Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum  
Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen
Nieuw wachtwoord aanvragen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 5 juli 2010, 11:43 Standaard   #51
AFCA

Da_Sandman's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Nico Bekijk bericht
En het wordt verdomd lastig moderaten als je bij elke post moet gaan afwegen of het misschien wel een troll is, of dat de user die echt zo meent, maar dat de mening wat afwijkt van de rest.
Tja. Dat is dus de ellende omdat de betreffende users dat ook dondersgoed snappen.

(Verdwijnt na registratie)
Oud 5 juli 2010, 11:44 Standaard   #52
Dnarbys

Sybrand's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sandman Bekijk bericht
[...]

Een mening die regelmatig gewoon bedoeld is als troll. Dan moet die post toch aangepakt worden ?

Daarbij hou ik bij het reageren toch verdomde weinig rekening met lezers.
Misschien hou jij geen rekening met andere lezers, maar als je er niet serieus op in kúnt gaan (omdat je het als troll ziet), laat het dan gewoon. of op de man spelen nodigt niet bepaald uit tot een fatsoenlijke discussie.

Zo lang Koekebakker niet op de man speelt, vind ik dat je er gewoon mee moet kunnen discussiëren. En als ik denk dat ie aan het trollen is, dan reageer ik die keer niet op hem.
Sybrand is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2010, 11:44 Standaard   #53
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
[...]

Ik vind in discussies en het gebruiken van kneus, sukkeltje en jij dit of jij dat veel irritanter in discussies om te lezen en te volgen, dan een post met een afwijkende mening.
Tja. Dat heb ik dus niet bij afwijkende posts waarvan ik zeker weet dat het een troll is.

Oud 5 juli 2010, 11:44 Standaard   #54
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Sybrand Bekijk bericht
[...]Misschien hou jij geen rekening met andere lezers, maar als je er niet serieus op in kúnt gaan (omdat je het als troll ziet), laat het dan gewoon. of op de man spelen nodigt niet bepaald uit tot een fatsoenlijke discussie.

Zo lang Koekebakker niet op de man speelt, vind ik dat je er gewoon mee moet kunnen discussiëren. En als ik denk dat ie aan het trollen is, dan reageer ik die keer niet op hem.
Nee, die trollende start van de discussie nodigt uit voor een fatsoenlijke discussie .

Oud 5 juli 2010, 11:46 Standaard   #55
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Tja. Dat is dus de ellende omdat de betreffende users dat ook dondersgoed snappen.
Dat is ook zo. Maar we willen hier wel een forum zijn, waar gediscussieerd kan worden.
Als je er zomaar mensen uit gaat gooien omdat je denkt dat het een troll is, dan ben je ook niet goed bezig.

Dan moeten andere users daar toch blijkbaar op een andere manier mee om moeten gaan. Een troll is een troll omdat hij daar reacties mee wil uitlokken, daar ligt het plezier voor die mensen.

Oud 5 juli 2010, 11:47 Standaard   #56
Dnarbys

Sybrand's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Nee, die trollende start van de discussie nodigt uit voor een fatsoenlijke discussie .
Tja, dat zeg ik. Als jij zo zeker weet dat het een troll is, reageer dan niet. Laat anderen, die er wel een leuke discussie in zien, er op reageren.
Sybrand is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2010, 11:47 Standaard   #57
AFCA

[...]

Dat is ook zo. Maar we willen hier wel een forum zijn, waar gediscussieerd kan worden.
Als je er zomaar mensen uit gaat gooien omdat je denkt dat het een troll is, dan ben je ook niet goed bezig.

Dan moeten andere users daar toch blijkbaar op een andere manier mee om moeten gaan. Een troll is een troll omdat hij daar reacties mee wil uitlokken, daar ligt het plezier voor die mensen.
Je moet ze ook niet direct bannen ofzo, maar er zou vind ik (vond ik op Fok! ook altijd) meer op gelet moeten worden. Kijk eens naar een zwik rellen van daar en ook van hier. Hoe zijn die gestart? Vrijwel allemaal met trolls.

