![]() |
|
Nieuw wachtwoord aanvragen | ||||||
|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Zoals het was, was het prima toch?
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ajoh ik vind het allemaal best.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
alweer het 5e deel van dit mooie topic
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
wat betreft de statistieken (post count): Er is iets misgegaan tijdens het (opnieuw) archiveren, waardoor dat vreemde aantal nummer posts is ontstaan. Zitten momenteel naar een oplossing te zoeken.
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ik snap het nut van die Archieven ook niet helemaal. Op Fok zakt alles ook gewoon naar beneden, dat vind ik prima werken.
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Op Fok komt een topic met een slotje meteen onderaan de lijst te staan. Dat was hier blijkbaar lastig te realiseren en toen is het archief er gekomen. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Of zijn de posts ook verdwenen?
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
er is iig een backup
. Ze zitten iig nog ergens in het systeem.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Als ze maar terug zijn voor we bij de 1.000.000 posts zijn.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
De zoekfunctie op de mobiele versie zou nog wel wat verbeterd mogen worden.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kreeg net ook wat Dberrors door. Ik weet ook niet waar hij nu weer allemaal mee bezig is op dit tijdstip
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
__________________ Disclaimer: Alle gepubliceerde tekst bevat bewuste spelfouten. U hoeft niet te reageren. Voelt U deze aandrang wel, ga dan eerst na of U 1. de grap wel heeft begrepen, 2. de context wel kent of 3. een obsessievelijke neiging tot terechtwijzen heeft, eer U reageert. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Vandaag toch voor de zoveelste keer (alweer een keer of vijf, volgens mij) dat WZV het rond de klok van 12/1/2 niet doet. De homepage doet het gewoon, myAT ook, maar als je op topics klikt loopt het dood.
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat dus.
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hier ook het geval gisteravond na middernacht.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Het leek nu ook langer te duren dan de vorige keren. Ik heb minstens een half uur geen topic geopend kunnen krijgen.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ik heb even wat taken die gepland stonden voor rond mindernacht en die veel tijd in beslag zouden nemen, verplaatst naar een uurtje of 4.
Kijken of ik op die manier het probleem eruit kan filteren. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
WZV SC 557: Wat een zooitje zeg. Blijft bij mij de hele tijd dikgedrukt in MyAT staan, ondanks dat ik nu al 4x op pagina 7 ben geweest..
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Heb ik ook wel eens. Niet optimaal maar ik laat het meestal maar gaan, je kan het ook uit je MyAt verwijderen..
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vandaag/net precies weer hetzelfde...
__________________ Like David Carradine, they can go f**k themselves and just die |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hier ook
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ja iedereen had daar last van. Paar uur lang geen posts op het forum
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vorige week ook op zondag de vroege morgen.. Dan zit er in ieder geval regelmaat in
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ik vond het wel een beetje raar. Alles doet het, behalve de topics zelf.
__________________ There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Loves C, R en M
|
Nope - die mis ik ook. Ik ging speciaal naar dit subforum om dit ook te vragen
__________________ "Niemand weet het, en zy die beweren het te weten, zyn 't onderling niet eens." |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Wordt dat met die postaantallen nog gefixt?
We zitten onderhand wel aan het miljoen |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Misschien dat er al eens over is gesproken, maar kon het niet vinden, maar... kunnen de sommige verdwenen topics nog terug worden gehaald of zijn die voorgoed verdwenen? Bijvoorbeeld de bekerwedstrijd Feyenoord - Twente van vorig jaar is niet terug te vinden, net als de Feijenoord topics 1 t/m 28.
Of ik kan niet zoeken.
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Raar dat ik hier nog niet gepost had..
|
|
|
|
|
|
|
#34 | ||||
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|||||
|
|
|
|
|
#35 |
|
3e Helft knopje maar terug gezet
![]() Was dat nou gewoon direct naar het 3e helft overzicht of was het een AT zoals ik er nu van gemaakt heb?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ah.. vandaar dattie zo groot werd
![]() Maar boven en onder zou gelijk moeten zijn, was alleen door wat testen iets veranderd, maar zal wel zo blijven
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nu klopt de uitlijning niet meer. Als ik een pb heb, dan komt er een extra regel.
__________________ FEYENOORD ROTTERDAM "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense." "A mile of roads leads nowhere, a mile of runway leads everywhere." "Vaak behelst voetbal niet meer dan samen een grote pils drinken en roepen dat het weer nergens op lijkt vandaag." |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dat klopt, dat had ik zo geregeld.
Past allemaal niet meer op 1 regel namelijk, dus ik moet het wel ergens laten. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ik ook..
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Komen nu steeds meer mensen die een error krijgen.
Ik ga zo maar even de server een reboot geven. __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nergens last van
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Als ik post wordt ik niet meer doorgestuurd maar moet ik zelf refreshen.
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ik zag wel jouw naam voorbij komen bij 1 van de errors die ik doorkreeg. Server is inmiddels opnieuw opgestart.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
wordt ik
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Sorry, tentamen Nederlands hebt ik pas volgende week
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik heb perongeluk mijn lettertype ergens kleiner gemaakt, maar ik weet totaal niet waar ik het weer kan veranderen. Iemand?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
ctrl ingedrukt houden en omhoog scrollen.
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Meld hier je problemen #5: Gezocht, archief.
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
|