|
|
#1 |
|
...en dan bestaat dit forum een jaar. Naja, WZV niet precies natuurlijk, maar dan zijn wel wel precies één jaar los van FOK!.
Gaat er nog wat speciaals gebeuren? Ik zeg prijzen, prijzen, mensen! Laatst gewijzigd door Nico; 22 september 2010 om 00:04 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ik zeg 1jaarsmeet.
__________________ Work hard, earn less. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sowieso hebben we deze natuurlijk: Prijsvraag Nieuw Amsterdam: Win 'Hard Gras #73'
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
.Eerste keer dat een forum zich zo succesvol afsplitst van Fok? 1 jaar al, geweldig .
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ik denk dat die opmerking ook voor een deel aan het succes heeft bijgedragen.
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
FOK
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Laten we voor de gein ons allemaal opnieuw aanmelden @ Fok! en daar een dag lang doen alsof we @ WZV zijn. Dus niet Fok! gaan zitten irriteren, maar gewoon daar een dag ons dagelijks geouwehoer doen in VBL.
![]() Aanmelden met je forumnick + WZV erachten. ![]() *AanvoerderWZV meldt*
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ik neem aan dat zowel Raymania als Nico gaan trakteren.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Doe ik niet aan mee
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
#13 | |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Natuurlijk gaat Nico trakteren, hoort erbij hé!
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nico denkt:"Na een jaar heb ik ook wel vakantie verdiend" en gooit het forum vervolgens voor een week dicht.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sowieso schijn jij nogal problemen te hebben met het weggeven van bier...
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dat is ook nog wel grappig eigenlijk
![]() Maar ook wel een beetje faal en onnodig tegelijk
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Dan moest je maar niet meer wedden.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ah, die roerige septemberdag
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Riro had er toch nog screenshots van? Opdat wij niet vergeten?
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Het is wel jouw schuld dat we nu hier zitten.
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
VBL / [EL] AFC Ajax - FC Timisoara [17-09-09, RTL7, 19:00]
Zomaar een topic, toen de bom nog niet gebarsten was. Zo vrolijk en onschuldig postten we toen nog... |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bevalt me prima zo. Op fok zat je toch alleen maar kansloze topics naast het voetbal te lezen. Hier bijna niet. Scheelt een hoop tijd.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | ||
__________________ Real Madrid CF | Rayo Vallecano de Madrid | Getafe CF | Liverpool FC |
|||
|
|
|
|
|
#26 | |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Op Fok! zaten een hoop users waar je alleen maar gek van werd, een overdaad aan kinderachtige, nutteloze posts en topics waar ik m'n hond nog vanaf zou schoppen.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
.
|
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ik zat laatst weer een keer te lurken daar. Nu post ik ook niet altijd op een hoog niveau, verre van dat, maar het niveau is nu echt om te janken.
__________________ “Hoort u dat? … Inderdaad, u hoort niks! Wat is het toch jammer dat hier in de Arena niet kan wat bij Feyenoord wel mogelijk is: dat het publiek als één man achter de ploeg gaat staan als die het moeilijk heeft. Blijkbaar kan dat alleen in Rotterdam.” |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ik moet zeggen dat ik hartstikke blij ben met dit forum. Heerlijk. Lekkere, frisse start met een hoog gehalte aan kwaliteitsusers (op de 5 users na die op mijn ignore list staan).
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
DIKKEEEHHHHHHHH OOSTBLOKKER. __________________ Work hard, earn less. |
||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Wat nog niet is, kan nog komen.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Op de meet had Aanvoerder ook z'n ignorefunctie aangezet, oordopjes van ze Iphone in en lekker gaan zitten slapen
|
|
|
|
|
|
#35 |
__________________ 2e rings user. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
deze post is zeker het hoogtepunt
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Palmboom en Robbie die om Riro vechten
Dat is mijn hoogtepunt
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Robbie mag haar hebben.
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ik kan de "wij zijn solidair met Ray" brief nog wel een keer plaatsen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
ik heb nog nooit zo'n brief gezien
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
Nog altijd .
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Volgens mij heeft alleen de crew van Fok die gelezen.
__________________ [Scorpie] en Prosac heeft altijd gelijk. http://prosac.official.fm/ http://soundcloud.com/kweeb |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
__________________ Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ik post hier. Derhalve: WZV > FOK.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
![]() |
![]() |