Oud 5 juli 2010, 11:49 Standaard   #58
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Sybrand Bekijk bericht
[...]Tja, dat zeg ik. Als jij zo zeker weet dat het een troll is, reageer dan niet. Laat anderen, die er wel een leuke discussie in zien, er op reageren.
Mwah. Ik hou er niet van om mijn mond te houden. IRL niet, hier niet. Dus ga ik er op in. Misschien zwak van mij, maar soit .

Oud 5 juli 2010, 11:49 Standaard   #59
Roem en glorie

Nico's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Je moet ze ook niet direct bannen ofzo, maar er zou vind ik (vond ik op Fok! ook altijd) meer op gelet moeten worden. Kijk eens naar een zwik rellen van daar en ook van hier. Hoe zijn die gestart? Vrijwel allemaal met trolls.
Maar andere mensen die misschien niet duidelijk zien dat het trolls zijn, stoot dat weer tegen het hoofd. Die zullen misschien wegblijven of bang zijn hun mening te geven. Zo'n cultuur wil je ook niet kweken.

Je ziet ook in dit topic dat mensen het niet zien als troll en die zouden het aanpakken van zo'n user zien als Noord-Korea praktijken.

Ik kan je verzekeren dat er al communicatie geweest is met de beschreven personen hier, maar dat haalt ook weinig tot niets uit.

Oud 5 juli 2010, 11:51 Standaard   #60
AFCA

[...]

Ik kan je verzekeren dat er al communicatie geweest is met de beschreven personen hier, maar dat haalt ook weinig tot niets uit.
Juist dit zegt mij genoeg. Dan weet je het wel zeker...

Oud 5 juli 2010, 13:28 Standaard   #61

El Capitano's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Prosac Bekijk bericht
Een afwijkende mening kan best en moet ook kunnen. Ik zie vaak genoeg afwijkende meningen langskomen, die goed onderbouwd worden. Ruimte voor discussie is er altijd en als iemand slechts wenst te reageren met heb ik liever dat dat vervangen wordt door een normale tegenreactie, waarom vind je dat ?
Dat zeg en vraag ik dan ook mocht ik het tegenkomen.

Jorien was altijd bijzonder vervelend, maar is nu gewoon een leuke toevoeging hier, alleen sommige mensen blijven hem belachelijk maken, als ik dat zie, ga ik daar dan tegenin.
DAM heeft regelmatig een afwijkende mening, mensen gaan daar gewoon tegenin en hij reageert daar weer op. Op zich is dat geen probleem, echter bij DAM is het probleem dat hij persoonlijk moet worden en steeds maar openlijk wenst te twijfelen aan de verstandelijke en geestelijke vermogens van zijn discussiepartners en DAT is wel strontirritant. Zou hij normaal discussieren, waren er vast minder problemen.
Koekebakker snijdt vaak interessante onderwerpen aan, maar trekt even zovaak een blik absurditeit open gecombineerd met zijn "haat" tegen alles wat commercieel en "rechts" is en ziet overal complotten. Vaak zonder duidelijke argumentatie of bronvermelding. Het klinkt vaak te absurd, ook niet erg, maar het is te vaak de manier waarop het gebracht wordt of het steeds maar herhalen van stokpaardjes.

Lebawksi heeft er zelf voor gekozen niet hier te posten, had vaak een interessante mening en ik vind het van hem wel jammer dat hij niet mee gaat. Hij kon betweterig overkomen, inderdaad, maar niet irritant en stond open voor discussie. Ik vond en vind het afhaken van hem wel erg makkelijk trouwens, hij richtte zich liever op die paar users die alleen maar belachelijk konden maken, ipv eenzelfde aantal dat wel normaal in discussie wilde gaan.

