|
|
#51 |
|
Tja. Dat is dus de ellende omdat de betreffende users dat ook dondersgoed snappen.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
of op de man spelen nodigt niet bepaald uit tot een fatsoenlijke discussie.Zo lang Koekebakker niet op de man speelt, vind ik dat je er gewoon mee moet kunnen discussiëren. En als ik denk dat ie aan het trollen is, dan reageer ik die keer niet op hem. |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Tja. Dat heb ik dus niet bij afwijkende posts waarvan ik zeker weet dat het een troll is.
__________________ Piece by piece, I release, once was mine, now undone Turn blue, like New Orleans, and went down like, Southern Sun |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
.
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Als je er zomaar mensen uit gaat gooien omdat je denkt dat het een troll is, dan ben je ook niet goed bezig. Dan moeten andere users daar toch blijkbaar op een andere manier mee om moeten gaan. Een troll is een troll omdat hij daar reacties mee wil uitlokken, daar ligt het plezier voor die mensen. __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
#57 | |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
.
||
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Je ziet ook in dit topic dat mensen het niet zien als troll en die zouden het aanpakken van zo'n user zien als Noord-Korea praktijken. Ik kan je verzekeren dat er al communicatie geweest is met de beschreven personen hier, maar dat haalt ook weinig tot niets uit. __________________ Wie dit leest is gek. |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
Juist dit zegt mij genoeg. Dan weet je het wel zeker...
|
|
|
|
|
|
#61 | |
Dat mensen stoppen met posten is hun eigen keuze. Maar het is natuurlijk een uitdaging om door te blijven posten en frictie uit de weg te kunnen gaan, zolang dit niet overdreven wordt. Als mensen steeds tegengewerkt worden, lijkt het posten mij ook niet meer leuk. Maar daar weet ik verder niet het fijne van. Ik heb wel in het 'grote 4' topic gelezen dat hij het opnam voor een ander lid, LeTiss, die ook een beetje respectloos werd behandeld vanwege zijn mening. Dat soort dingen zijn gewoon jammer, zeker omdat de mening van (onder andere) zo'n poster als LeTiss volgens mij heel interessant is. Ik heb hem vaker zien posten op Ajax Netwerk. Dit zijn slechts wat voorbeelden. |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
LeTiss werd niet respectloos behandeld. LeTiss heeft nogal aparte opvattingen waarover gewoon gediscussieerd werd. Dat ging wel eens hard tegen hard, maar direct wordt dat weer geïnterpreteerd als zijnde respectloos tegen hem. Onbegrijpelijk. Als ik vind dat hij overdrijft in zijn zogenaamde voetbalkennis, dan mag ik dat toch zeggen?
|
|
|
|
|
|
#63 | |
Als je op die manier discussieert dan kan je een weerwoord terug verwachten en dat is helemaal niet erg. |
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
Om me nog even te mengen: ik ben altijd van mening geweest dat een forum het beste vaart bij zoveel mogelijk vrijheid voor haar users. Meningen kunnen verschillen en dat maakt het juist zo leuk. Daarmee ontken ik absoluut niet dat er altijd wel een paar rotte appels bij zitten die bewust de boel op scherp willen zetten met een reeks aan kutopmerkingen of door opzettelijk altijd tegen de massa in te gaan, maar dat is iets waar je als userbase maar mee moet kunnen leven. Je hoeft niet op alles of iedereen te reageren en als je denkt dat een discussie je tijd niet waard is, houd er dan gewoon lekker mee op. Waarom zou je jezelf opwinden over een troll als je weet dat hij je gelijk toch nooit zal erkennen?
Daarnaast is het zo dat het simpelweg niet mogelijk is om met zekerheid vast te stellen of iemand wel of niet aan het trollen is. Het gevaar in het aanpassen of verwijderen van berichten is dat je de poster tegen het hoofd stoot, en de andere users achter elke boom een troll kunnen gaan zien. Het aanpassen of verwijderen van berichten, en zeker iemand bannen, moet wat mij betreft altijd een allerlaatste redmiddel zijn. Iets wat je pas doet als mensen echt op nare wijze persoonlijk worden of anderwijs over de schreef gaan. Dit heeft overigens betrekking op alles, niet alleen op trolls. Denk ook aan milde off-topic berichten: niets mis mee! Als je met je vrienden of collega's een discussie hebt blijf je toch ook niet steevast hangen op een hetzelfde onderwerp? Een gesprek vertakt zich en dat bied alleen maar weer nieuwe leuke onderwerpen. Enfin. Zo kan ik nog wel een uurtje door typen, maar mijn punt is denk ik duidelijk. __________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Mensen die 'witlof' gebruiken
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/w...ml#post2108859
Vanaf daar tot en met de post van El Capitano. Dat voortdurende ge' ' op elkaar, daar word je toch niet goed van?
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
Maar ik nam het even als voorbeeld hoe andere users ook tegen sommige discussies aankijken. |
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
LeTiss beweert iets maar wij moeten de bron zoeken. |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Dan doet iedereen wel eens toch ?
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ook op die arrogante toon ja?
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nee hoor, er zijn er hier ook die iets beweren zonder dat ze daar een bron voor hebben en als jij dan het tegendeel beweert vinden ze dat jij wel met een bron moet komen...
