![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het plan van Den om er voor te zorgen dat alle feyenoorders weg gaan is in ieder geval bijna gelukt.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tuurlijk, iedereen heeft het gedaan..
In dit geval stel je je aan, Koekebakker. Silenus zegt nog geen drie posts later dat bij zijn eigen club ook geen hond op de tribune zou zitten als het dramatisch slecht gaat. En dat dat overal zo is. Geen woord aan gelogen. En een beetje plagen mag toch nog wel.. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Toch? __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Denthemen lacht in zijn knuistje na de Conventie van Zion, een geheime vergadering van WZV-mods __________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wel jammer dat het forum gewoon doodbloed, als Ajax niet speelt en dat elke feyenoord user hier minstens 15x virtueel te kakken moet worden gezet (Tomasso, Kopbal, Erasmus etc).
Laatst gewijzigd door Arcturus; 25-01-12 om 14:36 __________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik vind dat serieus meevallen met de users die je opnoemt. Die zijn volgens mij vooral terug naar Fok omdat het Feyenoord topic daar wel loopt. Maar goed, dat kunnen ze alleen zelf beantwoorden.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Die gasten kunnen prima voor zichzelf opkomen.
__________________ Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright! |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jep, de moderatie hier heeft er gewoon voor gezort dat veel kapot gemaakt is, dan is er nog de traagheid, het wazige beleid en het feit dat we inneens naar wzv moesten terwijl vbl forum het oude forum hartstikke goed was en vooral naamsbekendheid had.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tuurlijk konden ze dat, maar het is jammer dat iedereen (vooral in de livetopics) wordt weggejaagd of te kakken wordt gezet door een vaste klik. Dan zou ik ook niet meer zoveel zin hebben om te posten, ook al kan ik goed voor mezelf opkomen.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vaste kliek, vaste kliek. Ook zo'n onzin, hier en daar wat inlikken bij de juiste mensen en je zit er zo bij. Stel je niet zo aan man, het is maar een forum. Daarin kan iedereen juist prima voor zichzelf opkomen, en moet je het vooral niet teveel aantrekken wat andere mensen te melden hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Topic #36636 over dit onderwerp.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Serieus, ik kom op het punt dat ik Koekebakker liever zie vertrekken. Want zo is hij imo alleen maar irritant. Vooral omdat hij het zichzelf aandoet.
Maar goed.... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Maar als je, je constant moet verdedigen omdat een jood weer met een stompzinnige opmerking komt blijf je natuurlijk niet hangen.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Ik pak even het geval Kopbal er bij: Die is weggegaan omdat ik een post aan heb gepast waarin hij iemand kankerjood noemde. Als hij dan weg wilt, moet hij dat zelf weten. Later kwam hij nog om uit te leggen dat hij niet meer kwam i.v.m. tijdtekort. Ik heb in die tijd heel veel mee gepost in het Feijenoord topic. Destijds was niets, maar dan ook echt niets, wat van buitenaf kwam goed. Er was een selecte groep die constant alles wat iemand die ook maar iets met Ajax of Amsterdam had moest neersabelen. Natuurlijk is er ook in de livetopics een groepje die loopt te kloten, maar het is absoluut niet eenzijdig. Het is mij absoluut een doorn in het oog dat er te weinig diversiteit is, maar het is zo makkelijk om het steeds op hetzelfde af te schuiven als zij zelf daarin ook schuld hebben __________________ [AFCA] [THFC]
|
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
De vorige keer is er een hele discussie gevoerd over wedstrijdtopics. Dan wordt ik er echt moe van als dit maar van één kant moet komen. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tijdtekort
, die gast post als een zieke op Fok
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Weggepest door de users uit het Feijenoord topic
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
Maar ik wil wel graag dat mensen de daadwerkelijke redenen zien
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Jij bent goed in het verdraaien van feiten om te zorgen dat jij overal als onschuldige uitkomt. maar mij hou ie niet meer voor de gek met je geblaat.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Om ook maar even een voorbeeld te geven:
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/m...ml#post3054443 Paul post een redelijk normale opmerking, er komen ook wel normale reacties op terug, maar meteen komt er een opmerking waarin alle Ajax user voor mongolen worden uitgemaakt. Er was geen Ajax user in de buurt, er is niets wat vlak daarvoor gebeurde waardoor iemand opgefokt zou kunnen zijn. Dit is dan slechts het laatste livetopic hé Hoe kun je dan normale reacties willen in zo'n topic als je zelf niet eens normaal kunt reageren? Wat ik wil zeggen is dat iedereen altijd wel roept dat het 'de joden' zijn of 'de kakkerlakken' maar zolang men niet bij zichzelf begint is het heel moeilijk om het te veranderen. Ajax users die klagen dat het PSV topic een kliek is en het zelf ook in het Ajax topic in stand houden. Dat werkt dus niet Laatst gewijzigd door denthemen; 25-01-12 om 15:27 __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ja, wat stond daar dan. Wat een kutvoorbeeld Den, zo kunnen we toch helemaal niet zien wat je bedoelt.
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bewijs het maar.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ik vind persoonlijk dat het aantal tukkers uit de hand begint te lopen hier. Kun je er een paar wegjagen den?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Laten we het wel enigszins serieus houden. Het tekort aan diversiteit is gewoon een feit, maar het huidige gedrag is van beide kanten
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
Altijd begin de joden ermee.
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
In iedergeval niet dat alle ajax fans mongolen waren.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
#50 |
|
PSV Eindhoven!
|
Palmboom en Koekebakker zitten soms ook wel echt te zeiken om het zeiken. Zien achter elke boom een vijand. En vinden het dan raar dat er soms plagerig wordt gedaan (nog geen eens scheldkanonnades oid van andere users richting hun maar meer een klein duwtje), in mijn ogen mogen zij (Palmboom en Koekebakker) veel meer flikken en wordt het door de moderators maar door de vingers gezien omdat ze geen zin hebben in dat eeuwig gezeik.
Daarentegen is er ook een hele andere kant van Palmboom en Koekebakker die gewoon gezellig en informatief mee kunnen posten. Maar er hoeft maar iets te gebeuren of het loopt al weer uit de hand. Daarom wil ik niet aangeven trouwens dat de andere users vrij uit mogen gaan want zij weten ook wel wat ze fout doen. Beetje jammer dat dit een terugkomend onderwerp is. __________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Feedback #10: Lekker zeiken om niks
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|