|
|
#1 |
|
Opgelost
-V handtekening class smallfont meegeven of een aparte class aanmaken. -V PI in de post achter de datum zetten. Scheelt ruimte in de post -V Dat blaadjes-icoontje weg bij meerdere vagina's in de AT.-V TT net zoveel tekens kunnen bevatten als op vblforum -V Extra witregel voor de signature begint -V In de advanced texteditor zie je een image in het veld waar je typt als je een post quote met een image er in. -V Posts(count?) en subforum toevoegen in MyAT -V Alle topics in de AT op 1 pagina (forum index is 100 topics prima). -V Quoten uit gesloten topics. -V [img=200x200] mogelijk toevoegen. Lastig omdat vBulletin maar 1 variable pikt per code. Opgelost met [img=200|200] -V [img=200x200] bij snelreageren worden speciale tekens verneukt -V facepalmsmilie (credits to cerror voor het maken) Code:
:|W -V NewReply-venster steekt uit / is te breed -V Net als MyAT en New Post ook een lijst met Nieuwe Topics. Work in Progress -X Omzetten van WZV url's naar VBL url's voor doorlinken op google -X updaten van forumsoftware naar laatste versie. Duurt wat langer vanwege alle custom code. -X links openen in nieuw venster. To Do -X Tijd en datum in quotes --- Lastig, omdat de tijd van posten niet meegenomen wordt bij quotes, dit zal dmv een hack moeten gebeuren in de php -X 2 quoteknopjes onderzoeken. Werking is niet altijd perfect -X Filters werken niet naar behoren. Toont niet alle onderdelen, extra filter kan niet uitgevinkt en in adminpanel kunnen geen filters meer gemaakt worden. -X Om geselecteerde tekst [img] tags zetten -X Vage probleem dat sommige browser de abonneer-knop niet toont -X Topics toevoegen aan MyAT minder stappen (direct abonneren, zonder vragen) -X Archief doet raar bij het klikken op lastpost, kom je soms in compleet ander topic terecht (werk in archief algemeen wel goed!) -X PI's compacter indelen -X Sigs beter limiteren -X Ruimte onderin de pagina's beter indelen -X quoten van een bericht waarin meerdere berichten worden gequote. -X abonneren op topics in de mobiele versie. -X uitlijning MyAT scheelt een paar pixels (http://img.photobucket.com/albums/v7...ntitled-12.jpg) Overig - Topictitels met accenten aanpassen (René vd Gijp bijv) Voor de modjes als men er 1 tegenkomt. - Nieuwe (extra) layouts - Andere opmaak posts - Frontpage Mocht je nog wat missen in de lijst, roep even. Ik ben de laatste suggestie en probleem-topics doorlopen en kwam tot deze lijst. Laatst gewijzigd door Nico; 24 augustus 2010 om 10:33 __________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nico is koning.
__________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nogmaals, zou het net als sjimmie erg zonde vinden als het forum smaller wordt.
Deze breedte is erg fijn juist. __________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Maar bedoelen jullie de ruimte die een post inneemt qua hoogte of de breedte. Want de breedte maakt me niet uit. Eén simpele regel neemt alleen al erg veel ruimte in.
Laatst gewijzigd door Grulez; 19 augustus 2010 om 11:14 __________________ .woorden binnen niks, eenden leggen de aaier. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Abonneren op discussies gaat nog niet via de mobiele site dus TVP.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
__________________ [AFCA] [THFC]
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sigs limiteren to 4 regels mag van mij ook op de lijst, dat scheelt ook al iets in de hoogte van posts bij sommige users. Verder eens met Grules dat er wel wat minder loze ruimte onder posts mag, net als helemaal onderaan de pagina:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
__________________ Bier & voetbal is een mooi huwelijk, dat men niet uit elkaar moet halen! |
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
-permalink weg.
-quoten van een bericht waarin meerdere berichten worden gequote. __________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ligt het trouwens aan mij of is de header breder dan de zwarte balk? De grijze omlijning lijkt uit te steken.
__________________ Het beste met je voor is soms slecht te verwoorden |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Abonnement voor de frontpage-ontwikkeling.
__________________ AFCA | Celtic | Nottingham Forest Breach luistert >>>> http://www.last.fm/user/Breach20 <<<< |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Komt omdat de zwarte balk een witte omlijning heeft.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ben vooral benieuwd naar de nieuwe layouts
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
__________________ The holographic universe proves that the physical world we believe is real is in fact an illusion. Energy fields are decoded by our brains into a 3D picture, to give the illusion of a physical world.. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
dat was zijn broertje
__________________ RayMania: Maar heel irritant gedrag inderdaad. Vrij arrogant, "ik ben de beste", dat idee. Altijd over jezelf hebben, jouw manier van dingen doen is de beste. Niet echt mijn type mensen. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mag de hotkey van alt + M of alt +shift + M naar je MyAT ook in het lijstje? Die mis ik wel eigenlijk.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Volgens mij kan ik die snel wel ff fixen
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Als het goed is moet het nu werken met alt+M
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Top! In Explorer selecteert-ie de link wel, maar voert het niet uit. Zou dat kunnen of wordt dat lastiger? Ik zal thuis kijken met chrome.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
![]() edit: Windows users can navigate with the accesskey feature by typing ALT+Accesskey. On the Mac, you would use CTRL+Accesskey (not COMMAND+Accesskey, which can produce undesired effects). Internet Explorer users may also need to hit the “enter” key to activate a link.
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Meh, pruts-explorer. Het werkt dan alleen rechtstreeks bij buttons en niet bij gewone links.
Maar goed, thuis werkt het dan gewoon, bedankt! |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
Scheelt weer scrollen!
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
'New Topics' toegevoegd!
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
En nu ik toch bezig ben met 'zeiken': de uitlijning van MyAT klopt niet:
![]() Links AT, rechts MyAT. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
scherp.. zet m erbij
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Scherp! RomPomPom kan er niets aan doen dat het een paar pixels scheelt!
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ook mobiel zie ik. Top
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
De quote-tags [quote] en [/q] werken niet met elkaar en bij [q] kun je geen extra waarde opgeven van wie de quote is. Misschien een ideetje om dat te regelen?
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Waar krijg je dat, want die zie ik dan weer niet!
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
MyAT ook, zowel in explorer als in chrome.
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kan er de optie 'weergeven op 1 pagina' bijkomen?
En waarom zie ik geen emoticons als ik bij reactie op meer opties klik??? __________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Die optie mis ik ook.
__________________ Italië is een prachtig bewijs van de stelling dat een land de vorm van een laars kan hebben. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
En mijn 2e opmerking, kan het nog steeds niet vinden
__________________ "Mijn Heracles moment is dat ik de rook van de verse Caballero sigaret van mijn vader, in zijn Vauxhall Cresta, ruik op het moment dat we naar een thuiswedstrijd van Heracles onderweg zijn." |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
De link Voetbal onderaan de pagina linkt nog naar het subforum ipv de Voetbal AT, da's wel een beetje verwarrend aangezien ze dezelfde naam hebben.
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
True, die was ik vergeten
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Waarom is er bij de berichtpictogrammen de optie geen pictogram als er toch een
__________________ "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by" (Douglas Adams) "You see, madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little push!" (The Joker) !!!Serie A-toto 2010/2011-winnaar!!! |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Suggesties
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|