__________________ "Wielrennen is net als je met je vingers tussen de deur zit. En dan kijken wie dat het langste volhoudt."! Maarten Ducrot |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Maar wat LeTiss betreft, van AN ben ik alleen maar kwaliteitsposts van hem gewend. Hier zie ik ook veel zinnige dingen van hem, en ik vind het dan jammer. Vind zijn toon nog best meevallen eigenlijk. |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
Niet alles wat meer dan 10 regels heeft is een kwaliteitspost.
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Eigenlijk vind ik met de posts van Bliksem en Prosac de kern wel gezegd.
Ik heb trouwens ook wel iets te persoonlijke opmerkingen gemaakt tegen Koekebakker omdat ik me echt ergerde , waarin hij naar mijn mening alleen naar zijn eigen posts keek en niet naar die van anderen. Maar in een andere discussie kan ik wel weer met hem discussiëren.
__________________ 'The answer, my friend, is blowin' in the wind. The answer is blowin' in the wind.' |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Oh ok. Tong plaatste ook wel eens een post met meer dan 10 regels. Waren bij lange na geen kwaliteitsposts.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
"Over het algemeen" betekent niet "altijd".
Voor zulke users vind ik de negeeroptie uiterst handig, alleen jammer dat die users alsnog gequote worden, dan is het nog niet nuttig! |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Weet je wel wie hij is?
__________________ PSV | THFC |
|
|
|
|
|
|
#86 | |
Hinderlijk is dat he...Topics worden soms ook enigszins eenzijdig als Koekebakker zich er mee gaat bemoeien. Altijd wel weer een verwijzing naar politiek of commercie. |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Hoi
|
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Ach het is net een soort dictatuur hier. Ik zal jullie de eerdere aanvaringen met Plato over PM besparen maar ik maakte een opmerking over deze specifieke post
Daar maak ik een opmerking over en dan wordt die gewoon weggehaald en krijg ik nog een officiële waarschuwing achteraan. Dan komt er te staan "doe via PM", zeg ik terug "zeker niet meer via PM" en wordt ook dat weer weggehaald. Hoe het allemaal zo gekomen is en welke vieze spelletjes worden gespeeld door Plato, sjimmie (die een soort vrijbrief heeft om te etteren en te trollen) en RayMania zal ik mensen besparen net zoals de vele PMs. Waar het op neer komt is dat uiteindelijk mijn vijanden vanzelf hun zin krijgen, ik ga weg. Of omdat ik wordt geband of omdat ik zelf niet in dit getreiter geen zin meer heb. Ik kom al amper meer in het Politieke topic en dat heeft een reden die ik tot nu toe niet heb uitgesproken en nergens te kennen heb gegeven ("wat heeft het voor zin?" dacht ik) maar dan zeg ik het nu en dat staat in een bredere lijn. Dat ik daar niet meer kom heeft ermee te maken dat Plato en zijn politieke vrienden (pfaf) zelf alle gelegenheid opeisen om partijen/politici/aanhangers voor racisten en weet ik niet wat uit te maken. Zeggen anderen iets over de liberaal-elitaire kliek dan wordt de edit button zonder problemen ingedrukt. Op een gegeven moment kun je daar wel mee om gaan maar het ging bij elke scheldkanonnade naar bijv. de PVV steeds meer tegenstaan. Dan heb je geen zin meer om zo'n censuurtopic te vullen. Daar bleef ik dus steeds meer van weg op een gegeven moment. Helaas wordt een dergelijke lijn ook buiten die reeks voortgezet. Maar goed, ik ben toch al op weg naar de uitgang. Laatst gewijzigd door Koekebakker; 6 juli 2010 om 20:01 __________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
||
|
|
|
|
|
#91 |
|
Zelfs hier is sprake van een complot.
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
__________________ Throw the rascals out! |
||
|
|
|
|
|
#93 | |
|
http://www.wijzijnvoetbal.nl/forum/w...ltmeister.html kijk eens wie als eerste begint met trollen en vloeken en wie als eerste een edit aan zijn broek krijgt. kijk goed! Laatst gewijzigd door Plato; 6 juli 2010 om 20:11 |
||
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Als ik me dan beklaag over die 'speciale' mededeling dan wordt dat weggehaald net zoals de reactie daar weer op. En de zoveelste snel uitgedeelde waarschuwing nog bovenop ook. Ik kan er inmiddels mee kwartetten nadat twee dagen geleden deze onzin begon. |
||
|
|
|
|
|
#95 |
|
Kom nou Plato, potentaat is toch niet een belediging? Ik vond het wel een grappige zin, ondanks dat ik die mening niet deel met Koekebakker.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Nee Plato, een kwalificatie is niet direct een belediging.
__________________ Als trainers zeggen dat ze de hoop hebben opgegeven, dan moet je ze niet ontslaan maar afschieten - Udo Lattek |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Misschien niet, maar het was de druppel die de emmer deed overlopen.
__________________ Throw the rascals out! |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Waarom is Koekebakker nou precies geband?
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Oh, ik weet het al. Adidas.
__________________ I wouldn't say I was the best manager in the business. But I was in the top one. |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
||
Postgedrag
|
||
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
|