|
|
#1 |
|
Game on.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dat heeft Prosac een paar dagen geleden nog gedaan en die discussie is toen ook al gevoerd.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ow, en wat betreft discussietechniek bedoel ik niet persoonlijke aanvallen, maar het continue weigeren om op inhoudelijke posts te reageren als dat niet in zijn straatje past en hij er geen weerwoord op kan hebben, waarna hij 3 posts verder gewoon weer verder gaat met z'n fabeltje.
Blijkbaar is iets dergelijks nogmaals gewenst, omdat SCH er nog niet van geleerd heeft blijkbaar. Het gaat mij er echt niet om dat hij het niet met me eens is, verre van, graag zelfs. Het gaat me erom dat welke feiten ik ook op tafel kan leggen, hij deze gewoonweg negeert. Dat steekt me. __________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hejeeee, iemand die hier nog wat mee kan?
__________________ Real Madrid CF | Andy Roddick | Juan Martin del Potro | Gonzalo Higuaín | AFC Ajax
413 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wat is dit voor insinueerde opmerking? Dit valt me echt tegen, meen ik oprecht
.Daarnaast heb je het met je eerste opmerking alleen maar erger gemaakt, want ik was gewoon goed bezig m.i. Nu heb je het weer laten ontsporen. Is dit het effect dat je wilde ?
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Als jij na een kritische opmerking zegt dat ik wederom een boeiend topic weet te verpesten is dat niet bepaald constructief en stel je je niet open voor discussie. We hadden het erover en dan is zo;n post een behoorlijke dooddoener die nergens aan bij draagt. __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
#10 | ||
? Kappen nou, lees je dat topic überhaupt wel of lees je alleen de topicreports van SCH?Heb je SCH inmiddels ook al gewezen op z'n misselijke discussietechniek? Zoals je zelfs nu in het topic ziet, ben ik niet de enige. Jammer dat je die posts ook niet naar hier trekt, dus doe ik het maar:
Laatst gewijzigd door Tomasso; 16 maart 2011 om 19:18 __________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kom op Tomasso, je weet heel goed waar die opmerking vandaan kwam, het is de afgelopen dagen al een paar keer misgegaan tussen jullie en niemand is er bij gebaat dat het weer zou gebeuren. Daar ging het om en dat moest dus voorkomen worden, dat was alles, nier meer, niet minder.
__________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
.
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Maar Tomasso, je kunt iemand niet dwingen om in te gaan op jouw argumenten. Dat geeft dan meer aan over iemand zijn techniek van discussie aangaan. Met dergelijke personen ga ik de discussie al niet eens meer aan omdat ze selectief lezen. Dat is inderdaad heel vervelend, maar niet iets waar wij hem toe kunnen dwingen
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tomasso heeft vanaf het begin in deze discussie op de man gespeeld. Ik snap die kwaadaardigheid en het fanatisme niet. De suggesties dat ik wel blij zou zijn als het in Japan uit de hand gaat lopen, maken een serieuze en respectvolle disscusie eigenlijk mogelijk.
Als Tomasso stopt met zijn persoonlijke aanvallen, zou het een stuk prettiger zijn. Ik heb me redelijk ingehouden dit keer, waar ik anders nog wel eens uit de bocht wil vliegen. Daar vind ik het onderwerp te delicaat voor. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
__________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
||
|
|
|
|
|
#19 | |
En zolang Tomasso geen excuses aanbiedt voor de opmerkingen dat ik hoop op een kernramp in Japan, heeft hij zichzelf behoorlijk buitenspel gezet, natuurlijk. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dat was een optie geweest, maar ik koos ervoor om het in het topic te doen, ook omdat het vooral in die specieke reeks speelde.
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ik heb een edit gedaan. En om daarop in te gaan, wat jullie toch niet doen. Waarom hebben zoveel users dezelfde problemen met SCH in discussie's, terwijl er nu prima met pfaf een discussie gaande is? Ligt dat dan aan al die users?
Laatst gewijzigd door Tomasso; 16 maart 2011 om 20:02 __________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jammer dit. Niet zo'n hele rare vraag die ik stel toch?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Het antwoord op die vraag is al gegeven Tomasso, van de week is er al over de poststijl van SCH gepost en heeft Prosac een en ander uiteengezet.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Het heeft niet geholpen blijkbaar. En nu? Wat was/is je volgende stap?
