![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
@JLS, die topics vind niet iedereen helaas even interessant. Het is toch vooral aan de users om een forum interessant en leuk te houden, een beter forum begint ook bij jezelf.
![]() Kijkend naar mezelf, lees ik heel veel van dergelijke topics met veel plezier, maar heb ik vaak niet veel meer toe te voegen dan een domme kick en daar pas ik dan voor.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ik gok op jouw opmerking over Vurnon wel enzo.
Maar dennetje dat is al uitgesproken
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
Dat zou me teleurstellen van onze rolmod
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
loopt deze topic-reeks ook nog
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Goeie kick ouwe cambuurder.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ik wil het wel even over het Cambuur gehalte hier hebben. Dat is namelijk vrij laag.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
wzc
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Als deze topics het toneel worden van verkapte SC-posts kun je ze net zo goed dichtgooien.
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Maar goed.. Het mag wel een beetje serieus blijven in deze topics inderdaad.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ik vind het ronduit belachelijk dat deze reeks überhaupt nog open is
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ Sûkerbôle. |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
maar het is eigenlijk geen issue. Meer een logische constatering die nu uitgelicht wordt voor het derde topic op rij.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Het is een grote bedreiging voor dit -ooit- leuke forum.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Is er al een oplossing dan?
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nou dan doen we hem dicht, ik opende hem nog even omdat er in het vorige nog wat vragen en opmerkingen open stonden. Misschien moeten we er ook maar ook over kappen, maar daarmee is het probleem niet helemaal weg. Ik denk dat iedereen er nu wel van bewust is dat er hier relatief erg veel Ajacieden rondlopen die het ook wel erg graag over Ajax hebben. Het moet van beide kanten misschien wat beter, dat Ajacieden dat af en toe wat loslaten en anderen er minder een probleem van maken.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Wat is de constatering dan? Het gaat niet zozeer omdat er veel Ajacieden zijn maar wel hoe zich dat uit. Dat er bijvoorbeeld tijdens de topper van afgelopen zaterdag nauwelijks gepost werd in het live-topic vind ik erg jammer, dat maakt het echt minder leuk.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ik als Ajacied post vaak genoeg mee in andere topics naar mijn mening, maar ik begin wel een beetje moe te worden van het gezeik op Ajax steeds. Misschien eens van 2 kanten bekijken? Genoeg provocaties over en weer en mensen die te pas en te onpas even moeten schoppen tegen Ajax en er is altijd wel iemand die hapt waardoor je weer van die vervelende discussies krijgt.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
We kunnen ook een topic openen waarom er meer Chinezen op aarde zijn dan Nederlanders
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
je vat het geloof ik niet helemaal, of je blijft bewust in een groef hangen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Dat is opzich nog wel een goed idee ja, een geboortestop voor Ajacieden.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
1-kind-beleid
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Als de discussie ergens anders over gaat moet de TT wijzigen. |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nee, het komt niet alleen maar voort uit het aantal users, het gaat ook om de manier waarop die users zich opstellen en andere users daar weer mee omgaan enz. Het aantal users met die rare voorkeur is het startpunt inderdaad maar niet het probleem.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ok, dat wordt niet echt duidelijk aan de hand van dit topic in elk geval.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Denk het wel hoor, dit is nummer 3 en het is in de vorige allemaal uitgebreid aan bod gekomen. Het is ook meer de topicreeks die aan de orde stelt dat het voor fans van alle clubs leuk is hier, dat moet jou toch ook aanpsreken?
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja. Maar dan zou ik toch wat een andere TT kiezen nu, en eventueel wat uitleggen in de OP.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Wat is je voorstel?
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Dat laat ik aan jezelf. Ik ga ervan uit dat je verstandig omgaat met je vrijheid om hier wat te schrijven.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ik zou de "problemen" wel eens op een rijtje willen zien, en de eventuele oplossingen daarvoor
. Ik heb namelijk het idee dat men spoken ziet.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Daar gaan we weer
.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nee hoor, als mensen, ook de crew in dit geval, iets als een probleem ervaren, dan is die ervaring er en is het geen spook.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ik weet alleen nog steeds hoe ik een TT kan veranderen
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Waarom doe je het dan niet?
__________________ 46) 29-04 Feyenoord 1-0 AZ [Eredivisie] 47) 02-05 FC Twente 3-4 sc Heerenveen [Eredivisie] 48) 06-05 AZ 1-0 FC Groningen [Eredivisie] |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
je eerst post wijzigen en dan kiezen voor geavanceerd geloof ik
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ervaringen, oh die zijn er bij tientallen, moet ik even de vorige topics doorspitten, maar dat kun je zelf ook wel. Een ervaring is iets anders dan dat het voor jou ook direct een probleem kan zijn.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
HELLUP!
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
AFCA!
__________________ AMSTERDAM ULTRAS XXX |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ik vind dit een grappig topic.
__________________ Wilfred Genee is een baas. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
En toch is het wel mooi geweest. Het punt is gemaakt, het weerwoord is gegeven. Poppetje gezien, kastje dicht.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Het Ajax-gehalte van het forum #3: WZA
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|