|
|
#1 |
|
Verder
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik kan ook gewoon backspacen Sandman?
In Firefox. __________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
I got 99 problems but a bitch aint one.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Backspace zonder problemen!
__________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hij is hier nu weer erg sloom
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Het is ook wanneer ik op de gewone back knop druk. Nieuwste IE btw.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
In Chrome ook geen last van, D_S. Browser dingetje, vrees ik voor je.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Gek toch? __________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Smijt ff alles eruit, dus bij je Internet opties alle gegevens wissen, tis even kloten omdat je historie/geschiedenis weg is maar mogelijkerwijs is dat em.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Momenteel staan er ook geen google ads op de pagina. Alleen google analytics, verder is het de banner van subside bovenaan en die anderste is van adverteerdirect.
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Goed bezig Nico, tijd van gasten staat nu goed. Kan er trouwens ook iets aan dat PM systeem gedaan worden, dat je niet 3 van die berichten krijgt.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
De Google code zit er nog wel in, die zorgt volgens mij ook voor de enorme wit ruimte onder de banner onderaan.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Enige irritante vind ik persoonlijk topics die ineens spoorloos verdwijnen nadat ze vol zijn, verder geen last van traagheid etc.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Volgens mij is die bug opgelost
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Had ik in dit topic al aangegeven dat fuckbuddy een schouderklopje verdient ?
En Nico en .... en .... en alle anderen natuurlijk, die keihard hun vrije tijd opgeven zodat wij onbeperkt kunnen zeiken en klagen ! __________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wat heeft fuckbuddy gedaan?
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Belangrijkere vraag is "Wat gaat Fuckbuddy doen ?".
Zie vorige topic
__________________ 'Zo gewoon en toch zo bijzonder, Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005 |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Als je je abonneert op een topic kunnen die 2 tussenschermen dan weg? Ik neem aan dat echt niemand een e-mail wil ontvangen als er gepost is in het topic
__________________ Verstuurd vanaf mijn FrituurPan |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Huh ik heb het thuis dus ook
.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
#21 |
|
Toch zie ik het totaal aan posts oplopen en dan ook weer aflopen, nog immer.
__________________ O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon? Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mamma, innamorato son! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
De lijst kan wel gepost worden denk, maar die updates dat wordt moeilijk
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Als ik op de hoofdpagina bij Archief Derde Helft op de link naar WZV SC #625 klik, kom ik op pagina 5 van WZV SC #620 terecht?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Dat is dus het probleem dat ik dacht op telossen door alle Posts van het voetbalerchied te kopiëren naar een ander voetbalarchief..
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Maar dat heeft niet geholpen dus?
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Oh, dat is ook niet handig. Had je nog wel een backup van de posts gemaakt voordat je het probeerde?
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Het was weer zo ver met database errors, of is dat inmiddels al geen nieuws meer?
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Sja, het moeilijke is in deze dat het dus niet dagelijks voorkomt... Het leek afgelopen weekend t/m gisteren goed te gaan en opeens pats weer gebeurd dus.
Het enige dat mij opvalt is dat het dit keer veel minder lang duurde, klopt dat? __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
klopt, maar toevallig was ik wakker en heb ik de server gereboot.. Dus was het korter.
Laatst gewijzigd door Nico; 22 december 2010 om 08:39 |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Multiquote werkt niet? Of ligt dat aan mij
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
test
Werkt prima __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dan zal het wel aan IE liggen
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Denk eerder aan jouw PC, ik heb er eigenlijk nog nooit last van gehad...
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ja Riro heeft gelijk, via Snel Reageren lukt het wel....
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Klopt idd, ik deed het anders, maar zo zie je maar, ook hier heb ik de oplossing alweer voor gevonden.
Graag gedaan Jasper! __________________ De Oekraïense journalisten wilden weten hoe het toch kwam dat Nederland tegenwoordig geen Europa Cups meer wint. Het antwoord van trainer Gertjan Verbeek was duidelijk, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Wij hebben geen zwart geld." |
|
|
|
|
|
|
#47 |
![]() Iemand die hier Wij Zijn Voetbal van kan sjoppen? __________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
||
|
|
|
|
|
#49 | |
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Haters
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meld hier je problemen #6
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|