Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24 januari 2011, 14:34 Standaard   #1

Lamzak's Voetbal Forum schermafbeelding

..

Oud 24 januari 2011, 14:41 Standaard   #2
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Eens met Lamzak, die onderschriftenwedstrijd is nog meer een kliek dan de SC.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 14:44 bulb   #3
Breuer in Oranje

SuikerBrood's Voetbal Forum schermafbeelding

Iedereen heeft zijn eigen plekjes op het forum, dat is ook goed.
Maar laten we nou niet over elkaar oordelen omdat de een andere interesses heeft dan de ander.

Oud 24 januari 2011, 14:45 Standaard   #4
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SuikerBrood Bekijk bericht
Iedereen heeft zijn eigen plekjes op het forum, dat is ook goed.
Maar laten we nou niet over elkaar oordelen omdat de een andere interesses heeft dan de ander.
Wie doet dat, waar dan?

Oud 24 januari 2011, 14:47 Standaard   #5
Kluf

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
Je moet er gewoon je strepen verdienen! .

Nieuwe deelnemers zijn altijd van harte welkom.

Oud 24 januari 2011, 14:55 Standaard   #6

Isiolo's Voetbal Forum schermafbeelding

Grappig dat dit het enige topic is wat nooit meer is terug gekomen op vbl van Fok!
Isiolo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 14:56 Standaard   #7
Breuer in Oranje

Oorspronkelijk geplaatst door Robin Bekijk bericht
[...]

Wie doet dat, waar dan?
Misschien moet ik beter lezen.

Oud 24 januari 2011, 14:58 Standaard   #8
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Isiolo Bekijk bericht
[...]

Grappig dat dit het enige topic is wat nooit meer is terug gekomen op vbl van Fok!
Sommige toto's zijn toch ook stopgezet daar?
En de SC ging ook dicht.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 15:11 Standaard   #9
rasgroninger

Grulez's Voetbal Forum schermafbeelding

Benieuwd wat er met de kritiek gedaan gaat worden.

Oud 24 januari 2011, 15:13 Standaard   #10

Nash's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
Ik wil wel even ingaan op het FP gedeelte. Week of 2 geleden heb ik dit weer opgepakt en heb ik een basis neergezet. Daarna zijn er aantal users geweest die ik heb uitgenodigd om deze te bekijken en hun mening te geven.

Overigens mijn excuses als ik daarvoor enkele belangrijke mensen ben vergeten! Ik wilde niemand tegen het hoofd stoten, heb gewoon een aantal actieve posters gevraagd naar hun mening.

Deze mensen hebben inmiddels flink wat feedback gegeven, maar ik had wat weinig tijd om deze direct te verwerken. Ik wil deze week weer eens goed gaan kijken om al deze kritiek en feedback te verwerken. Als alles meezit, dan hoeft een FP dus niet meer al te lang op zich te laten wachten!

of mag ik hier alleen 's nachts reageren?
Belangrijke mensen . Dacht dat iedereen gelijk stond en iedereen mee mocht denken. Dus alleen actieve posters worden bij de FP betrokken. Goed dat ik dat vanaf nu weet.
Nash is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 15:17 Standaard   #11
Hier gekkeh

Robin's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Grulez Bekijk bericht
Daar komen we waarschijnlijk over 2 maanden achter als er weer iemand begint te 'zeuren'..

Oud 24 januari 2011, 15:18 Standaard   #12
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Nash Bekijk bericht
[...]

Belangrijke mensen . Dacht dat iedereen gelijk stond en iedereen mee mocht denken. Dus alleen actieve posters worden bij de FP betrokken. Goed dat ik dat vanaf nu weet.
Input is altijd welkom natuurlijk, of iemand hier nu voor het eerst komt of al is het van iemand die hier vanaf dag één al heel veel post. Dat er een groepje users is benaderd om feedback te geven op een pagina die nog in ontwikkeling is, lijkt mij geen schande. Als straks de eerste versie online staat wil dat niet zeggen dat feedback van anderen dan niet meer serieus wordt genomen.

