|
|
#1 |
|
Discussieer hier verder over de verhouding pulp & feiten, incrowd en outcrowd, etc etc.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Heb net 4 serieuze gepmd naar Jasper.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
moet ik die van Korbach en Korver nog even mailen, of is daar reeds iets van gemaakt?
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wist je dat tvp's niet meer nodig zijn
__________________ Met den gebalden vuijst zingt het geel-zwarte volk gedwee.. ..den arbiter is nakomeling van ene prostituee |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Wist je dat Guusje een Kanjer is
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Die van die clubs uit een hoofdstad die de EC 1 / CL wonnen, die klopt toch niet? Of stond er alleen CL? Dan heb ik verkeerd gelezen. Anders zijn er buiten Ajax en Real Madrid nog twee winnaars uit een hoofdstad.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Canizares ging niet mee toch naar het EK/WK omdat die in de douche was uitgegleden?
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 | |
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wist je dat de cirkel nu echt rond is?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Is het niet een beetje vreemd en onduidelijk om onderscheid te maken tussen EC1 en CL? Is dat ook niet in strijd met andere wistudatjes?
En bij die over Yilderim is het wel leuk om te vermelden dat hij van oa Zidane won. __________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Is die van Pothuizen echt waar?
Ik hoor wel meer van tattoo's, (vd Meyde, vd Brom) maar ik geloof die nooit. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Soms zie ik een leuk feitje, maar dan druk ik ondertussen al op een andere pagina en ben ik te laat met compleet lezen
.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Uit de Quest van deze maand:
Oudste voetbal club: Sheffielld FC 24 oktober 1857 en speelde eerste volgens eigen regels "sheffield rules" Eerste voetbal wedstrijd in Nederland was in 1865 in Enschede. Engels team van texteielarbeiders een een team van de britse ambasade uit Den Haag. Oudste voetbalclub in NL: Sparta uit 1888 oudste eredivisieclub Vitesse 1892 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bij die van Bergkamp en z'n studie mist het woordje 'als' na 'Bergkamp'.
Volgens mij wel ja, in ieder geval in het geval van Pothuizen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Ik ging kapot bij deze:
|
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik heb die van Redeker nog niet voorbij zien komen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Blijft hetzelfde wist je datje staan als je niet ingelogd bent?
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
__________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
De Duitse keeper Lutz Pfannenstiel de speler is die bij de meeste clubs onder contract heeft gestaan (27 clubs)?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Die staat er ook al tussen met spelen op alle continenten behalve Antarctica.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wie is er nog meer heraclied bij Studio Sport?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Naast Tom Egberts bedoel je?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Anonymous/Prizzle
|
Ik las net:
wist je dat juan sebastian veron reeds de 35 is gepasseerd?
__________________ - Winnaar Serie A Toto 2011/2012 |
|
|
|
|
|
#29 | |
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Oh. Geen idee eigenlijk. Mart Smeets is Vitessenaar volgens mij, Dione en Toine van Willem II.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Haha. Van Marwijk wereldkampioen klaverjassen.
Vond het zo ongeloofwaardig dat ik er op ben gaan googlen, blijkt het nog waar te zijn ook.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Optie:
Wist je dat de Tsjechische spits Jan Koller als keeper een plek in het beste Bundesliga-elftal van de week bemachtigde? __________________ Thats all folks! |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wist je dat PSV in het seizoen 1969/1970 uitgeschakeld werd door AS Roma in het ECII-toernooi dankzij een verloren toss?
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Justin Fashanu was de eerste Engelse homo die uit de kast kwam (later pleegde hij nog zelfmoord). John (zijn broer dus) was er zelfs niet echt blij mee dat zijn broer uit de kast kwam.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Was/is Greame Le Saux nou eigenlijk ook homo, of niet?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hij is getrouwd, heeft 2 kinderen. Zegt ook niks natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Staan er nu wist je datjes op over de hele familie van Janko?
Zijn moeder was speerwerpster, zijn vader was verspringer, zijn broer met horden? __________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
In een wedstrijd tegen Bayern is die toch eens onder de lat beland, nietwaar?
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
Ook weer een zwikkie verzonden naar de Snaar gisteren. Benieuwd wanneer ik ze langs zie komen.
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Yes!
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hebben we al een wist u dat van die keeper die een meeuw uit de lucht schoot ?
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Die van Vaduz en dndiek zijn toegevoegd
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Nu wel Laatst gewijzigd door Jasper; 22-11-11 om 18:18 |
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Lol, Bergkamp is werktuigbouwkundig ingenieur?
Daarom heeft hij zo'n goede techniek .
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Gaat iemand nog zeggen wie die andere Heraclied bij Studio Sport is, of klopt die "Wist je dat" gewoon niet?
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Is het niet die Stomphorst of Henry Schut?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik weet niet wie hem ingestuurd heeft dus geen idee
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kunnen ze ook naar jou gestuurd worden Jasper?
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wist je dat #2
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|