my 2 cents.
Ik houd er wel van als mensen op een forum iets toe kunnen voegen omdat ze ergens een andere visie op hebben, iets vanuit een andere invalshoek bekijken of bronnen hebben die anderen niet hebben. Dit kan gaan over tactiek, spelwijze of de kwaliteit van spelers, maar ook bijvoorbeeld over talentvolle spelers en eventuele transfers. Ik heb gemerkt dat dit lang niet altijd op prijs gesteld werd. DAM vond ik persoonlijk nogal een schreeuwertje, maar kon hem niet zo goed. Heb wat gelezen op FOK toen hij op WZV begon te posten. Vond hem vrij irritant, maar in een hoop andere posts had hij leuke info over spelers die 9 vd 10 mensen niet kennen. Dat is interessant, maar de verpakking van die boodschappen kon anders...

Dat mensen stoppen met posten is hun eigen keuze. Maar het is natuurlijk een uitdaging om door te blijven posten en frictie uit de weg te kunnen gaan, zolang dit niet overdreven wordt. Als mensen steeds tegengewerkt worden, lijkt het posten mij ook niet meer leuk. Maar daar weet ik verder niet het fijne van. Ik heb wel in het 'grote 4' topic gelezen dat hij het opnam voor een ander lid, LeTiss, die ook een beetje respectloos werd behandeld vanwege zijn mening. Dat soort dingen zijn gewoon jammer, zeker omdat de mening van (onder andere) zo'n poster als LeTiss volgens mij heel interessant is. Ik heb hem vaker zien posten op Ajax Netwerk.

Dit zijn slechts wat voorbeelden.
El Capitano is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2010, 13:32 Standaard   #62
AFCA

LeTiss werd niet respectloos behandeld. LeTiss heeft nogal aparte opvattingen waarover gewoon gediscussieerd werd. Dat ging wel eens hard tegen hard, maar direct wordt dat weer geïnterpreteerd als zijnde respectloos tegen hem. Onbegrijpelijk. Als ik vind dat hij overdrijft in zijn zogenaamde voetbalkennis, dan mag ik dat toch zeggen?

Oud 5 juli 2010, 13:33 smile   #63
Fear the Beard!

sjimmie's Voetbal Forum schermafbeelding

LeTiss werd niet respectloos behandeld. LeTiss heeft nogal aparte opvattingen waarover gewoon gediscussieerd werd. Dat ging wel eens hard tegen hard, maar direct wordt dat weer geïnterpreteerd als zijnde respectloos tegen hem. Onbegrijpelijk. Als ik vind dat hij overdrijft in zijn zogenaamde voetbalkennis, dan mag ik dat toch zeggen?
Hier ben ik het wel mee eens.
Als je op die manier discussieert dan kan je een weerwoord terug verwachten en dat is helemaal niet erg.
sjimmie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2010, 14:03 Standaard   #64
Ik ben Angelo Cijntje

Clough's Voetbal Forum schermafbeelding

Om me nog even te mengen: ik ben altijd van mening geweest dat een forum het beste vaart bij zoveel mogelijk vrijheid voor haar users. Meningen kunnen verschillen en dat maakt het juist zo leuk. Daarmee ontken ik absoluut niet dat er altijd wel een paar rotte appels bij zitten die bewust de boel op scherp willen zetten met een reeks aan kutopmerkingen of door opzettelijk altijd tegen de massa in te gaan, maar dat is iets waar je als userbase maar mee moet kunnen leven. Je hoeft niet op alles of iedereen te reageren en als je denkt dat een discussie je tijd niet waard is, houd er dan gewoon lekker mee op. Waarom zou je jezelf opwinden over een troll als je weet dat hij je gelijk toch nooit zal erkennen?

Daarnaast is het zo dat het simpelweg niet mogelijk is om met zekerheid vast te stellen of iemand wel of niet aan het trollen is. Het gevaar in het aanpassen of verwijderen van berichten is dat je de poster tegen het hoofd stoot, en de andere users achter elke boom een troll kunnen gaan zien. Het aanpassen of verwijderen van berichten, en zeker iemand bannen, moet wat mij betreft altijd een allerlaatste redmiddel zijn. Iets wat je pas doet als mensen echt op nare wijze persoonlijk worden of anderwijs over de schreef gaan. Dit heeft overigens betrekking op alles, niet alleen op trolls. Denk ook aan milde off-topic berichten: niets mis mee! Als je met je vrienden of collega's een discussie hebt blijf je toch ook niet steevast hangen op een hetzelfde onderwerp? Een gesprek vertakt zich en dat bied alleen maar weer nieuwe leuke onderwerpen.

