlandse sprintkampioen vertrekt volgende week naar Jamaica om te trainen met de beste sprinters van de wereld.
|
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Bryan Ruiz is vanavond te zien in Holland Sport. De aanvaller van FC Twente is te gast in het tv-programma van presentator Wilfried de Jong. De uitzending begint om 20.25 uur en is te zien op Nederland 3.
|
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
morgen 22:55 de herhaling kijken
|
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
||
|
|
|
|
|
#261 |
|
De moeite waard om terug te kijken?
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Ik kijk nu. Wordt momenteel ook herhaald. Sympathieke gozer die Ruiz.
|
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
||
|
|
|
|
|
#264 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
CL samenvattingen ipv HS inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#266 | |
Ik wou eigenlijk vroeg naar bed, maar dat is niet echt gelukt. Morgen, online ? |
||
|
|
|
|
|
#267 | |
Zoals altijd. ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#268 | |
|
||
|
|
|
|
|
#269 | |
Maar die aflevering was ook gepost op FTD, gelukkig. |
||
|
|
|
|
|
#270 |
|
Wielrenner Theo Bos is te gast bij Holland Sport, samen met zijn ploegleider (en oud-sprinter) Jean-Paul van Poppel. In dienst van zijn nieuwe ploeg Cervelo heeft Bos dit voorseizoen al twee sprintzeges behaald. Ook aanwezig in de studio is Roel Brouwers, de Nederlandse verdediger van Borussia Mönchengladbach, die door bondscoach Bert van Marwijk wordt gevogld. En Robert Doornbos praat in het kapelletje met Wilfried over Formule 1 legende Ayrton Senna, die 21 maart 50 jaar zou zijn geworden. Verder een reportage over het afscheid van springruiter Piet Raaijmakers, die de teugels overgeeft aan zijn zoon, Piet Raaijmakers junior.
|
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
ppppfffffff Theo Bos...ieder seizoen minimaal 2x
|
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat sinds het vertrek van Mathijs het programma lang niet meer is wat het was; het trekt me amper meer, sowieso nu het gelijk is met VI en 9 van de 10 keer kijk ik het ook niet meer terug.
Toch zonde. |
|
|
|
|
|
|
#273 |
|
Vanavond wordt het toch wel leuk met de heren van Heracles denk ik zo, gezien de recente ontwikkelingen
.
|
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Wat een mongol die Ricky.
|
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Heracles quiz.
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Helden.
|
|
|
|
|
|
|
#277 |
|
Mooi stukje met v. Bommel
|
|
|
|
|
|
|
#278 | |
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
||
|
|
|
|
|
#279 |
|
Wat een mooi gesprek met Misa Krajicek vanavond
.
|
|
|
|
|
|
|
#280 |
|
Ok Sandman. Dan ga ik zo naar de herhaling kijken.
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#281 | |
|
||
|
|
|
|
|
#282 |
|
Morgen weer. Met Martin Jol en Thiemo de Bakker.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Een nieuw decor
.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#284 |
|
Thiemo praat wat saai
Wel interessant.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Real Madrid - Ajax
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#286 |
|
Moet het nog terugkijken. Wel weinig kijkers eigenlijk, nog geen 300.000.
__________________ A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky... |
|
|
|
|
|
|
#287 |
|
Was wel een leuke aflevering. Het nieuwe decor is nog wel erg wennen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Was een prima aflevering. Jolanda Keizer is een toffe vrouw. Jammer van die schouders van 2 bij 2. En het gesprek met Martin Jol was erg aangenaam om naar te kijken/luisteren
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Net genoten van Real Madrid - Ajax. GVD wat waren ze toen goed
![]()
__________________ Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld. |
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Die kraker Andie
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#291 | |
__________________ In Kenny we trust..! |
||
|
|
|
|
|
#293 |
|
Ik kijk ook bijna nooit meer, soms kijk ik via internet nog wel eens terug als er leuke gasten komen, maar dat is niet zo heel vaak.
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
O.a. Cavendish vanavond.
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Ricky die nog geen weet had dat hij met de dochter van Neeskens heeft.
__________________ *Al Yazmalim O+* ''Mertens kan net zo goed worden als Messi.'' Was getekend, Koekebakker. |
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Wel een goede prater hoor. Kan ik maar van weinig jongens van zijn generatie zeggen.
|
|
|
|
|
|
#297 |
|
Guus Geluk nu.
|
|
|
|
|
|
#298 |
|
Cruijffie dus.
|
|
|
|
|
|
#299 |
|
''Wie mij wil bereiken moet maar extra de moeite nemen''
|
|
|
|
|
|
#300 |
|
Hij kon het niet laten om een sneer uit te delen naar Louis.
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Holland Sport: Het beste sportprogramma van NL.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|