Oud 24 januari 2011, 15:23 Standaard   #13
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Over het hele verhaal uit zijn verband trekken gesproken. Jij weet zelf ook wel dat ik niet alle users kan vragen om een frontpage te testen. Verder had ik het 'belangrijke' ook weg moeten laten inderdaad. Ik merk dat dat dus blijkbaar verkeerd opgepakt wordt, want ik bedoelde gewoon dat ik gewoon willekeurig wat mensen uitgenodigd had die toevallig de laatste tijd veel gepost hadden, om hun mening te geven in het beginstadium van de ontwikkeling.

Trouwens, wat voor suggestie heb jij als vervangen voor AT? Alles wat we zullen gebruiken daarvoor gaat natuurlijk veel ruimte innemen, maar hoe kan je zoiets lekker kort en krachtig weergeven, zodat iedereen het begrijpt, maar dat het niet een zin van 10 woorden is

Oud 24 januari 2011, 15:26 Standaard   #14

Oorspronkelijk geplaatst door Clough Bekijk bericht
[...]

Input is altijd welkom natuurlijk, of iemand hier nu voor het eerst komt of al is het van iemand die hier vanaf dag één al heel veel post. Dat er een groepje users is benaderd om feedback te geven op een pagina die nog in ontwikkeling is, lijkt mij geen schande. Als straks de eerste versie online staat wil dat niet zeggen dat feedback van anderen dan niet meer serieus wordt genomen.
Oh prima hoor, maar ik lees nu ineens dat de gang van zaken rondom een FP weer zijn begonnen. Waarom wordt dit niet openbaar gemaakt in een apart topic? Een jaar geleden kwam daar de meeste input uit, en sommige mensen hadden echt enorm toffe ideeen. Waarom wordt dat nu zo strikt en selectief gehouden? Zo zonde he..
Oud 24 januari 2011, 15:27 question   #15
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

Misschien dat je dat AT gebeuren ergens uit kan leggen? Dus bijvoorbeeld in de welkomsmail die mensen krijgen als ze lid worden, of dat je het op een pagina zet waar ze terecht komen na de registratie ofzo?

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 15:29 Standaard   #16
Roem en glorie

[...]

Oh prima hoor, maar ik lees nu ineens dat de gang van zaken rondom een FP weer zijn begonnen. Waarom wordt dit niet openbaar gemaakt in een apart topic? Een jaar geleden kwam daar de meeste input uit, en sommige mensen hadden echt enorm toffe ideeen. Waarom wordt dat nu zo strikt en selectief gehouden? Zo zonde he..
Het is niet dat het met opzet selectief wordt gehouden of onderscheid wordt gemaakt. Maar voor er daadwerkelijk ideeën kunnen worden doorgevoerd, moet er in mijn ogen eerst een basis zijn. De ideeën die toen zijn ingevoerd, voeren nog steeds de boventoon voor de te ontwikkelen frontpage, maar zoals ik net ook al zei, is het onmogelijk om met 100 users 1 site te ontwikkelen. Hoe graag ik en iedereen dat ook zou willen, is dat gewoon niet te doen.

Oud 24 januari 2011, 15:30 Standaard   #17
Kluf

[...]

Met de ideeen van destijds wordt echt zoveel mogelijk gedaan, die zijn niet tevergeefs geopperd. Nu is er meer tijd vrij gemaakt om er ook daadwerkelijk mee aan de slag te gaan en een FP te ontwikkelen.

WZV moet het natuurlijk hebben van al haar users, dus ik kan je zeggen dat feedback van wie dan ook wel serieus genomen zal worden (al kun je natuurlijk nooit iedereen pleasen). Ook wanneer de FP up and running is.

Oud 24 januari 2011, 15:30 Standaard   #18
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door Riro Bekijk bericht
Misschien dat je dat AT gebeuren ergens uit kan leggen? Dus bijvoorbeeld in de welkomsmail die mensen krijgen als ze lid worden, of dat je het op een pagina zet waar ze terecht komen na de registratie ofzo?
Dat kan sowieso wel natuurlijk. Niet veel mensen die die dingen lezen denk ik, maar het is in ieder geval weer een mogelijkheid

Oud 24 januari 2011, 15:31 Standaard   #19
Kluf

Ja, wat Nico zegt dus. .