Enfin. Zo kan ik nog wel een uurtje door typen, maar mijn punt is denk ik duidelijk.

Oud 5 juli 2010, 14:09 Standaard   #65
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

Mensen die 'witlof' gebruiken
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2010, 16:58 Standaard   #66
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/w...ml#post2108859

Vanaf daar tot en met de post van El Capitano.

Dat voortdurende ge'' op elkaar, daar word je toch niet goed van?

Oud 5 juli 2010, 17:52 thumb up   #67

Ohja dat wel. Ik ga me er ook niet mee bemoeien.
Maar ik nam het even als voorbeeld hoe andere users ook tegen sommige discussies aankijken.
Oud 5 juli 2010, 18:54 Standaard   #68
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door LeTiss Bekijk bericht
[...]

Het is geen geheimzinnig obscuur nieuwtje of zo, het is misschien niet bij iedereen bekend maar het is wel bekend. Dan ga ik niet voor je naar bronnen zoeken, dat kun je best zelf.
Het is op deze manier natuurlijk ook vrij lastig om een goede discussie te krijgen.
LeTiss beweert iets maar wij moeten de bron zoeken.
Oud 5 juli 2010, 18:58 Standaard   #69

Dan doet iedereen wel eens toch ?
Oud 5 juli 2010, 18:59 Standaard   #70
Fear the Beard!

Oorspronkelijk geplaatst door El Capitano Bekijk bericht
Als ik iets beweer dan zorg ik dat ik zelf de bron er bij heb.
Lijkt mij niet meer dan logisch aangezien het mijn bewering is.
Oud 5 juli 2010, 19:00 Standaard   #71
AFCA

Ook op die arrogante toon ja?

Oud 5 juli 2010, 19:01 Standaard   #72
Fear the Beard!

[...]

Ook op die arrogante toon ja?
Het heeft inderdaad een "Lebawski-Attitude" qua intonatie.
Oud 5 juli 2010, 19:03 thumb down   #73

Tjeuke's Voetbal Forum schermafbeelding

Nee hoor, er zijn er hier ook die iets beweren zonder dat ze daar een bron voor hebben en als jij dan het tegendeel beweert vinden ze dat jij wel met een bron moet komen...

Oud 5 juli 2010, 19:16 thumb up   #74

Oorspronkelijk geplaatst door sjimmie Bekijk bericht
[...]

Oud 5 juli 2010, 19:20 big smile   #75

[...]

Als ik iets beweer dan zorg ik dat ik zelf de bron er bij heb.
Lijkt mij niet meer dan logisch aangezien het mijn bewering is.
Iets stond mij bij van een discussie tussen jou en DAM maar kan die niet vinden.
Oud 5 juli 2010, 19:21 sunglasses   #76
Fear the Beard!

[...]

Iets stond mij bij van een discussie tussen jou en DAM maar kan die niet vinden.
Als ik niet met een bron kwam is dat alleen omdat er bij een discussie met DAM andere regels gelden
Oud 5 juli 2010, 19:34 big smile   #77

[...]

Als ik niet met een bron kwam is dat alleen omdat er bij een discussie met DAM andere regels gelden
Duidelijk.

Maar wat LeTiss betreft, van AN ben ik alleen maar kwaliteitsposts van hem gewend.
Hier zie ik ook veel zinnige dingen van hem, en ik vind het dan jammer. Vind zijn toon nog best meevallen eigenlijk.
Oud 5 juli 2010, 19:36 Standaard   #78
AFCA

[...]

Duidelijk.

