|
|
#1 |
|
|
Ben jij goed in voetbal? En wil je best een keer op de foto voor een bekend sportmerk tegen een riante vergoeding? Een jaarsalaris verdienen in 2 dagen tijd en een bekend gezicht worden in de Benelux?
Neem dan voor informatie graag contact met ons op! -nee- Met vriendelijke groet, Sylvia Huissens Accountmanager Diadora Advertisement Laatst gewijzigd door Superheld; 06-12-11 om 21:15 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Een jaarsalaris verdienen in 2 dagen tijd. Erg geloofwaardig.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pics Sylvia?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Goed zijn in voetbal, een jaarsalaris in 2 dagen.. Geen twijfel meer bij mij: Tedje van Leeuwen incognito!
__________________ Futbol es un sentimiento, no puedo parar. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik kan niks.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik kan niet voetballen maar voor een riante vergoeding wil ik best met een bal (niet Knikkerkoning) op de foto.
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Definieer jaarsalaris.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mailtje is onderweg Sylvia
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Deal
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wat is je FB Syl?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Is wel wat voor m'n zoontje, die is voor zijn leeftijd erg goed in voetbal.
Voor EUR. 45.000 bruto wil hij best wel 2 dagen wat trucjes doen en op foto laten vastleggen. Is nog een halve Italiaan ook, dus meld je maar, Sylvia __________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dicht. We zijn geen wervingssite.
|
|
|