Oud 24 januari 2011, 15:31 Standaard   #20
rasgroninger

Grulez's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Over het hele verhaal uit zijn verband trekken gesproken. Jij weet zelf ook wel dat ik niet alle users kan vragen om een frontpage te testen. Verder had ik het 'belangrijke' ook weg moeten laten inderdaad. Ik merk dat dat dus blijkbaar verkeerd opgepakt wordt, want ik bedoelde gewoon dat ik gewoon willekeurig wat mensen uitgenodigd had die toevallig de laatste tijd veel gepost hadden, om hun mening te geven in het beginstadium van de ontwikkeling.

Trouwens, wat voor suggestie heb jij als vervangen voor AT? Alles wat we zullen gebruiken daarvoor gaat natuurlijk veel ruimte innemen, maar hoe kan je zoiets lekker kort en krachtig weergeven, zodat iedereen het begrijpt, maar dat het niet een zin van 10 woorden is
Fok heeft het bijvoorbeeld uitgeschreven. Dat is een begin lijkt me.

Als je de test FP gezien hebt, begrijp je heel goed waarom een beperkt aantal mensen is benaderd. Valt nog genoeg te doen

Oud 24 januari 2011, 15:38 thumb up   #21
Roem en glorie

Ja, wat Nico zegt dus. .
Gewoon afgesproken werk om te laten zien dat we met de crew op 1 lijn zitten natuurlijk

Oud 24 januari 2011, 15:39 Standaard   #22

[...]

Het is niet dat het met opzet selectief wordt gehouden of onderscheid wordt gemaakt. Maar voor er daadwerkelijk ideeën kunnen worden doorgevoerd, moet er in mijn ogen eerst een basis zijn. De ideeën die toen zijn ingevoerd, voeren nog steeds de boventoon voor de te ontwikkelen frontpage, maar zoals ik net ook al zei, is het onmogelijk om met 100 users 1 site te ontwikkelen. Hoe graag ik en iedereen dat ook zou willen, is dat gewoon niet te doen.
Maar er valt wel met 100 users te discussieren en brainstormen over de FP. Dan voelt iedereen zich toch betrokken. Daar ontstaat vanzelf een bepaald 'ontwikkelteam' uit en zie je gauw genoeg wie zich allemaal willen inzetten op bepaalde vlakken. Want de een heeft andere kwaliteiten dan de ander. En kwaliteit is er echt enorm veel.

Je wilt toch aan de wensen van users voldoen? Daar kun je beter NU over gaan discussieren, dan dat je hele basis staat. Bespaart je een hoop werk.
Oud 24 januari 2011, 15:39 Standaard   #23
Roem en glorie

[...]

Fok heeft het bijvoorbeeld uitgeschreven. Dat is een begin lijkt me.

Als je de test FP gezien hebt, begrijp je heel goed waarom een beperkt aantal mensen is benaderd. Valt nog genoeg te doen
Inderdaad! Was dat altijd al zo? Of hadden wij het als experienced users gewoon altijd op AT en MyAT?

Oud 24 januari 2011, 15:43 Standaard   #24
Roem en glorie

[...]

Maar er valt wel met 100 users te discussieren en brainstormen over de FP. Dan voelt iedereen zich toch betrokken. Daar ontstaat vanzelf een bepaald 'ontwikkelteam' uit en zie je gauw genoeg wie zich allemaal willen inzetten op bepaalde vlakken. Want de een heeft andere kwaliteiten dan de ander. En kwaliteit is er echt enorm veel.

Je wilt toch aan de wensen van users voldoen? Daar kun je beter NU over gaan discussieren, dan dat je hele basis staat. Bespaart je een hoop werk.
Uhm.. Daar heb ik eigenlijk weinig op in te brengen als dat je eigenlijk wel gelijk hebt

Misschien ligt dat wel een beetje aan mezelf, dat ik gewoon af en toe periodes heb waarin ik iets wil realiseren en dat een oeverloze discussie ergens over niet tot resultaten leidt enzo. Maar je hebt wel helemaal gelijk, misschien moeten we zo'n fp-topic weer leven inblazen en dan kijken hoe we daadwerkelijk iets kunnen realiseren met z'n allen.

