![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Hier en daar is mij ter oren gekomen dat het Derby County-gehalte van het aangename WijZijnVoetbal forum de komende periode zal gaan stijgen (vooral op de FrontPage). Ik vraag mij met veel nieuwsgierigheid af waarom deze beslissing is genomen. Graag vraag ik enige uitleg van de administrators.
Ik bedoel, in Japan zijn de laatste tijd grote problemen met een kernreactor. Vandaag is bekend geworden dat de vader van een meisje uit Groningen waarschijnlijk de vader is van haar pas geboren kindje. Dit nieuws valt echter in het niets wat betreft het gehalte van een bepaalde club op een internetforum. Dát is pas echt belangrijk, graag duidelijkheid. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Derby Country -----------------------------------------^99 > Ajax dat is logisch.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Country ja?
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Matige poging tot humor.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Moet dit soort flauwekul?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dit is natuurlijk een slecht grap, want niets gaat boven Ajax.
Maar ik snap niet waarom dit soort topics hier toe gestaan worden. __________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
![]() Maar goed.. Het is geen ONZ hier. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Derby County-gehalte van het forum #1
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|