![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#51 |
|
Banned
|
- Kloon-.
Laatst gewijzigd door Plato; 28-12-11 om 13:44 |
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
#53 |
|
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
En?
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Kleurtjes zijn veranderd toch?
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Hup Holland!
|
Is de post uit Servië al binnengekomen?
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Slotje?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Slotje, er gebeurt niks
![]() Tijd om naar het forum van rudy te gaan. |
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
#61 |
|
Alsof men hier gaat reageren
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Ik ga voor de live wedstrijden voortaan maar terug naar Fok! ofzo. Want dit schiet echt niet op.
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Het traag zijn is al tig keer aangegeven bij de host en steeds lijkt er geen verandering in te komen. Als iemand ons een host kan aangeven waar we wel succes hebben dan houden wij ons absoluut aanbevolen. We zijn ook naar deze host overgestapt omdat de vorige niet beviel en we deze als tip kregen. Blijkbaar is deze ook niet goed (genoeg) voor ons.
Het is absoluut niet zo dat we niets doen met die traagheid of dat we het allemaal maar goed vinden __________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Niet te doen inderdaad. Ben normaal nooit zo van het klagen, maar dit wordt gewoon heel irritant.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Goede kick Riro, maar het sukkelt al maanden zo door dat het forum traag is op de belangrijke momenten.
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Nu gaat het wel weer een beetje. Vreemd.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Dus jongens: Kom eens met tips qua goede host? Zoals een ieder weet is er ook door de technische mensen heel vaak gekeken waar het fout gaat, maar het lijkt toch echt de host te zijn
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Omdat het rust is. Hij kan, als leek zie ik dit, het aantal verzoeken gewoon niet aan
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Nee, dat is niet zo vreemd. Bij die 2e penalty willen er gewoon zoveel mensen tegelijk posten dat dit forum het niet meer aankan. En daarna heeft het 10 minuten nodig om die piek te boven te komen.
Nu is iedereen pissen. En gaat het weer prima. |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Overigens lijkt hij het op die drukke momenten mobiel wel goed te doem?
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
#73 | |
|
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Jep, op drukke momenten gaat dit gewoon niet. En als je, je als WZV wil profileren als het ideale EK forum zul je toch wat moeten. Zo'n toernooi is de ideale mogelijkheid om nieuwe aanwas te krijgen, we zullen zien welke plannen de beheerders hier voor bedenken.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Maar toen dit forum net opgericht was, was het toch veel drukker, was het toen ook veel erger?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Had je daar serieus zelf niet op kunnen komen? Beetje initiatief mag wel hoor.
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Hoop in ieder geval dat het verbeterd wordt. Ben hier zelden met live wedstrijden, maar de laatste 2x ben ik weer weggegaan door de traagheid. |
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
#83 | |
|
||
|
|
|
|
|
#84 | |
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
Heb even gekeken naar de snelheid, en deze kan nog wat beter. Maar het grote deel ligt zeker aan de host.
Bekijk dit topic eens. Step by Step guide to speed up your VB4 OR VB3 - vBulletin.org Forum Beste tips zijn aanzetten van Leverage Browser Caching en gebruik maken van CSS Sprites. Oftewel als eerste het cachen van scripts, afbeeldingen etc.. Ten tweede zorgt het CSS spriten voor minder requests naar de server. Ook misschien een idee om het forum eens te upgraden naar VBulletin 4? |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Volgens mij is het meer een technisch probleem dan dat van de host... Kan toch niet zijn dat als er 15 man post dat het dan opeens zo gigantisch traag is
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Misschien is het een idee om een denktank op te zetten met bepaalde forumleden(dus zonder de eigenaren) om er gewoon eens goed over na te denken wat er in de toekomst moet gebeuren om het forum beter te maken?
__________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Denk dat sjimmie wilt aangeven dat er vaak genoeg dingen zijn aangedragen maar er niet heel daadkrachtig gehandeld wordt door de eigenaren.
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
#93 |
|
PSV Eindhoven!
|
Post is nog onderweg naar Servië.
__________________ "A little knowledge is a dangerous thing." |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Bedoelt SuikerBrood niet dat je met wat mensen met kennis zoals bijvoorbeeld appelflap zou moeten gaan kijken naar wat er mogelijk is? Ik denk dat dat wel nuttig zou kunnen zijn, maar het is lastig om die mensen te vinden. FB is wel weer terug, misschien dat die ook wel weer eens wil meekijken. Verder zou ik niet weten wie er verstand van heeft.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
__________________ Koekebakker: "Ik vind jou echt zo'n ontiegelijke eikel" |
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
De livetopics zijn opzich wel leuk maar dat kan tegenwoordig ook op twitter. Het is vooral belangrijk om een keuze te maken. Blijf je een Fok! 2.0 of ga je een andere richting op. |
||
|
|
|
|
|
#97 | |
|
||
|
|
|
|
|
#98 | |
bijvoorbeeld als er 5 mensen zijn die er verstand van hebben, maar allen hebben weinig tijd. Gooi de koppen bijelkaar en kijk wat er gedaan kan worden. Ik vind dat het forum nogsteeds van de users is, dus de users zullen het meeste input moeten geven. Het is onrealistisch om te denken dat 4 mensen alle wijsheid hebben, en ik vind het ook raar als er van een paar honderd leden niemand is die kan helpen. Ieder z'n expertise. Dus een technische werkgroep, maar misschien ook een inhoudelijke werkgroep. __________________ SuikerBrood cukor chlieb sukkerbrød сахар хле pan de azúcar Zucker Brot cukr chléb pain de sucre chleb cukru pão de açúcar socker bröd şeker ekmek Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Een hoor, maar er zijn users die dat jammer vinden. Daarom zegt SuikerBrood waarschijnlijk ook zonder de eigenaren, want daar lijk je niet heel veel van te hoeven verwachten. Dus moet je dan misschien zelf maar eens wat opzetten.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Voor een goede host kun je het beste naar de concurrenten kijken.
Dat zijn: Forums Rankings - all software forums, Dutch language, website ranking by posts Met Web Hosting Search Tool | WhoIsHostingThis.com achterhaal je de host. Het is allemaal niet zo moeilijk om een goede host te vinden... Maak een lijstje van de prijzen, dataverkeer etc. en kies de beste uit. Vrij simpele oplossing lijkt mij... |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Verandering #3: Waar is Matthijs Manders als je hem nodig hebt?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|