Zou jij daar nog deel van uit willen maken om te kijken of we daar iets moois van kunnen maken of ben je er nu al klaar mee, omdat ik het eerst zo heb aangepakt?

Oud 24 januari 2011, 15:45 Standaard   #25
AFCA

Riro's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Maar die discussies zijn er toch geweest? Daarom kun je nu iets proberen op te zetten, een soort basis. Daarna kun je weer verder discussiëren over wat er toegevoegd en weggelaten kan worden. Dit forum is ook eerst door een paar mensen opgezet, en daarna is met alle users gediscussieerd over hoe het beter kon. Je kan niet bij het opzetten al met íedereen gaan werken want dan wil iedereen wat anders.

Riro is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 15:49 Standaard   #26
Kluf

[...]
Uhm.. Daar heb ik eigenlijk weinig op in te brengen als dat je eigenlijk wel gelijk hebt

Misschien ligt dat wel een beetje aan mezelf, dat ik gewoon af en toe periodes heb waarin ik iets wil realiseren en dat een oeverloze discussie ergens over niet tot resultaten leidt enzo. Maar je hebt wel helemaal gelijk, misschien moeten we zo'n fp-topic weer leven inblazen en dan kijken hoe we daadwerkelijk iets kunnen realiseren met z'n allen.

Zou jij daar nog deel van uit willen maken om te kijken of we daar iets moois van kunnen maken of ben je er nu al klaar mee, omdat ik het eerst zo heb aangepakt?
Ik ben het er niet helemaal mee eens hoor.

Natuurlijk is het positief om veel mensen te betrekken bij de ontwikkelingen van de site, want WZV is immers het typische voorbeeld van 'voor en door users', maar feit is wel dat de voortzetting van het maken van een FP alweer even stil lag. Nu is er in ieder geval een basis gelegd en wordt daar op voortgeborduurd. Als je moet wachten op de feedback van té veel users, dan stagneert de boel weer. In mijn ogen is een werkgroepje een goed idee, al begrijp ik best dat het wat lullig overkomt voor hen die nu even buiten de boot vielen. Maar wat betreft dat laatste herhaal ik het standpunt: ook als er straks een eerste versie van de FP staat, blijft input en feedback welkom en zal dat zeker wel serieus genomen worden.

Oud 24 januari 2011, 15:49 thumb up   #27
Kluf

Oorspronkelijk geplaatst door Riro Bekijk bericht
[...]
Maar die discussies zijn er toch geweest? Daarom kun je nu iets proberen op te zetten, een soort basis. Daarna kun je weer verder discussiëren over wat er toegevoegd en weggelaten kan worden. Dit forum is ook eerst door een paar mensen opgezet, en daarna is met alle users gediscussieerd over hoe het beter kon. Je kan niet bij het opzetten al met íedereen gaan werken want dan wil iedereen wat anders.
Precies.

Oud 24 januari 2011, 16:06 big smile   #28
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Tot nu toe blijft het wel al geruime tijd bij veel woorden en weinig daden.

Naar mijn mening had die FP er moeten komen in de tijd dat het forum ook nog echt actief was, toen hadden we daar gelijk op mee kunnen liften.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 16:13 Standaard   #29
Kluf

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, Kopbal. Wij erkennen ook wel dat bepaalde zaken sneller opgepikt hadden moeten worden, maar het ontbreekt simpelweg aan genoeg technische mankracht/vrije tijd/tijd die vrij gemaakt is.

Oud 24 januari 2011, 16:22 smile   #30
...

Kopbal's Voetbal Forum schermafbeelding

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, Kopbal. Wij erkennen ook wel dat bepaalde zaken sneller opgepikt hadden moeten worden, maar het ontbreekt simpelweg aan genoeg technische mankracht/vrije tijd/tijd die vrij gemaakt is.
Dat is verder mijn punt ook niet en snap ik volkomen. Maar had dat toen ook aangegeven.
Volgens mij zitten we nu over exact dezelfde plannen te ouwehoeren als een jaar geleden namelijk.

“Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.”
Kopbal is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 16:24 Standaard   #31
Kluf

De plannen van vorig jaar zijn inderdaad niet vergeten of verdwenen. Die kunnen dus prima alsnog ingepast worden, .

Oud 24 januari 2011, 16:25 big smile   #32
Breuer in Oranje

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]
Dat is verder mijn punt ook niet en snap ik volkomen. Maar had dat toen ook aangegeven.
Volgens mij zitten we nu over exact dezelfde plannen te ouwehoeren als een jaar geleden namelijk.
Inderdaad.

Oud 24 januari 2011, 16:34 thumb up   #33

DurQ's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Ik post hier best wel veel, maar ik zit ook niet in het FP panel.

Maargoed, ik ben dan ook totaal niet serieus te nemen

Oud 24 januari 2011, 16:38 Standaard   #34
Redelijk gek dacht ik zo

Elwood1988's Voetbal Forum schermafbeelding

Volgens mij waren ook alleen de mensen gepm'ed die toen al in het FP gedeelte hadden gepost. Ik ben hier ook niet zovaak maar kreeg wel een PM.
Elwood1988 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 16:42 Standaard   #35
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht
[...]
Met het verschil dat er nu in ieder geval al een basis is neergezet. Toen waren het plannen en werd er nog niets gerealiseerd.

Oud 24 januari 2011, 16:50 Standaard   #36
It's Toby Homie

vinnie06's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Met het verschil dat er nu in ieder geval al een basis is neergezet. Toen waren het plannen en werd er nog niets gerealiseerd.
Betekent dat dat er zeer binnenkort deze ergens te zien is voor leden met bijbehorende topics?

Oud 24 januari 2011, 16:52 Standaard   #37

Wordt er al gesproken over wie de invulling op z'n rekening neemt? Dat er regelmatige verversing plaatsvindt? Of iemand die verantwoordelijk is voor de FP nu/straks?

Oud 24 januari 2011, 16:59 Standaard   #38
Roem en glorie

Oorspronkelijk geplaatst door vinnie06 Bekijk bericht
[...]

Betekent dat dat er zeer binnenkort deze ergens te zien is voor leden met bijbehorende topics?
Ja, wat de bedoeling was, was een basis neerzetten. Daar is nu feedback gekomen van een aantal users die ik daarvoor gevraagd hebt. Als dat weer verder uitgewerkt is, wil ik met de rest van het forum bespreken wat de exacte invulling moet worden en of die nog feedback hebben. Maar verwacht het niet binnen een week ofzo, het ligt er allemaal een beetje aan wanneer ik er tijd voor heb.

Oorspronkelijk geplaatst door DurQ Bekijk bericht
Wordt er al gesproken over wie de invulling op z'n rekening neemt? Dat er regelmatige verversing plaatsvindt? Of iemand die verantwoordelijk is voor de FP nu/straks?
Nee, niet direct. Het idee is dat deze door de users aangeleverd zullen worden, maar er is nog niet direct een lijst met wie wat aan gaat leveren. In principe kan iedereen ook wat aanleveren en als het heel actueel is, dan moet het er natuurlijk wel snel op, maar anders is het een beetje te verdelen natuurlijk.

Oud 24 januari 2011, 17:24 Standaard   #39
SCH

SCH's Voetbal Forum schermafbeelding

Matig hoor. Iedere plek waar mensen zo iedere dag even komen is toch een kliek? maar dat betekent niet dat er geen nieuwe mensen welkom zijn ofzo, in tegendeel. Je komt er of je komt er niet maar om er nou zo over te gaan zeiken, vind ik erg matig en meteen wel een van de nadelen van dit forum.
Er zijn nou eenmaal topicreeksen die altijd doorgaan omdat een paar mensen de continuiteit vasthouden, dat zou je ook kunnen waarderen in plaats van het een kliek te noemen.

Oud 24 januari 2011, 17:24 Standaard   #40

Ik vraag dat omdat je in mijn ogen beter nu vantevoren een organisatie structuur kan aanbrengen voor de FP. Dat werkt het best in mijn ogen.