Maar wat LeTiss betreft, van AN ben ik alleen maar kwaliteitsposts van hem gewend.
Hier zie ik ook veel zinnige dingen van hem, en ik vind het dan jammer. Vind zijn toon nog best meevallen eigenlijk.
Niet alles wat meer dan 10 regels heeft is een kwaliteitspost.

Oud 5 juli 2010, 19:38 surprise   #79
Suarez!

behangplakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Eigenlijk vind ik met de posts van Bliksem en Prosac de kern wel gezegd.

Ik heb trouwens ook wel iets te persoonlijke opmerkingen gemaakt tegen Koekebakker omdat ik me echt ergerde , waarin hij naar mijn mening alleen naar zijn eigen posts keek en niet naar die van anderen. Maar in een andere discussie kan ik wel weer met hem discussiëren.

Oud 5 juli 2010, 19:59 Standaard   #80
BS.

Bliksem's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Over het algemeen komen daar wel betere discussies uit dan oneliners en smileys-posts.

Oud 5 juli 2010, 20:01 Standaard   #81
AFCA

Oorspronkelijk geplaatst door Bliksem Bekijk bericht
[...]

Over het algemeen komen daar wel betere discussies uit dan oneliners en smileys-posts.
Oh ok. Tong plaatste ook wel eens een post met meer dan 10 regels. Waren bij lange na geen kwaliteitsposts.

Oud 5 juli 2010, 20:57 Standaard   #82
Crazy in de put

RayMania's Voetbal Forum schermafbeelding

"Over het algemeen" betekent niet "altijd".

Voor zulke users vind ik de negeeroptie uiterst handig, alleen jammer dat die users alsnog gequote worden, dan is het nog niet nuttig!
RayMania is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2010, 22:58 Standaard   #83

[...]

Dat snap ik.
Oud 5 juli 2010, 23:49 emo   #84
TR

TR's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Bij Tjekkie wel hoor!
TR is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2010, 02:27 wink   #85

Arcturus's Voetbal Forum schermafbeelding

[...]

Weet je wel wie hij is?

Oud 6 juli 2010, 12:33 Standaard   #86

El Cid's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door RayMania Bekijk bericht
"Over het algemeen" betekent niet "altijd".

Voor zulke users vind ik de negeeroptie uiterst handig, alleen jammer dat die users alsnog gequote worden, dan is het nog niet nuttig!
Hinderlijk is dat he...

Topics worden soms ook enigszins eenzijdig als Koekebakker zich er mee gaat bemoeien. Altijd wel weer een verwijzing naar politiek of commercie.
El Cid is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2010, 12:41 no smile   #87
Drums

Jasper's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Mr-Sander Bekijk bericht
[...]

Hinderlijk is dat he...

Topics worden soms ook enigszins eenzijdig als Koekebakker zich er mee gaat bemoeien. Altijd wel weer een verwijzing naar politiek of commercie.
Dat laatste is nogal storend inderdaad.
Jasper is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2010, 15:47 Standaard   #88
Hoi

Oorspronkelijk geplaatst door Kopbal Bekijk bericht

Nee, ben het wel eens met Capitano. Zo'n koekebakker heeft tenminste af en toe een afwijkende mening, dat is meestal wel interessant (soms belachelijk) om te lezen. Daarom vind ik het ook zo zonde dat kwaliteitsusers als barca, DAM en jorien zo weinig nog hier te vinden zijn
Brn ik het helemaal mee eens
Rejected is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2010, 19:19 Standaard   #89

Ungeheuer's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Rejected Bekijk bericht
[...]
Brn ik het helemaal mee eens
Capitano is het inmiddels niet meer eens met zichzelf. Koekebakker strikes again.
Ungeheuer is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2010, 19:58 Standaard   #90

Koekebakker's Voetbal Forum schermafbeelding

Ach het is net een soort dictatuur hier. Ik zal jullie de eerdere aanvaringen met Plato over PM besparen maar ik maakte een opmerking over deze specifieke post
Oorspronkelijk geplaatst door Plato Bekijk bericht
Nogmaals, dit is niet het politieke topic, zoals ik vanmiddag al zei en door Nico herhaald is, dit geldt speciaal voor jou Koekebakker. Volgende berichten die niet on topic zijn worden verwijderd.
namelijk dat die 'speciaal voor mij is bedoeld' terwijl het ANDEREN zijn die na de mededelingen van Nico gewoon met dat onderwerp verder gaan (ow wacht, daarom was dat zwijgverbod natuurlijk speciaal voor mij bedoeld).

