|
|
#1 |
|
Beste techneuten,
Graag zie ik enige uitleg tegemoet omtrent het verdwijnen van -dikwerf recent- aangemaakte topics. Egbert. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
OPENHEID VAN ZAKEN VERDOMME
__________________ Ik steun Palmboom tegen zijn onterechte ban door de inconsequente leiding. Free Psalm. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Beste dhr. Del Wonk,
Ik denk dat uw, al dan niet bij tijd en wijle zeer nuttige en vermakelijke, berichten zijn verwijderd, omdat deze als flauw en irritant werden beschouwd door de hier aanwezige moderators. Zij werden gezien als nutteloos en niets toevoegend aan dit, toch al zo weldadige, forum. Hier werd door deze rancuneuze onwelwillenden bewust voorbijgegaan aan de door u ten toon gespreide kennis en intellect, wat mij persoonlijk niet veel deugd doet. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben ingelicht over mijn standpunt en laten er hierdoor geen misverstanden kunnen ontstaan: ik kan uw bijdrage aan dit ludieke forum zeer appreciëren. Hoogachtend, Uw gesuikerde vierkanten vriend |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
__________________ Oh for crying out loud! |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
- Doe eens normaal-.
Laatst gewijzigd door Plato; 22-10-11 om 23:11 __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
- Kappen dus -.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Onzintopic dicht dus.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Verdwijning van topics
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|