Oud 24 januari 2011, 17:25 Standaard   #41
SCH

Ik word CEO, de rest moet nog ingevuld worden

Oud 24 januari 2011, 17:30 Standaard   #42
Roem en glorie

Ik vraag dat omdat je in mijn ogen beter nu vantevoren een organisatie structuur kan aanbrengen voor de FP. Dat werkt het best in mijn ogen.
Nou, het is lastig omdat iedereen zijn input kan geven. Ik denk niet dat je kan verwachten dat er een user elke week een stukje moet aanleveren. Het blijft natuurlijk iets vrijblijvends.

Natuurlijk moeten we wel zorgen dat er iets blijft gebeuren op de frontpage. Dat valt natuurlijk wel te bespreken. Zoals dat we regelmatig een invulling geven over de onderschriftcompetitie bijvoorbeeld.

Oud 24 januari 2011, 17:35 Standaard   #43
SCH

[...]
Ik denk niet dat je kan verwachten dat er een user elke week een stukje moet aanleveren. Het blijft natuurlijk iets vrijblijvends.
Vind ik wel, daar kun je toch prima afspraken over maken? Ook bij vrijwilligerswerk kun je afspraken maken en verantwoordelijkheid aangaan. Je moet het juist niet al te vrijblijvend maken, want dan kun je geen continuiteit en kwaliteit garanderen. Ik heb 2,5 jaar wekelijks een columnpje geschreven voor de Heerenveenfansite, methodmich heeft het heel lang voor FOK! gedaan, juist door de regelmaat is het ook prettig werken en weet iedereen waar ie aan toe is. Ik zou daar wel op aansturen, in ieder geval voor een aantal rubrieken.

Oud 24 januari 2011, 17:36 Standaard   #44
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Bjoro en ik hebben het ook nog eens een tijdje gedaan, dat kan makkelijk inderdaad .

Oud 24 januari 2011, 17:37 Standaard   #45
SCH

Yep, je kunt het ook om de week doen ofzo, maar vrijblijvendheid wordt al snel niks. Zeker met die jonge labbezakken hier, die moet je juist wat verantwoordelijkheidsgevoel en discipline bij brengen. Three strikes you're out en zo

Oud 24 januari 2011, 17:38 Standaard   #46
Kluf

Kan beide natuurlijk. Zo zal ik zelf sowieso met regelmaat een stukje aanleveren. Je kan natuurlijk prima een aantal users vast iets laten bijdragen en verder vrijblijvende bijdrages door een vast panel laten beoordelen en dan (al dan niet) plaatsen.

Oud 24 januari 2011, 17:40 Standaard   #47
It's Toby Homie

vinnie06's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door SCH Bekijk bericht
[...]

Vind ik wel, daar kun je toch prima afspraken over maken? Ook bij vrijwilligerswerk kun je afspraken maken en verantwoordelijkheid aangaan. Je moet het juist niet al te vrijblijvend maken, want dan kun je geen continuiteit en kwaliteit garanderen. Ik heb 2,5 jaar wekelijks een columnpje geschreven voor de Heerenveenfansite, methodmich heeft het heel lang voor FOK! gedaan, juist door de regelmaat is het ook prettig werken en weet iedereen waar ie aan toe is. Ik zou daar wel op aansturen, in ieder geval voor een aantal rubrieken.
zeker mee eens

Oud 24 januari 2011, 17:45 rainbow   #48
SCH

Er moet natuurlijk ook een homogedeelte komen

Oud 24 januari 2011, 17:51 Standaard   #49

Isiolo's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]
Nou, het is lastig omdat iedereen zijn input kan geven. Ik denk niet dat je kan verwachten dat er een user elke week een stukje moet aanleveren. Het blijft natuurlijk iets vrijblijvends.
.

Ik heb een tijd voor fok stukjes geschreven omdat ik toen naar elke wedstrijd van Oranje ging. Was wel leuk overigens alleen vol met spelfoudten
Isiolo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2011, 17:56 Standaard   #50

Lamzak's Voetbal Forum schermafbeelding

SCH

Jij bent de grootste wegjager met beschouw samen. In dat onderschriften topic

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site