![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 | ||
|
Sorry voor de TT.
Laatst gewijzigd door rompompom; 19-05-11 om 15:56 |
|||
|
|
|
|
|
#2 |
|
In IE dus
![]() FF toont het gewoon niet ![]() ik zal ff kijken, moet geen probleem zijn.. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hmm.. heb m aangepast. Alleen is het nog niet opgelost denk ik?
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Als ik google staat het echt overal zo
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Het is weg bij mij nu. Het is ook Nederlands geworden ipv Engels, prima.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Oh toch.. Naja, hij is in het origineel dan nu ook aangepast
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
IE
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kreeg net een paar keer deze melding.
Method Not Implemented GET to /index.html not supported. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/2 Server at localhost Port 80 |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ik denk dat je een blindspot hebt
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Loves C, R en M
|
Zou iemand deze naar het juiste subforum willen plaatsen
![]() http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/v...itie-weer.html __________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#14 |
|
je vraag staat in het verkeerde forum
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Loves C, R en M
|
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
#16 |
|
In de mobiele layout staat de tab instelling niet goed, vanaf het invulveld gaat ie niet naar de knop reactie versturen.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Is de edit-binnen-twee-minuten-zonder-edit-opmerking-in-je-post-feature gelukt?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Als ik op Wij Zijn Voetbal - Voetbal Forum deze pagina zit en bij archief->archief voetbal het laatste bericht aanklik kom ik in een volkomen ander topic terecht?
Dus als ik http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/a...-new-post.html ga, kom ik Navlin is a scam! terecht
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
||
|
|
|
|
|
#20 |
![]() Zoveel ruimte heeft er toch nooit tussen de PI en TT gezeten? __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Chrome, hij doet dat alleen niet bij MyAT.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
ok vaag, ik heb er geen last van in chrome (mac os x). Is het windows?
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ja. Vista.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Je ziet hem ook bij het laden een fractie van een seconde gewoon goed staan en dan verspringt de boel naar rechts.
Maargoed, eigenlijk ook totaal niet storend ofzo. __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
) dan kijk ik er gelijk naar windows pc zit momenteel in de prak
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
In IE9 staat het hier wel goed.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Zouden bij het mobiele profiel plaatjes of automatisch als link geplaatst kunnen worden, zoals het in een quote is; of verkleind worden naar kleinkleinklein.
Met opera op een nokia trekt ie een pagina vol met plaatjes echt heel slecht, en het zou het laden ook veel sneller maken. Maar ook de op's bij fey en ajax topic bijv duurt al uren... Zou dat kunnen? |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Over mobiel gesproken. Is het mogelijk om mobiel een PI toe te voegen? Vroeger kon dat wel geloof ik, zou wel handig zijn, merk dat ik die best wel vaak wil toevoegen aan mn posts.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Duurt eeuwen om de FP te laden....
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
ok fixed. host had iets gedaan wat niet moet.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
-verkeerde topic-
Laatst gewijzigd door Kopbal; 11-06-11 om 12:10 __________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Volgens mij doet de PI-versie van de '
' het niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Test
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ik zie 'm gewoon.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Test
Met een voorbeeld:
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Ik zie 'm wel
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hm ja, in Internet Explorer doet ie het wel gewoon inderdaad. Ik gebruik normaal gesproken Chrome en daarin doet ie het niet.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Hoi!
|
|