Daar maak ik een opmerking over en dan wordt die gewoon weggehaald en krijg ik nog een officiële waarschuwing achteraan. Dan komt er te staan "doe via PM", zeg ik terug "zeker niet meer via PM" en wordt ook dat weer weggehaald.

Hoe het allemaal zo gekomen is en welke vieze spelletjes worden gespeeld door Plato, sjimmie (die een soort vrijbrief heeft om te etteren en te trollen) en RayMania zal ik mensen besparen net zoals de vele PMs. Waar het op neer komt is dat uiteindelijk mijn vijanden vanzelf hun zin krijgen, ik ga weg. Of omdat ik wordt geband of omdat ik zelf niet in dit getreiter geen zin meer heb. Ik kom al amper meer in het Politieke topic en dat heeft een reden die ik tot nu toe niet heb uitgesproken en nergens te kennen heb gegeven ("wat heeft het voor zin?" dacht ik) maar dan zeg ik het nu en dat staat in een bredere lijn. Dat ik daar niet meer kom heeft ermee te maken dat Plato en zijn politieke vrienden (pfaf) zelf alle gelegenheid opeisen om partijen/politici/aanhangers voor racisten en weet ik niet wat uit te maken. Zeggen anderen iets over de liberaal-elitaire kliek dan wordt de edit button zonder problemen ingedrukt. Op een gegeven moment kun je daar wel mee om gaan maar het ging bij elke scheldkanonnade naar bijv. de PVV steeds meer tegenstaan. Dan heb je geen zin meer om zo'n censuurtopic te vullen.

Daar bleef ik dus steeds meer van weg op een gegeven moment. Helaas wordt een dergelijke lijn ook buiten die reeks voortgezet. Maar goed, ik ben toch al op weg naar de uitgang.

Laatst gewijzigd door Koekebakker; 6 juli 2010 om 20:01

Oud 6 juli 2010, 19:59 Standaard   #91

Thieske's Voetbal Forum schermafbeelding

Zelfs hier is sprake van een complot.
Thieske is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2010, 20:02 Standaard   #92
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Koekebakker Bekijk bericht
[...]Ach het is net een soort dictatuur hier. Ik zal jullie de eerdere aanvaringen met Plato over PM besparen maar ik maakte een opmerking over deze specifieke post

namelijk dat die 'speciaal voor mij is bedoeld' terwijl het ANDEREN zijn die na de mededelingen van Nico gewoon met dat onderwerp verder gaan (ow wacht, daarom was dat zwijgverbod natuurlijk speciaal voor mij bedoeld).

Daar maak ik een opmerking over en dan wordt die gewoon weggehaald en krijg ik nog een waarschuwing achteraan. Dan komt er te staan "doe via PM", zeg ik terug "zeker niet meer via PM" en wordt ook dat weer weggehaald.