Laatst gewijzigd door Tomasso; 16 maart 2011 om 20:26 __________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Het was pas een paar dagen geleden, SCH heeft aangegeven erop te gaan letten, laten we zien hoe het de komende tijd gaat.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
En de poststijl van Tomasso, wordt daar ook op gewezen?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
De afgelopen dagen heeft SCH aangetoond het alweer te zijn vergeten. Definieer "de komende tijd" dus alsjeblieft.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kan koekebakker ook worden aangesproken over zijn posts in het kernenergie topic. Hij heeft 3 posts gemaakt en hij begint nu alweer met alles wat 'rechts' is zwart te maken.
Heeft geen fuck met het topic te maken.
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
dubbel
__________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Eens, dat leest ook enorm irritant.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
De discussie begon er mee omdat ik jullie allebei er op wees, weet je nog
?Maar goed, ik denk dat het nu wel duidelijk is, we beginnen in cirkels rond te draaien, dus het heeft weinig zin meer om deze discussie nu voort te zetten. Als we nu over een week er eens op terugkomen, mocht het nodig zijn, en in de tussentijd doen jullie gewoon lief tegen elkaar.
Laatst gewijzigd door Plato; 16 maart 2011 om 20:36 __________________ Recession is when your neighbor loses his job. Depression is when you lose yours. And recovery is when Mark Rutte loses his |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
.
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kleine bloemlezing van de posts van Tomasso, heb ik de posts er maar buiten gelaten waarin hij zegt dat ik hoop op een kernramp, want dan moet ik weer huilen
![]() Dat noem je ouderwetse koppigheid en het gebrek aan bijscholen Kap nou eens met trollen SCH. Als je met een feitelijke post kan komen, heb ik er geen problemen, maar het enige wat je doet is users hier beschuldigen van dommigheid terwijl zij juist met de feiten komen, waar jij keer op keer nalaat. Vervolgens kom je met zulk soort idiote posts. Kappen nou. Je moet niet jouw problemen op mij gaan reflecteren nu. Ik kom met feiten, jij negeert deze compleet en gaat op een PVV-achtige manier de discussie aan. Woon voor de rest van je leven dan maar in je schuilkeldertje. Die laatste zinnen zal ik maar niet op happen, enge troll. Ik blijf hopen dat hij eens zal stoppen met trollen, elke keer zit ik er toch weer naast Inhoudelijke bijdrage? Nee man, het was een enge troll, woorden in m'n mond leggen. Eerst zeg ik volgens hem dat er werkelijk waar niets aan de hand is, en daarna zou ik opeens beweren dat er ons een enorme ramp staat te wachten. Niets inhoudelijks aan hoor. Daar valt ook niets aan te weerleggen. __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Leuk topic tot nu toe, maar koekebakker weet het weer vakkundig de nek om te draaien. __________________ While we're living, the dreams we have as children fade away AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Dat gelul van hem tegen alles wat ´liberaal´ is, is fucking irritant idd. __________________ No Homo |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Ik stel voor om die discussie sowieso niet te gaan voeren en het gewoon voortaan hier te melden: Feedback Derde Helft
Wij zullen extra aandacht geven aan de punten die jullie noemen, en ik hoop dat sommige mensen zelf ook de hand in eigen boezem willen steken (en nee, ik doel hier niet op 1 persoon, maar gewoon in het algemeen)
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Komt goed. Ik vind Tomasso best wel lief en hij mij stiekem ook wel hoor.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
En ik maar denken dat het hier voor technische problemen met het forum is ipv op elkaar lopen zeiken...
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Dat zijn ook een soort van technische problemen hoor, in de hersenpan
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Het punt is dat ik me niet meng in deze rotzooi, maar indien er een probleem met de database of weetikveelwat gemeld word dan lees je er zo overheen....
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Tomasso gaat weer opnieuw op dezelfde toer in dat topic. Zuigen en doorzeuren. Ik negeer het maar even maar wel jammer dat het steeds zo moet.
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
SCH die opeens niet meer van zuigen houdt...
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kap gewoon over die discussie over kernenergie. Jullie komen er toch niet uit, al gaan jullie door totdat er 1 neervalt.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Whehe, wat een inkopper
__________________ Sûkerbôle. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Kom het maar uitproberen Jasper.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Niet in dit topic
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Je vergat 'vriend'
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kreeg net deze error:
Method Not Implemented GET to /index.html not supported. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meld hier je problemen #7
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|