![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Ik wil graag zo'n 'animated gif' als schermafbeelding maar ik heb geen idee hoe dat moet
.Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Blijkbaar niet.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Er zijn op dit forum vast mensen die het weten, alleen verschuilen ze zich!
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ik heb ook geen idee. Heb je vast een of ander tooltje voor.....
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
PSV Eindhoven!
|
Schermafbeelding? Nooit van gehoord.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Je kan het proberen om het hier even te vragen: Het Icon, Smilie en Headers Topic #1
Misschien is er iemand lief genoeg er eentje voor je in elkaar te knutselen. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
meestal haal je die gewoon van het internet
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dat snap ik en ik had er ook eentje gevonden. Maar zoals je kan zien beweegt ie niet echt
Ik had deze:
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ok dun. Ik denk dat de afbeelding te groot was, dus heb hem nu 60 x 60 pixels gemaakt, dus nu werkt ie wel
.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Hoe kan je van een afbeelding het aantal pixels aanpassen zodat je 'm hier kunt gebruiken als schermafbeelding?
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Microsoft office picture manager?
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Je kan in paint alleen verkleinen in percentages geloof ik
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nou laat maar zitten dan
![]() Wat kan het leven soms ingewikkeld zijn |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ja, met de resize knop. In W7 kan het ook met pixels.
Overigens werkt het niet met animated gifjes. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ha...
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Met preview Apple OSX kan het wel
![]() Stuur de foto maar pas ik het aan. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
![]() Maar misschien voor toekomstige mensen is het wel een goeie
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Mischien kan de avatar ook groter bijv 120x120 ipv 60x60 ?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Waarom zou je het groter willen hebben?
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
#34 |
|
iemand met een mening
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Goed topic.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Stop die mening maar ergens waar je er geen last van hebt!
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Negeren werkt bij me zoon ook.
Laatst gewijzigd door BACO; 23 juni 2011 om 13:04 |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuwkomers krijgen meestal een kinderachtig ontvangst op dit forum, de meeste mensen dulden geen indringers in hun gezellige kleine groepje blijkbaar.
Maar na een tijdje hoor je er bij! ![]() Ik zeg dan ook maar voluit; WELKOM! __________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
#41 |
|
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sjezus, en dan klagen dat ik kinderachtig ben.
Formaat van de avatar is prima zo, anders wordt het een lelijke bende. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
Laatst gewijzigd door BACO; 23 juni 2011 om 15:36 |
|
|
|