Hoe het allemaal zo gekomen is en welke vieze spelletjes worden gespeeld door Plato, sjimmie (die een soort vrijbrief heeft om te etteren en te trollen) en RayMania zal ik mensen besparen net zoals de vele PMs. Waar het op neer komt is dat uiteindelijk mijn vijanden vanzelf hun zin krijgen, ik ga weg. Of omdat ik wordt geband of omdat ik zelf niet in dit getreiter geen zin meer heb. Ik kom al amper meer in het Politieke topic en dat heeft een reden die ik tot nu toe niet heb uitgesproken en nergens te kennen heb gegeven ("wat heeft het voor zin?" dacht ik) maar dan zeg ik het nu en dat staat in een bredere lijn. Dat ik daar niet meer kom heeft ermee te maken dat Plato en zijn politieke vrienden (pfaf) zelf alle gelegenheid opeisen om partijen/politici/aanhangers voor racisten en weet ik niet wat uit te maken. Zeg je iets over de liberaal-elitaire kliek dan wordt de edit button zonder problemen ingedrukt.
Daar bleef ik dus steeds meer van weg op een gegeven moment. Helaas wordt een dergelijke lijn ook buiten die reeks voortgezet. Maar goed, ik ben toch al op weg naar de uitgang.
Kennelijk zie je ook hier een complot tegen jou in. Volslagen flauwekul, maar als je het wil geloven dan moet je dat maar doen.

Oud 6 juli 2010, 20:07 Standaard   #93

[...]

Kennelijk zie je ook hier een complot tegen jou in. Volslagen flauwekul, maar als je het wil geloven dan moet je dat maar doen.
- Hou je beledigingen maar voor je-, de ander van complotdenken beschuldigen. Of het nu afgesproken werk is of niet, ik weet de positie die Raymania hier in neemt op het forum heel goed en ik ben zeker ook niet gek als sjimmie ongestoord mag trollen. Ow wee als je dat zonder scheldwoorden (!) durft aan te pakken en aan te stippen, dan krijg je direct allemaal berispingen en waarschuwingen aan de kont. Dan doel ik o.a. inderdaad op dit al eerder geposte draadje:
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/w...ltmeister.html
kijk eens wie als eerste begint met trollen en vloeken en wie als eerste een edit aan zijn broek krijgt. kijk goed!

Laatst gewijzigd door Plato; 6 juli 2010 om 20:11
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2010, 20:15 Standaard   #94

[...]

Het slaat gewoon nergens op om de post 'speciaal' op mij te richten als het anderen zijn die na de correctieve mededelingen, om de zaak 'ontopic' te houden, van Nico door gaan. Inderdaad, ik begon met dat onderwerp nadat iemand iemand een nieuwsbericht had gepost, maar toen ik de mededeling van Nico zag verschijnen hield ik ermee op, ook al was ik het er niet mee eens.
Als ik me dan beklaag over die 'speciale' mededeling dan wordt dat weggehaald net zoals de reactie daar weer op. En de zoveelste snel uitgedeelde waarschuwing nog bovenop ook. Ik kan er inmiddels mee kwartetten nadat twee dagen geleden deze onzin begon.
Koekebakker is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2010, 20:15 big smile   #95

Kom nou Plato, potentaat is toch niet een belediging? Ik vond het wel een grappige zin, ondanks dat ik die mening niet deel met Koekebakker.
Oud 6 juli 2010, 20:16 Standaard   #96

Nee Plato, een kwalificatie is niet direct een belediging.

Oud 6 juli 2010, 20:18 smile   #97
Ik niet!

Plato's Voetbal Forum schermafbeelding

Oorspronkelijk geplaatst door Ungeheuer Bekijk bericht
Kom nou Plato, potentaat is toch niet een belediging? Ik vond het wel een grappige zin, ondanks dat ik die mening niet deel met Koekebakker.
Misschien niet, maar het was de druppel die de emmer deed overlopen.

Oud 6 juli 2010, 20:20 big smile   #98

[...]

Misschien niet, maar het was de druppel die de emmer deed overlopen.
Tuurlijk dat snap ik. Zie PM.
Oud 7 juli 2010, 09:58 Standaard   #99
Ik ben Angelo Cijntje

Waarom is Koekebakker nou precies geband?

Oud 7 juli 2010, 09:58 bulb   #100
Ik ben Angelo Cijntje

Oh, ik weet het al. Adidas.

Ga terug   Wij Zijn Voetbal - Voetbal forum > Archief > Archief Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.

Design by WijZijnVoetbal.nl
Forumsoftware: vBulletin®
SEO by vBSEO 3.5.2
Copyright WijZijnVoetbal.nl

Mobiele site