|
|
#1 |
|
Weet niet of het al aan de orde is geweest of dat er een banner topic is
Maar die banner met Het Uitgestelde Orgasme - voor een langer uithoudingsvermogen in bed Daar word ik dus nu de hele dag over uitgelachen door de collega's __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lijkt wel of die banner er in gebakken is.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hij heet Orgasme Onder Controle, lees ik nu.
Is het een persoonlijk dingetje van Nico ofzo? __________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Het is nu wachten op een screen van die mail
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
wat bedoel je den?
__________________ No Homo |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Scherp SCH, het viel mij ook al op
Mijn trucje is even aan jou denken.
__________________ In Kenny we trust..! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hey SCH, Ik zeikte er al over in een Ajax gedeelte, Ik vroeg mij af of mijn vrouw het nu echt zat is dat ik niet "ken komme" en ze jullie hulp heeft ingeschakeld....
Maar goed jouw wederhelft baalt dus ook van jouw performance...... __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bij mij is meer het probleem dat ik er geen controle over heb. Tijdens het ontbijt, bij het krantlezen, bij Heerenveen - Excelsior. op de fiets, bij het sneeuwpop maken: hoppa, telkens maar weer spuiten. Best lastig.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
You're a horny mofo aren't ya?
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Laten we het er op houden dat het weer wat geld oplevert. Maar hij is over 5 uur weg
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Is er vaak op geklikt Nico
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ik heb die banner nog nooit gezien
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
en wat levert het op?
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
15 euro's. Daar is het niet per klik, maar voor een week.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Volgende week 1 van een homo site, is een leuke banjer geworden
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nou daar kun je het voor doen.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
ook weer voor 15 e ?
|
|
|
|
|
|
#20 | |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tja, als daar elke week voor dat geld een banner staat, dan is dat wel de hosting die eruit is.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
(vind ik) __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Dat is niet ons probleem, maar dat van de adverteerder. Maar als wij er over praten lijkt het iig te werken
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nou, ik geef toch aan dat ik dat soort banners niet echt verwacht op dit voetbalforum.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Die zullen er vast zijn ja. Maar daar heb ik niet heel veel over te zeggen.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hoe werkt dat dan? Je hebt geen invloed op het soort banners? Het kan dus van alles zijn?
|
|
|
|
|
|
#28 | |
![]() Zal er voortaan op letten als het echt aanstootgevend is volgens jullie.. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Is goed, ik werd er tot nu toe tweer keer op aangesproken, zelf vallen die dingen me nooit zo op.
Ik vind die banner met Utrecht shirtjes ook behoorlijk aanstootgevend trouwens
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bovenaan de gevulde boxershorts van Subside, onderaan de orgasme-uitstel-ad. Ze targeten wel héél erg op SCH.
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
Ik ben volgens Nico de ijkfiguur van WZV
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Eikfiguur, dat zal best ja.
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hij is weg.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sorry thieske.. Had je nog tips nodig?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Na 7 januari kun je aan Riro vragen of het werkt..
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Uitgesteld Orgasme
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |