|
|
#1 |
|
Dat is tof. Gewoon bovenin ergens zo'n klein wist je dat feitje over voetbal. Als je op f5 drukt dat er dan een andere staat. Gewoon van die dingen als ''Wist je dat? Ronald Koeman speelde bij alle drie de Nederlandse topclubs''. En daar kan je dan ook allemaal bizarre dingen tussen doen, ook buitenlandse enzo.
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Of: ... Chelsea-keeper Petr Cech een helm draagt?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dat soort dingen ja
Is vast wel een website over, desnoods in het Engels.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Wist je dat... Er niemand van de huidige eigenaren van WZV de skills heeft om deze website qua uiterlijk te veranderen.
Wist je dat... Degene die dat wel kunnen, daar helaas te weinig tijd voor hebben. Wist je dat... Het verder wel een leuk idee is. Laatst gewijzigd door Thieske; 22-10-11 om 21:20 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leuk idee.. maar we zouden eerst eens voldoende wist u datjes moeten hebben.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() (kon het niet laten) |
||
|
|
|
|
|
#7 | |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Wist je dat de klassieker niet meer dan een subtopper is dit jaar
__________________ Boem! Koekoek! |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Wist je dat...... Vitesse de kampioen van 2013 is
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Spoiler
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Wist je dat? - Real Madrid en Lyon verplicht elk jaar tegen elkaar moeten spelen?
Maar wat vinden we van dit plan?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dan zou ik ze wel zelf bij elkaar zoeken, zo'n standaardlijst van een of andere website is niet echt bijzonder. Misschien één persoon aanwijzen die inzendingen van users controleert en ze vervolgens in de database met feitjes stopt.
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Het moeten er wel echt beestig veel zijn wil dit langer dan een paar weken leuk zijn. Goed idee dat wel.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
kunnen we er niet gewoon een soort spel/wedstrijd van maken? wekelijks kiest iemand een andere club/voetballer/wedstrijd/whatever, en dan zo veel mogelijk weetjes er over zoeken
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Leuk idee inderdaad.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Maar is 't technisch haalbaar?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
gewoon iemand aanwijzen om een onderwerp te bedenken en dan een topic daarvoor aanmaken?
desnoods degene die het ene onderwerp verzint de volgende persoon aan laten wijzen? technisch is dat gerust wel haalbaar
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
helaas is daar ook wel een beetje discipline en doorzettingsvermogen voor nodig
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Dus, dit soort dingen falen vaak. Doordat voor veel mensen snel de lol eraf is na een tijdje
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Als je in het begin al een zooi wist u datjes hebt, dan kun je al even vooruit. Als hij daarna af en toe aangevuld wordt, is dat al mooi genoeg.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Wist je dat.. India in 1950 niet mee wilde doen aan het WK nadat ze van de FIFA te horen kregen dat ze niet op blote voeten mochten spelen.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wist u dat... Bastos ooit bij excelsior speelde.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Wát? Die linksback van het Braziliaans elftal?
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Wist je dat Vitesse twee keer binnen acht dagen van nec heeft gewonnen?
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Daarover gesproken, in dit topic staan veel leuke feitjes:
Die Bastos he.. Jammer dat Nico dat toen de das om heeft gedraaid, .
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
. Voor hem is tenslotte dit forum gemaakt.
|
||
|
|
|
|
|
#31 | |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lijkt me ook iemand die daar heel goed in is. En er zijn vast zat mensen die weetjes naar Ray willen sturen.
Spoiler
__________________ ASWH, de trots van de regio Volg @vv_ASWH op Twitter en maak kans op een gesigneerd shirt! www.facebook.com/vvaswh |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Maar is het haalbaar en vinden de eigenaren het een goed idee?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Haalbaar moet zeker kunnen. Als je de header elke keer kan afwisselen dan kan je ook heel makkelijk tekst toevoegen in de header die elke keer afwisselt. Lijkt mij.
Lijkt me ook wel leuk idee, vooral als die weetjes ook in de google index verschijnen. __________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Moet je wel 100.000 headers gaan maken/bewerken en uploaden .
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Moet niet zo moeilijk zijn om de header op de achtergrond te zetten in vergelijking met de tekst. Tekst op de voorgrond, klaar is kees.
__________________ A.F.C. Ajax - KAMPIOEN 2010/2011 'To infinity... and beyond!' - Buzz Lightyear |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
tuurlijk is het haalbaar
.ben al al dingetje aan het maken ervoor, geduld is een schone zaak. Laatst gewijzigd door Gitaarsnaar; 26-10-11 om 21:05 __________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
wist je datjes kunnen trouwens al ingediend worden hier
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Goed bezig. Zal morgen ff kijken wat ik allemaal kan vinden.
Ik stel voor gewoon leuke feitjes maar ook van die onzin dingen zoals ''Wist je dat Cech een helmpje droeg?'', die bij VBL horen. __________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Wist je dat joden altijd weglopen?
Wist je dat Cruijff een echte jood is?
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
genoteerd.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
ga je een flash ticker maken?
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
neuh. Iets in de bannert / afbeelding. En anders los ik het met een jquery/js dingetje op, mocht je het heel graag als tickertje aangeboden willen hebben .
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Wist je dat..... ovenfriet ook gewoon te frituren is?
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Wist je dat Bojinov een anagram is van de eens bekende user BonJovi?
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Als je al die wistjedatjes hier neer gaat zetten dan heb je ze toch allemaal al gelezen voor ze in de header komen?
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
.
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
80 procent van alle misbruikte vrouwen blijft het hele leven bang om bedrogen te worden.
John McEnroe heeft in zijn tenniscarriere voor 252 000 euro aan boetes bij elkaar gevloekt. Laatst gewijzigd door fuckbuddy; 27-10-11 om 12:48 __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Wist je dat?
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|